Powrót   Forum CDRinfo.pl > Napędy optyczne i nagrywanie CD, DVD, Blu-ray, HD DVD > Napędy optyczne CD

Napędy optyczne CD Tematy poswięcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt CD-R/RW



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Dyskusja zamknięta
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 03.11.2003, 03:49   #1
BoKo
Bywalec
 
Data rejestracji: 24.04.2003
Lokalizacja: aj ... jak daleko!
Posty: 26
BoKo w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Jak uruchomić program .CUE lub .BIN

Hejki! Jestem nowicjuszem w temacie nagrywania itp. Przytrafiła mi się jednak sytuacja, w której zmuszony jestem uruchomić program mający rozszerzenie jak w temacie. Usiłowałem posłużyć się do tego celu (między innymi) programem CD Space ale nie bardzo wiem w jaki sposób temat ruszyć. Och .. nie posiadam żadnego CD z potrzebnym mi programem a jedynie wspomniany CUE i BIN. Czy może ktoś mi pomóc? Tak "łopatologicznie". Pozdrówka

Ps. Przeczytałem post Nagrywanie ....... ale mimo tego nadal nie wiem jak zmusić jakikolwiek program do "widzenia" rozszerzeń CUE i BIN.

Ostatnio zmieniany przez BoKo : 03.11.2003 o godz. 03:57
BoKo jest offline  

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 03.11.2003, 08:07   #2
paput2000
lub po prostu Paput
 
Avatar użytkownika paput2000
 
Data rejestracji: 07.03.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 1,551
paput2000 niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
Re: Jak uruchomić program .CUE lub .BIN

Cytat:
BoKo napisa***322;(a)