![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Napędy optyczne CD Tematy poswięcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt CD-R/RW |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#3 |
Wyjadacz
Data rejestracji: 09.05.2002
Posty: 1,740
![]() |
Kiedys producenci gier często stosowali własne formaty dźwięku w grach - najłatwiej było je wtedy "wyciągnąć" jakimś ripperem. Poszukaj na ten temat na starych płytach Gamblera (DDT Pack). Coraz częściej stosuje się jednak MP3, a czasami WAVE. Pliki takie ukrywają się często pod innymi rozszerzeniami. Np. THPS3 - gdy zmienisz rozszerzenie (nie pamiętam jakie) na MP3 to będziesz miał zwykłe piosenki. Np. w Quake dane (także audio) są w pliku .pak, który jest zwykłym archiwum .zip. Po rozpakowaniu masz dostęp do plików .wav. Musisz po prostu sam pokombinować zmieniając rozszerzenia, ew. ripperem..
__________________
Jeżeli mój post Ci pomógł - nie zapomnij o reputacji, przynajmniej będę wiedział, że ktoś czyta moje wypociny i nie produkuję się tu na próżno. |
![]() |
|
|