Powrót   Forum CDRinfo.pl > Napędy optyczne i nagrywanie CD, DVD, Blu-ray, HD DVD > Napędy optyczne DVD

Napędy optyczne DVD Tematy poświęcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt DVD*R/RW/RAM



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Dyskusja zamknięta
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 01.08.2004, 20:10   #1
Kuja
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 01.08.2004
Posty: 4
Kuja w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Unhappy SOHW-832S i Esperanza DVD-RW x2 dziwne rzeczy

Na wstępie chciałem powitać wszystkich forumowiczów.
Przepraszam, że pierwszy post i od razu pytanie, ale jestem jeszcze zielony "w te klocki" (za to szybko się uczę ;>)

A teraz przedstawie swój problem:
Otóż od 3 dni jestem posiadaczem nagrywarki DVD SOHW-832S. Razem z nagrywarką kupiłem DVD-RW Esperanza (x2) za 8.50 (czytałem trochę to forum i wielu twierdzi, że LiteOn nawet lubi Esperanze). Chciałem najpierw na niej wypróbować wypalarke, żeby nie marnować DVD-R. Najpierw upgrade Firmware do VS0A i na próbę wypalam 400MB bez zamykania sesji. Cały proces wypalania w Nero (6.3.0.0) przebiegł bez problemu. Włożyłem tę płytę do Pioneera i bez zająknięcia wszystko z niej odczytał. A teraz uwaga. Chcę dograć do płyty coś jeszcze, więc wkładam z powrotem do Lite-Ona i ZONK. No media inserted. Chwila konsternacji i zastanowienia, czyżby walnięta nagrywarka?
Dla pewności zaniosłem płytę do kumpla z jakimś Combo - płyta się czyta.
Wróciłem nieco wkurzony, ale z ciekawości włożyłem tą RW jeszcze raz do litka i... o dziwo zaczął czytać. Pomyślałem, że może musi się dotrzeć i wypalarka i płyta, więc dałem completely erase media i chcę nagrać coś again, a tu... ZONK. Znów No media inserted. W tym momencie zgłupiałem.