Powrót   Forum CDRinfo.pl > Napędy optyczne i nagrywanie CD, DVD, Blu-ray, HD DVD > Napędy optyczne CD

Napędy optyczne CD Tematy poswięcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt CD-R/RW

Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Dyskusja zamknięta

Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 01.03.2002, 16:33   #1
Auror
Nowy na forum

Data rejestracji: 13.06.2002
Auror w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
LG 32/10/40 !! :(

Tydzień temu kupiłem sobie na warszawkiej GK nagrywarkę LG 32/10/40. Jest to moja pierwsza nagrywarka i jestem w tym laikiem. Wszyscy mi wmawiali że będę nagrywał płyty w 2-3 minuty. Kupiłem sobie 10 TDK`ów 24x i zacząłem wypalać używając (chyba) najnowszego Nero Burning Rom ( używając oczywiście maxymalnej prędkości płytki , czyli 24x). Okazało się że przeciętnie nagrywak płytę 8 - 10 minut !!!! ( I jeszcze jedna uwaga - oprócz tak długiego czasu nagrywania płyt 24`ek zauważyłem że jak nagrywam na nie muzykę - tzn. przegrywam płyty muzyczne to jakość jest tragiczna ( jakieś trzaski ) i dodatkowo często jest taka akcja że płyta jakby się zacina ( jak winyl ) - tzn. leci se muzyczka po 2 razy !! Nie wiem co mam robić - czy to kwestia nagrywarki, jakichś ustawień czy Softu - jaki jest najlepszy program?? Błagam pomocy !!!!!!
Auror jest offline  

#ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec

Data rejestracji: 29.12.2008

CDRinfo.pl is online  
Stary 01.03.2002, 16:39   #2
Dawid Partyka - Koli
Wyjadacz ;)

Data rejestracji: 05.01.2002
Dawid Partyka - Koli zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
[quote]Auror (01-03-2002 16:33):