Powrót   Forum CDRinfo.pl > Napędy optyczne i nagrywanie CD, DVD, Blu-ray, HD DVD > Napędy optyczne CD

Napędy optyczne CD Tematy poswięcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt CD-R/RW

Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Dyskusja zamknięta

Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 18.11.2002, 12:00   #1
quazi
Nowy na forum

Data rejestracji: 07.10.2002
quazi w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Plik "Bin" - początkujący

Panowie !
Czy może mi ktoś powiedzieć jak nagrać plik z rozszerzeniem "bin" ?
Mam CDRwin 5.0 w angielskiej wersji i on jak przeglądam dyski twarde nie widzi tego pliku "bin"
Bardzo bym prosił o pomoc krok po kroku bo jestem narazie zupełnie zielony

#ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec

Data rejestracji: 29.12.2008

CDRinfo.pl is online  
Stary 18.11.2002, 12:35   #2
Kasprzak
...niepoprawny marzyciel.

Data rejestracji: 25.06.2002
Kasprzak zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
polecam do tego CloneCD!
Powinien widziec te pliki.
Na forum byl poruszany kiedys podobny temat.
Wiem ze jests poczatkujacym ale poszukaj kliknij na menu na dole i wybierz wyszukiwarka!
Stary 18.11.2002, 12:42   #3
grzeniu
XV1100

Data rejestracji: 19.02.2002