Powrót   Forum CDRinfo.pl > Edycja, konwersja i kompresja audio/video > DivX, Xvid, Matroska i inne

DivX, Xvid, Matroska i inne Dział poświęcony enkodowaniu i zrzucaniu DVD-Video, BDMV-Video i UHD BDMV-Video na format stratny



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Ocena dyskusji Tryby wyświetlania
Stary 31.03.2008, 23:45   #1
kn8
Nowy na forum
 
Avatar użytkownika kn8
 
Data rejestracji: 15.02.2008
Posty: 11
kn8 w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Unhappy Problem z odtwarzaniem RMVB

Jestem laikiem w tych tematach,niedawno zrobiłem wymianę kodeków,odinstalowałem(chyba wszystkie)stare z polecenia(programy-dodaj-usuń)wyczyściłem rejestr,zainstalowałemivX,Xvid,FFdshow,AC3Filter i na koniec Real Alternative ze względu na RMVB problem polega na tym że odtwarzacz Media Player Clasic źle odtwarza pliki RMVB tz.(obraz rozmazany-pomarańczowo zielony to samo z innymi filmami w innch formatach.Wcześniej miałem też kodeki Real Alter.i nie było takich problemów z Media Player Clasic, ściągnełem Cristala też to samo nie sposób ustawić obrazu,ALLPlayer odtwarza dobrze,gdzie tkwi przyczyna proszę o odpowiedz.
POZDRAWIM!!!
kn8 jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 01.04.2008, 02:38   #2
crowbme
Stały bywalec ;)
 
Avatar użytkownika crowbme
 
Data rejestracji: 16.02.2006
Posty: 110
crowbme zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
[QUOTE=kn8;915304]Jestem laikiem w tych tematach,niedawno zrobiłem wymianę kodeków,odinstalowałem(chyba wszystkie)stare z polecenia(programy-dodaj-usuń)wyczyściłem rejestr,zainstalowałemivX,Xvid,FFdshow...