Powrót   Forum CDRinfo.pl > Edycja, konwersja i kompresja audio/video > DivX, Xvid, Matroska i inne

DivX, Xvid, Matroska i inne Dział poświęcony enkodowaniu i zrzucaniu DVD-Video, BDMV-Video i UHD BDMV-Video na format stratny



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Ocena dyskusji Tryby wyświetlania
Stary 09.01.2004, 21:34   #1
misiek.strefa.p
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 09.01.2004
Posty: 6
misiek.strefa.p w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
wypalanie filmu divx

Witajcie.
Zupełnie jestem zielony w waszych dyskusjach.
Przeszukałem troche forum, ale odniosłem wrażenie, że wszystkie pytania o nagrywanie płyt dvd odnosza sie do filmów formatu dvd, a ja chcę zrobic cos zupełnie innego.
Mam troche filmów formatu divx i teraz chcę je przenieść na nośnik dvdR-. Chce je po prostu spakowac po trzy na jednej płytce dvd. I tutaj zdażył mi się problem.
Byłem przekonany, ze wypalanie płytki dvd odbywa sie tak samo jak cd.
I wykonałem to tak samo w Nero5. Te same czynności. Przeciagnięcie plików do okienka i zapis (tylko nie wiedziałem jak nadać nazwe płytce, bo po kliknięciu na zapis nie pojawiło mi się okno z opcjami, gdzie między innymi nadaje sie nazwę w wypaku płytek cd). Ale niech to, grunt,że sie nagrywa. Test przeszedł ok, ale już w nagrywaniu wyskoczył błąd po 6 sek. Taka płytkę uznałem za spaloną. Pomyślałem, że po prostu sie naciąłem na marną płytkę.
Moje przypuszczenia w części potwierdziły się przy następnej płytce dvd.
Wypalała sie ok w prędkości 4x. Po 15 min.wyskoczył taki sam komunikat jak przy cd. Nagrywanie zakończyło sie pomyślnie, ble, ble, ble itd.
Wysunąłem płytkę z nagrywarki i przełożyłem ja do dvd Asus w celu otworzenia i sprawdzenia, czy da sie odtworzyc filmy.