Powrót   Forum CDRinfo.pl > Napędy optyczne i nagrywanie CD, DVD, Blu-ray, HD DVD > Napędy optyczne CD

Napędy optyczne CD Tematy poswięcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt CD-R/RW

Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Dyskusja zamknięta

Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 13.04.2003, 15:12   #1
wojan
Nowy na forum

Data rejestracji: 13.04.2003
wojan w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Pomocy! konfiguracja EAC

Witam,
ponieważ jestem laikiem mam nadzieję na wyrozumiałość i prostą odpowiedź.
Próbuję skonfigurować EAC i nijak nie jestem w stanie w zakładce VAWEFORM w COMPRESSION OPTIONS ustawić "Internal WAV Routines" oraz "44 100 Hz; 16 Bit; Stereo".
Pytanie moje jest następujące: czy konfiguracja ta jest niezbędna jeśli założniem miom jest jak najwierniejsze kopiowanie płyt audio (czas jest tu sprawa czwartorzędną)? Jeśli tak to jak to zrobić?
Czy znaczenie ma tutuj brak zewnętrzych kodeków?
A może moje rozterki wogóle są bezsensowne i lepiej użyć czegoś innego?
Pozdrawiam, wojan
wojan jest offline  

#ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec

Data rejestracji: 29.12.2008

CDRinfo.pl is online  
Stary 13.04.2003, 15:36   #2
tomall0
karpiarz:)

Data rejestracji: 25.09.2002
tomall0 zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Re: Pomocy! konfiguracja EAC

Cytat:
wojan napisa***322;(a)
Witam,
Próbuję skonfigurować EAC i nijak nie jestem w stanie w zakładce VAWEFORM w COMPRESSION OPTIONS ustawić "Internal WAV Routines" oraz "44 100 Hz; 16 Bit; Stereo".
Pytanie moje jest następujące: czy konfiguracja ta jest niezbędna jeśli założniem miom jest jak najwierniejsze kopiowanie płyt audio (czas jest tu sprawa czwartorzędną)? Jeśli tak to jak to zrobić?
Pozdrawiam, wojan
A poszukać to nie łaska? Zajrzyj tutaj
Stary 13.04.2003, 15:46   #3
wojan
Nowy na forum

Re: Re: Pomocy! konfiguracja EAC