Powrót   Forum CDRinfo.pl > >

Napędy optyczne CD Tematy poswięcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt CD-R/RW



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Dyskusja zamknięta
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 05.10.2001, 16:41   #1
beaviso
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 05.10.2001
Posty: 20
beaviso w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Pomózcie! Co się stało i jaką teraz wybrać?

Na pewno znacie się i jesteście już obyci w nagrywarkach i mam do Was pytanie. Potrzebuje taniej i dobrej nagrywarki w celach domowych. Miałem Ricoha 6200S scsi i zdechła w Nero wyskakują mi komunikaty: "bład servo ogniskowania" i "bład nastepowania ścieżki" .Przecyściłem ale to nic nie dało. Może wiecie co się stało i czy da się to naprawić? A jęsli po prosu padła to mam już na oku 4 nagrywarki (ok 400 zł) i nie wiem którą wybrać. Pomózcie mi:
LG 8120B 12/8/32 (ok.405zł)
Samsung SW-212B 12/8/32 (ok.374zł)
TEAC W58E 8/8/32 (ok.405 zł)
LiteOn LTR-12101B 12/10/32 + burnproof (410 zł)
Wydaję mi się że najlepsza by była LiteOn. Co o tym sądzicie? Dzięki.
beaviso jest offline  

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 07.10.2001, 01:13   #2
black.devil
Gość
 
Posty: n/a
LG 8120B 12/8/32 (ok.405zł)
Samsung SW-212B 12/8/32 (ok.374zł)
Odpadają chyba że NAPRWADE mało wypalasz i nie denerwują cię rożnorakie problemy z takimi złomami (a poczytaj se to forum to zobaczysz że jest ich troche)
TEAC W58E 8/8/32 (ok.405 zł)
...taki jak mój...ale coś drogi...na pewno jest świetny i polecam ale można go kupić taniej...
LiteOn LTR-12101B 12/10/32 + burnproof (410 zł)
...z tego co wiem to z modeli LiteOna pierwszym NAPRAWDE udanym jest 24x więc tutaj bym się zastanowił...
A swoją drogą pochodź po sklepach i poszukaj TEACa W512 bo jest zaj...sty a niewiele droższy...
 
Stary 07.10.2001, 22:05   #3
beaviso
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 05.10.2001
Posty: 20
beaviso w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
A nagrywarki Neca (ostatnio pojawiły się na giełdzie). Jak je klasyfikujesz ? Są w cenie LG, Samsung czy LiteOn ale firma znana ale jakie robi nagrywarki to nie wiem? Dzięki za poprzednią opinię!
beaviso jest offline  
Stary 08.10.2001, 01:38   #4
AS
Gość
 
Posty: n/a
LG 16 - około 440 Zł z burnproff chyba najlepsza alternatywa
ew. TEAC 512EB - koniecznie boxowy lub troche droższy 516EB
mniejszych prędkości bym nie polecał niewiele taniej a lekko przestarzałe technologie
 
Stary 08.10.2001, 13:16   #5
&y
Stały bywalec ;)
 
Data rejestracji: 07.06.2001
Posty: 157
&y zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
black.devil (07-10-2001 02:13):
LG 8120B 12/8/32 (ok.405zł)
Samsung SW-212B 12/8/32 (ok.374zł)
Odpadają chyba że NAPRWADE mało wypalasz i nie denerwują cię rożnorakie problemy z takimi złomami (a poczytaj se to forum to zobaczysz że jest ich troche)
TEAC W58E 8/8/32 (ok.405 zł)
...taki jak mój...ale coś drogi...na pewno jest świetny i polecam ale można go kupić taniej...
LiteOn LTR-12101B 12/10/32 + burnproof (410 zł)
...z tego co wiem to z modeli LiteOna pierwszym NAPRAWDE udanym jest 24x więc tutaj bym się zastanowił...
A swoją drogą pochodź po sklepach i poszukaj TEACa W512 bo jest zaj...sty a niewiele droższy...
"kazda sojka swoj ogonek chwali..."
swoja droga, ciekawe czy kiedykolwiek uzywales wypalki lg.
przez okolo rok wypalalem na 8083b/8080b (wypalila wcale nie tak malo) teraz od miesiaca na 8160; w tym czasie 0 (slownie: zero) problemow.

jezeli zas uwaznie poczytasz posty na temat problemow z lg to zapewne zauwazysz, ze okolo 95% dotyczy praktycznie tego samego badz bardzo podobnego "problemu" i kazdy bardziej obeznany uzytkownik komputera poradzi sobie z tymi "problemami"

ps. postow na temat problemow z Teacem jest niewiele mniej niz postow z LG w tytule.... czyzby teac byl wart tyle co lg

ps2. wiekszosc problemow poruszanych na tym forum bierze sie z niewiedzy/niedoświadczenia uzytkownikow, a nie z winy sprzetu.
__________________
.: O tym kim jestes, nie swiadczy to co posiadasz, lecz jak to wykorzystujesz :.\n&y
&y jest offline  
Stary 08.10.2001, 18:06   #6
ZOh1w2
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 23.10.2001
Posty: 18
ZOh1w2 w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Zgadzam sie z &y i mam jedno pytanie czy w tym forum istnieje jakiś FanKlub TEAC'a. Wszyscy tylko zachwalają i zachwalają wyroby tej firmy. A tak przy okazji to ja jestem posiadaczem LG CED-8120B i jeszcze nie miałem powodów do tego aby źle mówić o tej nagrywarce.
ZOh1w2 jest offline  
Stary 08.10.2001, 23:32   #7
black.devil
Gość
 
