Powrót   Forum CDRinfo.pl > Napędy optyczne i nagrywanie CD, DVD, Blu-ray, HD DVD > Napędy optyczne CD

Napędy optyczne CD Tematy poswięcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt CD-R/RW



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Dyskusja zamknięta
 
LinkBack Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 28.10.2004, 23:00   #1
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 28.10.2004
Posty: 6
LFC_Fan w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Pod Win XP - nie dziala zadna nagrywarka, plyty CD i DVD czyta

Witajcie !
Mam problem z nagrywaniem plyt na combo LG GCC-4521B. Po przeinstalowaniu systemu (z XP rowniez na XP - po "calkowitym padnieciu" dysku) combo przestalo nagrywac plyty (w zasadzie wiesza sie NERO, sam proces nie startuje, tacki nie da sie wysunac, plytke "mieli" ale nie wypala - konieczny restart kompa). Okazuje sie, ze na innym kompie to combo plyty nagrywa. Sprawdzilem, czy to nie kwestia tylko tego modelu i firmware'u. Nie - rowniez starszy model TEAC'a (nie combo) zachowuje sie dokladnie tak samo. Przy poprzedniej "windzie" ten sprzet "chodzil", jak rowniez inna nagrywarka - nie pamietam modelu. Macie pomysl ? Plyta glowna to VIA, procek Celeron 1,2 Ghz. ASPI zainstalowalem, wszystko bez zmian. Zaznaczam, ze combo czyta plynnie plytki CD, CD-R, DVD. Rowniez kasuje CD-RW (przynajmniej tak pokazuje NERO). Czy to kwestia jakiegos ustawienia w "windzie" ? Jakis pomysl ? Bede wdzieczny za wszystkie sugestie. Acha, symulacje identycznie "wiesza" .
Pozdrawiam,

LFC_Fan

Ostatnio zmieniany przez LFC_Fan : 28.10.2004 o godz. 23:23
LFC_Fan jest offline  

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 29.10.2004, 08:36   #2
Author
Zlotowicz
 
Avatar użytkownika nimal
 
Data rejestracji: 29.03.2003
Lokalizacja: The World
Posty: 16,321
nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
winda namieszala
jak chce ci sie kombinowac:
- wrzuc forceaspi 1.7 po uprzednim wyinstalowaniu poprzednich aspi
- zreinstaluj nero, zobacz czy jakis inny program do nagrywania pali (np clone cd)
- zreinstaluj incd - moze ono bruzdzi
- update nero i incd - jesli masz jakies nowe latki do xp to moze byc konieczny
- wylacz nagrywanie wbudowane w winde!

jak nie chce ci kombinowac:
- reinstal windy
nimal jest offline  
Stary 29.10.2004, 17:10   #3
rozpruwacz
 
Avatar użytkownika TORQUE
 
Data rejestracji: 29.10.2004
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Posty: 888
TORQUE niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
sprubuj w innym programie np clone cd / alcohol 120%
TORQUE jest offline  
Stary 29.10.2004, 22:56   #4
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 28.10.2004
Posty: 6
LFC_Fan w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Dzieki za dotychczasowe sugestie.
Cytat:
winda namieszala
jak chce ci sie kombinowac:
- wrzuc forceaspi 1.7 po uprzednim wyinstalowaniu poprzednich aspi
Forceapi bylo
Cytat:
- zreinstaluj nero, zobacz czy jakis inny program do nagrywania pali (np clone cd)
clone CD wiesza sie dokladnie tak samo
Cytat:
- zreinstaluj incd - moze ono bruzdzi
incd nie bylo
Cytat:
- update nero i incd - jesli masz jakies nowe latki do xp to moze byc konieczny
moze rzeczywiscie latki do XP ?
Cytat:
- wylacz nagrywanie wbudowane w winde!
hmmm... ciekawe, bo mialem deafultowo wylaczone. Potem jeszcze odinsalowalem forceaspi, przeinstalowalem nero, i dalej dokladnie to samo. Wiesza i symulacje i palenie. TO na bank fu...ing winda... tylko co ? Mimo wszystko - moge jeszcze pokombinowac... Jak nic nie da - faktycznie - oram dysk i reinstalacja.
LFC_Fan jest offline  
Stary 03.11.2004, 23:49   #5
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 28.10.2004
Posty: 6
LFC_Fan w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
No i kiszka. Zreinstalowalem Winde i to samo... Identycznie wiesza sie proces nagrywania. Co polecacie ? I znowu dziwne, ze najpierw miala wlaczone nagrywanie wbudowane w winde, a po zainstalowaniu NeroExpress samo sie wylaczylo... Dalej walczyc z Forceaspi ? itp itd ? O co w tym chodzi ? Nic juz nie rozumiem...

