![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Napędy optyczne CD Tematy poswięcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt CD-R/RW |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#1 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 19.05.2004
Posty: 2
![]() |
![]()
Witam.
Spalił się zasilacz a wraz z nim m.in. Lite-On LTR-40125S. Gwarancja była zdaje się roczna ale słyszałem coś o dwuletniej gwarancji producenta to by się mieściła. Jest jeszcze taki problem, że nie mam żadnych dokumentów zakupu bo kupił to koleś razem ze swoim całym kompem a teraz ciężko mi się z nim skontaktować. Została mi tylko nalepka hurtowni. Byłem w AB (autoryzowany dystrybutor) to stanęło na tym, że mogą ją dostarczyć do producenta w Tajwanie jak im dam na bilet, albo spróbować naprawić - to już pogwarancyjnie. Możliwe, że da się ją naprawić bo jest widoczna w biosie i windowsie, tylko nie czyta. Może ktoś miał podobny przypadek i wie czy coś się da zrobić? |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
Merry F****** Christmas
Data rejestracji: 22.10.2002
Posty: 3,591
![]() |
jesli nie masz dowodu zakupu, to jak udowodnisz, ze nie minely te 2 lata?
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 19.05.2004
Posty: 2
![]() |
jest na niej data produkcji- sierpień 2002 i numer seryjny
|
![]() |
![]() |
|
|