![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Napędy optyczne CD Tematy poswięcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt CD-R/RW |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#13 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 19.08.2002
Posty: 6
![]() |
Ja jestem autorem tego artu, z wpada notabene ;-))
>>pozatym ten artykul jest bardzo powiedzialbym... powierzchowny - nie jest >>nigdzie napisane ze widmo liczy sie dla fragmentu [o dlugosci okreslonej w >>tym miejscu gdzie w arcie jest 512] 512 to długość próbki dla obliczeń transformaty Fouriera, nie chodzi o fragment utworu >>ze wybranie odpowiedniego okna hamming bartlet itp zmienia znacznie >>wyglad widma, no tak, sa rożne metody na FFT, ale "schodek" przy 16 kHz pozostaje zawsze widoczny... >>pozatym wspomniany tam filtr low pas przy nagranaich audio obcina 3db >>juz na 20khz [zeby nie bylo aliasingu przy odtwarzaniu] DOKLADNIE ;-) >>generalnie taka metoda 'na widmo' sprawdza sie tylko w oczywistych >>przypadkach - np. mp3 kodowanych xingiem - konia z rzedem temu kto tak >>odrozni mpc, albo mp3 lame standard albo extreme Ja odróżnie MP3 LAme standard do 256 Kbit/s !! :-)) Ok sorki ze nie zapodałem na temat twojego posta :-) |
![]() |
|
|