Powrót   Forum CDRinfo.pl > Napędy optyczne i nagrywanie CD, DVD, Blu-ray, HD DVD > Napędy optyczne CD

Napędy optyczne CD Tematy poswięcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt CD-R/RW



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

 
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 01.05.2002, 01:24   #1
SoBal
Były user
 
Avatar użytkownika SoBal
 
Data rejestracji: 08.04.2002
Lokalizacja: Olsztyn
Posty: 562
SoBal zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Do lge.pl zapytania, czy ktoś już do nich pisał ?

Taki mejl poszedł właśnie do lge:
Witam!
Jestem szczęśliwym posiadaczem m.in. nagrywarki 8320B, do której mniej więcej 3 dni temu ukazał się nowy firmware. Jak do tej pory na stronach lge.pl nie ma żadnej wzmianki o tym (a upgrade ten obejmuje 3 modele nagrywarek Pańskiej firmy). Wiążą się z tym moje pytania:
1) czy jest to oficjalny upgrade firmware'u ?
2) dlaczego Polska musi być zawsze 'do tyłu', czy tak się dba o klienta ?
3) przeszukując sieć natkąłem sie na następujący link, do strony lge.co.kr, (http://www.lgservice.co.kr/docs/graph/ec_sws_detail.jsp?aSeqNum=356&aTotal=306&aPage=1&P rod=A&aOS=A&aIndex=) gdzie znajduje się link do opisu zmian w nowej wersji firmware'u, niestety po koreańsku... czy możliwa jest jego translacja na język bardziej nam zrozumiały - PL/ENG ?
4) Odnosze przemożne wrażenie że Pańska firma pozwala sobie na traktowanie Polskiego rynku 'po macoszemu' - czy aż tak trudno dodać do strony dział opisujący szczegółowo zmiany w nowszych wersjach oprogramowania ?
5) Czy nie lapszą drogą dotarcia do wielu klientów był by kontakt Z INICJATYWY PAŃSKIEJ firmy z polskojęzycznymi serwisami tematycznymi, bezpośrednie informacje docierały by wtedy szybciej do potencjalnych odbiorców ?

Proszę wybaczyć mi tak agresywne pytania, ale coraz bardziej drażni mnie stosunek firm do klientów którzy już dany sprzęt kupili (vide CreativeLabs Europe), kompletne ich ignorowanie i zmuszanie do zdobywania niezbyt pewnych informacji z drugiej ręki. Wydaje mi się iż nie tędy prowadzi droga do budowania zaufania odbiorców do firmy.

Z Poważaniem
XXXXXXXX XXXXXXXXXXXXX

:
Jak w temacie, czy ktoś już do nich poisał w tego typu sprawach?
__________________
Komputer został stworzony po to, aby ludziom życie ułatwić, a ziemia jest płaska....
SoBal jest offline  

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
 


Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 12:24.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.