Powrót   Forum CDRinfo.pl > Edycja, konwersja i kompresja audio/video > DivX, Xvid, Matroska i inne

DivX, Xvid, Matroska i inne Dział poświęcony enkodowaniu i zrzucaniu DVD-Video, BDMV-Video i UHD BDMV-Video na format stratny

Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post

Opcje związane z dyskusją Ocena dyskusji Tryby wyświetlania
Stary 22.04.2004, 20:20   #1
martinez07
Nowy na forum

Data rejestracji: 17.03.2003
martinez07 w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Przeróbka filmu, zgranie... i skakanie:(

Witam.
Jako że dopiero jestem początkujący (ale sporo już czytający) mam pytanie typu: "gdzie tkwi przyczyna?".

Otóż - zrobiłem kopię zapasową płyty dwustronnej (serial Przyjaciele) i niestety skacze na stacjonarnym odtwarzaczu. Ale po kolei:
Najpierw zgrałem wszystko na dysk, potem by połączyć ze sobą obie strony płyty, użyłem do tego celu DVD2One, który od razu też mi skompresował film do wymiaru płytki. Nie było tego dużo, bo materiał zajmował po połączeniu a przed kompresją ok. 5,4GB.
Ale to nie wszystko - jako że napisy były dla ludzi którzy lubią z lupą siedzieć przy TV, zabrałem się za ich powiększanie. Za pomocą dostępnych poradników mądrzejszych osób odemnie, rozłożyłem film na części, powiększyłem napisy i złożyłem do kupy programem DVDMaestro 2.9cośtam.
Do wypalenia użyłem Nero Burning Rom 6.0.3.0 na płytce DVD+R Mediastore na nagrywarce Liteon 451S z prędkością x2. Dodatkowo użyłem programu BootType i teraz płytka jest widoczna jako DVD-ROM.
Na kompie działa mi film bez zarzutu - zachwycony swoim dziełem włożyłem płytkę do dvd i .... ogólne rozczarowanie - film jak w końcu załapie, a to chwile trwa, to się totalnie kaszani. Skacze, staje, przerywa... Po przerzuceni parę rozdziałów dalej jest trochę lepiej - skacze, ale można oglądać.