![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Napędy optyczne CD Tematy poswięcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt CD-R/RW |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#1 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 26.06.2002
Posty: 12
![]() |
![]()
Wlasnie jak tojest dokladnie...
Musialem zakupicjakies tydzien temu LG. Zawsze sie ich wystrzegalem ale sytuacjasprawila zenie mialem innego wyjscia.Bo kto by nie chcial wypalary za friko ![]() No wlasnie i teraz pytania...zakladam ze zajade ja przed uplywem gwarancji...nagrywam sporo i nie wierze ze pociagnie dwa lata... ![]() Zanosze taka zajechana do serwisu mowie ze padla... Jest zajechana poprostu jej zycie sie skonczylo...wymienia na nowa? czy gwarancja to obejmie? czy jest to poprostu chwyt marketingowy nastepny? :/ bisskup |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#3 |
Wyjadacz
Data rejestracji: 09.05.2002
Posty: 1,740
![]() |
Firmowy serwis powinien wymienić, ale dosyć często jest zupełnie inaczej - oddajesz sprzęt do POŚREDNIKA (sprzedawcy), który wysyła to do dystrybutora, a ten do producenta. Czekasz kilka miesięcy, a po tym czasie dostajesz znowu tę samą nagrywarkę w jeszcze gorszym stanie. Wymiana na nowy model graniczy z cudem - zupełnie jak zwrot pieniędzy. Temat był też niedawno dogłębnie walkowany na forum, więc skorzystaj z wyszukiwarki.
__________________
Jeżeli mój post Ci pomógł - nie zapomnij o reputacji, przynajmniej będę wiedział, że ktoś czyta moje wypociny i nie produkuję się tu na próżno. |
![]() |
![]() |
|
|