Ostatnio zmieniany przez LFC_Fan : 07.11.2004 o godz. 23:00
LFC_Fan jest offline  
Stary 07.11.2004, 23:01   #6
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 28.10.2004
Posty: 6
LFC_Fan w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
No i pieknie - combo pali !!! Ale tylko w trybie PIO.. Co o tym myslicie ?
LFC_Fan jest offline  
Stary 08.11.2004, 11:45   #7
PiwoWar
 
Avatar użytkownika Igloo
 
Data rejestracji: 01.12.2003
Lokalizacja: Gdynia
Posty: 945
Igloo zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
może DMA jest wyłączone? czasami wina sama od siebie potrafi wyłączyć DMA. jak to nie pomoże to wywal kontroler dysków i wtedy reboota. powinien wykryć i zainstalować kontroler, powinno być OK
Igloo jest offline  
Stary 08.11.2004, 16:35   #8
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 28.10.2004
Posty: 6
LFC_Fan w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Cytat:
Napisany przez Igloo
może DMA jest wyłączone? czasami wina sama od siebie potrafi wyłączyć DMA. jak to nie pomoże to wywal kontroler dysków i wtedy reboota. powinien wykryć i zainstalować kontroler, powinno być OK
W tym sęk, że nic z tego. Przy włączonym DMA (po wywaleniu kontrolerów, reinstalacji windy itp itd) combo nie pali - wiesza sie nawet przy symulacji. Pali tylko w trybie PIO. Moze nie jestem geniusem komputerowym, ale to jakieś jaja...
LFC_Fan jest offline  
Stary 08.11.2004, 17:23   #9
Wymiatacz
 
Avatar użytkownika Conti
 
Data rejestracji: 17.12.2002
Posty: 600
Conti zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Może zmień taśmę, sprawdź, czy dobrze masz ustawione master/slave.
Przy uszkodzonej taśmie miałem sytuacje, że na 2 hdd nic nie mogłem nagrać, ale wszystko co było na nim się uruchamiało i mozna było z niego skopiować.

Sprawdź na innym kompie, jak dalej będzie źle to chyba zostaje gwarancja.
Conti jest offline  
Stary 08.11.2004, 21:52   #10
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 28.10.2004
Posty: 6
LFC_Fan w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Cytat:
Napisany przez Conti
Może zmień taśmę, sprawdź, czy dobrze masz ustawione master/slave.
Przy uszkodzonej taśmie miałem sytuacje, że na 2 hdd nic nie mogłem nagrać, ale wszystko co było na nim się uruchamiało i mozna było z niego skopiować.

Sprawdź na innym kompie, jak dalej będzie źle to chyba zostaje gwarancja.
Taśmy przepinałem (40 i 80) już wcześniej, jak również zmieniałem konfiguracje (master/slave) we wszystkich możliwych kombinacjach i na obydwu kontrolerach. Bez zmian :-( Jak napisalem wcześniej - na innym kompie wszystko hula. Nawiasem mowiac - sprzet byl w serwisie, ale oni nawet nie sprawdzaja, co jest grane tylko wymieniaja bebechy. Po podlaczeniu do kompa objawy bez zmian, a w innym serwisie sprawdzili i u nich wszystko dziala.

Ostatnio zmieniany przez LFC_Fan : 08.11.2004 o godz. 21:56
LFC_Fan jest offline  
Stary 30.05.2006, 17:58   #11
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 18.05.2006
Posty: 3
lukas811 w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Witam Ja Tez Mam Lg Gcc4521b Z Napendem Combo Dopiero Co Ja Kupilem I Chcialem Tylko Zapytac Czy Na Ta Nagrywarke Mozna Zapisywac Plyty Dvd Rw Albo Dvd R Bo Jak Ja Kupowalem Powiedzieli Ze Mozna.a Okazuje Sie Ze Po Wlozeniu Plyty Czystej Dvd Rw Wogule Nie Reaguje Natomiast Z Cd R Cd Rw Niema Zadnych Probemow.czy Mozecie Mi Odpowiedziec ,z Gory Dziekuje
lukas811 jest offline  
Stary 30.05.2006, 18:41   #12
Technik Informatyk
 
Avatar użytkownika Bródka
 
Data rejestracji: 22.01.2005
Lokalizacja: Katowice
Posty: 2,369
Bródka niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
Te osoby co ci powiedzialy ze mozna nagrywac plyty dvd na napedzie typu combo to widac ze sie wogule nie znaja.
Naped combo tylko odczytuje plyty dvd, a nagrywa jedynie cd jak i cd odczytuje oczywiscie
Bródka jest offline  
Dyskusja zamknięta

Opcje związane z dyskusją
Tryby wyświetlania

Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
TrackbacksWyłączone
PingbacksWyłączone
RefbacksWyłączone



Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 05:16.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions Inc.
Search Engine Optimization by vBSEO