![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Napędy optyczne CD Tematy poswięcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt CD-R/RW |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#1 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 30.12.2002
Posty: 4
![]() |
gwarancja sklepu a gwarancja producenta TEAC
sluchajcie jak to mozna ustalic czy moja padnieta nagrywarka TEAC CD-W524E
jest objeta gwarancja producenta?gwarancja sklepu byla na rok niestety pare dni temu minal a na pudle od napedu jest napisane ze powinna miez 2 lata gwarancji domyslam sie ze jest to chyba gwarancja producenta nakierujcie mnie prosze na jakies tropy bo nie wiem jak to jest z ta gwarancja producenta?
__________________
slawek |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
Gość
Posty: n/a
|
Hmmm...
...ale to tylko moje przypuszczenie! Powinienes powedrowac z nagrywarka do servisu i tam te gwarancje powinni ci uznac. Slep gwarantuje przekazanie i naprawe w ciagu roku (idziesz z nagrywarka do sklepu a oni reszte zalatwiaja) Z moim LG (odpukc) jezdze do serisu bez posrednikow i mam swiety spokoj. (to wcale nie znaczy ze sie psuja, no...... wymieniam ![]() |
![]() |
#3 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 30.12.2002
Posty: 4
![]() |
na razie to w zwiazku z sylwestrem sprawy nie mozna popchnac na internetowych stronach teaca znalalem serwis-online i sprawdzalem nr seryjny jest na nia gwarancja nawet wypelnilem formularz dostalem potwierdzenie zgloszenia i adres serwisu ale po dalszych poszukiwaniach nie udalo mi sie ani dodzwonic ani otworzyc strony moze swietuja a moze ich juz nie ma po nowym roku pojade do serwisu firmy w ktorej naped kupowalem moze oni cos wymysla albo bede szukal kontaktu z tym serwisem co podaje teac lub z jakims innym autoryzowanym
__________________
slawek |
![]() |
![]() |
#4 |
Czek dis ałt
Data rejestracji: 03.07.2002
Lokalizacja: Góral nizinny
Posty: 116
![]() |
Sprzedawca udziela do 1.1.2003 rocznej rękojmii. A producent Teac 2 letniej gwarancji. Rękojmia jest obowiązkowa a gwarancja jest tylko dobrym gestem producenta zachęcającym do kupowania jego produktów.
|
![]() |
![]() |
#5 |
Czek dis ałt
Data rejestracji: 03.07.2002
Lokalizacja: Góral nizinny
Posty: 116
![]() |
Od 1.1.2003 zmieniają sie w Polsce przepisy i rękojmia znika.
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Capo di tutti capi
Data rejestracji: 24.09.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 3,100
![]() |
Cytat:
![]()
__________________
Pozdrawiam Remix aka Wielki M |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Czek dis ałt
Data rejestracji: 03.07.2002
Lokalizacja: Góral nizinny
Posty: 116
![]() |
Nie ma obawy. Zmienia sie na korzyść konsumenta. Teraz jesteśmy "w czołówce". Postępowa ta Polska.
|
![]() |
![]() |
#8 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 30.12.2002
Posty: 4
![]() |
dziekuje wszystkim za zainteresowanie serwis do ktorego teac odeslal mnie jednak jest ale nie moglem sie skontaktowac bo nie pracowali
takze napisze do was jak poszla naprawa
__________________
slawek |
![]() |
![]() |
|
|