Powrót   Forum CDRinfo.pl > Napędy optyczne i nagrywanie CD, DVD, Blu-ray, HD DVD > Napędy optyczne CD

Napędy optyczne CD Tematy poswięcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt CD-R/RW

Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Dyskusja zamknięta

Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 07.11.2002, 19:59   #1
Speed
Nowy na forum

Data rejestracji: 07.11.2002
Speed w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Angry Podczas nagrywania przy 30% Buffor spada do 0

Witam. Mam nagrywarke LG HL-DT-ST CD-RW GCE-8320B i CDROM tez Firmy LG. Do nagrywania uzywam Programu Clone CD. Podczas kopiowania plyty
"w locie" Przy 30% postepu Buffor spada do 0% i nagrywanie wydluza sie czasami do 15 - 20 minut. Znajomu cos mowil o DMA, ale w menedzerze urzadzen nie mam takiej opcji i nie wiem jak to wlaczyc, jestem laikiem w tych sprawach - moze to wina sterownika ? Prosze o pomoc. Zniszczylem juz ponad 20 plyt uzywajac roznych ustawien i nic. Z Gory dziekuje za odpowiedz.

#ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec

Data rejestracji: 29.12.2008

CDRinfo.pl is online  
Stary 07.11.2002, 21:12   #2
SEBAW
Stary użytkownik
Zlotowicz

Data rejestracji: 09.06.2002
SEBAW jest klejnotem wśród średnio znających się "w temacie" <250 - 349 pkt>SEBAW jest klejnotem wśród średnio znających się "w temacie" <250 - 349 pkt>SEBAW jest klejnotem wśród średnio znających się "w temacie" <250 - 349 pkt>SEBAW jest klejnotem wśród średnio znających się "w temacie" <250 - 349 pkt>
A jaką prędkość ma cd-rom? Może zbyt niska prędkość powoduje wydłużenie się czasu nagrywania. Może przyczyną być też kopiowanie płyty "w locie" ścieżek audio. Niektóre napędy mają ograniczoną prędkośc odczyty ścieżek audio.
SEBAW jest offline  
Stary 07.11.2002, 21:15   #3
Speed
Nowy na forum