Powrót   Forum CDRinfo.pl > Napędy optyczne i nagrywanie CD, DVD, Blu-ray, HD DVD > Napędy optyczne CD

Napędy optyczne CD Tematy poswięcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt CD-R/RW

Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Dyskusja zamknięta

Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 28.12.2002, 23:16   #1
Raco
Nowy na forum

Data rejestracji: 28.12.2002
Raco w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Lite - on LTR48125s

Witam jestem początkującym uzytkownikiem nagrywarki i oczywiscie mam problem. na poczatku bylo wszystko ok wypalalo mi plyte w 2:30 min ( czas sredni ) po wypaleniu gdzies z 20 plyty, nagrywarka zaczela mi wypalac plyty w 5-6 min (jak by nie bylo troche za duzo) i nie wiem czy jest to problem spowodowany rodzajem plyt poniewaz zauwazylem wydluzenie czasu nagrywania jak wypalalem plyty na innych plytach (Przedtem wypalalem na Platinum 700 Multispeed a teraz tez na platinum tylko 700 1X 40 -480 nie mam pojecia co sie stalo czy mi sie nagrywara zwalila czy jakis inny problem zaistnial ...spawdzalem czy mam dma wlaczone jest wszystko ok ...czekam na porade.

#ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec

Data rejestracji: 29.12.2008

CDRinfo.pl is online  
Stary 28.12.2002, 23:25   #2
chester
P.I.M.P.

Data rejestracji: 14.05.2002
chester zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
problemem moze byc to ze kupiles podrobione cd.
a w ustawieniach nie grzebales
moze przestawiles cos w programie
a wlasnie nie piszesz nic czym nagrywasz.
moze w tym lezy problem.
www.ajax.dmf.pl
chester jest offline  
Stary 28.12.2002, 23:34   #3
Raco
Nowy na forum

No takiej sytuacji nie wykluczam ze moga byc podrobione . A nagrywam na Nero z tego co wiem najlepszy program. A przy ustawieniach nic nei grzebalem. Nawet probowalem zainstalowac ponownie naped oraz nero ale dalej to samo