Posty: n/a
W odpowiedzi na pytanie czy miałem do czynienia z LGkami - TAK, czy miałem problemy - TAK, czy psuły się - TAK. Wypalałem na 2 LGkach (kolega z klasy chciał być "lojalnym" tej firmie, ma TV LG, CD-ROM LG, Monitor LG, więc chciał mieć i nagrywarkę...) pierwszy rozsypał się 2 dni po zakupie a drugi w nieco ponad tydzień - teraz koleś ma od 2 miesięcy Sony 8x i bardzo sobie ją chwali (i ja mu się nie dziwię, wypala doskonale). Z LG absolutnie najlepszy jest jedynie serwis - od razu wymieniają...
Co do TEACów - nie ma fanklubu, po prostu są to świetne nagrywarki w świetnych cenach. Za to w pełni zgadzam się ze stwierdzeniem &yego co do przyczyn problemów - ja ze swoim sprzętem nigdy nie miałem ŻADNYCH poważnych (czytaj - nie do rozwiązania przeze mnię) problemów.
 
Stary 08.10.2001, 23:49   #8
black.devil
Gość
 
Posty: n/a
A tak wracając do właściwego tematu to o NECach nic nie wiem - CD-ROMy mieli dosyć hadziajskie za to w dziedzinie zapisu magnetycznego (czytaj - stacje dysków :-)) byli nie do przebicia (od 5 lat mam, nawet jej nie czyściłem a działa perfekcyjnie). Pomimo tego że pewnie ktoś znowu będzie się burzył to napisze jeszcze raz - TEAC (ja polecam i wielu innych), Ricoch (a tego tu wcześniej nie było ;-)), Plextor (jak masz więcej kasy), Sony (ciężko dostać ale doskonałe), Yamaha (drogie ale niezawodne - po prostu Yamaha :-)) albo chociażby takie Sanyo (podobno dobre - nie miałem przyjemności sprawdzić). Najpierw jednak odpowiedz sobie na pytanie - do czego będzie ta nagrywarka - jeśli do piracenia to dobrym wyborem byłby dowolny Acer, jeżeli będziesz wypalał dużo płyt to weź jakąś z renomowanych firm, jeżeli będziesz smażył niewiele placków ;-) to nawet takie LG może wystarczyć ale to już ostateczność :-)
 
Stary 09.10.2001, 14:48   #9
ZOh1w2
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 23.10.2001
Posty: 18
ZOh1w2 w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Co do napedu NEC'a ( stacji dyskietek ) to zgadzam się z Tobą całkowicie. Znajomy ma napęd z tej firmy i spawdza się on w pracy już od kilku lat. Ostatnio nawet przy zmianie kompa przemontował ją do nowego bo stwierdził że jakiegoś badziewia nie będzie montował.
ZOh1w2 jest offline  
Stary 10.10.2001, 08:10   #10
IGI
Bywalec
 
Data rejestracji: 06.03.2002
Posty: 34
IGI w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
A ja mam liteona i jestem zadowolony ) znajomi tez maja liteony i tez sa zadowoleni (po 1000 plytek rock solid a co do ricoha - nie kupowac bo to szajs
(z wlasnego i nie tylko doswiadczenia) lg - szajs ale za to dobry servis - no ale z drugiej strony jak duuzo palisz to nawet najlepszy servis nie wymieni ci twojego 4 sypnietego lg na kolejny - domysla sie ze robisz z nia cos nie tak ))
plextor co tu duzo gadac - rulez ale drogi
teac podobno dobry
nec z tego co slyszalem nie za rewelacyjny -brak burn proof i nie wszystkie noname lubi
sanyo musi byc dobra bo wieszosc nagrywarek renomowanych firm uzywa laserooof sanyo (cdromy tesh)
IGI jest offline  
Stary 10.10.2001, 09:34   #11
Wojtek-J
Stały bywalec ;)
 
Avatar użytkownika Wojtek-J
 
Data rejestracji: 30.08.2001
Lokalizacja: Wrocław, Częstochowa
Posty: 171
Wojtek-J zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
W jednym zdaniu - NAGRYWARKI TEAC SĄ DUŻO LEPSZE OD NAGRYWAREK LG, ALE SPRAWIAJĄ CHYBA WIĘCEJ PROBLEMÓW (KWESTIA KONFIGURACJI)
Wojtek-J jest offline  
Stary 12.10.2001, 00:02   #12
Majonez
The Dark Admin Rises
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika Majonez
 
Data rejestracji: 05.12.2000
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 1,774
Majonez zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Powiem krotko mam teaca 4x i to jest chyba najlepsza nagrywara jest jak kombajn zezrre wszystko {w odniesieniu do nagrywarki pokona kazde zabezpieczenie}
no i jak kombajn ma jedna wade wlasnie to 4x jest to troche meczace ale teraz kupilbym teaca 12x co najmniej
ze slyszenia wiem ze lg tez sa dobre wiec tu mozesz sie patrzec na kase ale po prostu z sentymentu musze powiedziec ze lepszy jest teac
Majonez jest offline  
Stary 12.10.2001, 07:51   #13
IGI
Bywalec
 
Data rejestracji: 06.03.2002
Posty: 34
IGI w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
AA wszyscy zapominaja o yamaha ) tesh bardzo dobry sprzet
ale nie daj sobie wcisnac philipsa ricoha
IGI jest offline  
Dyskusja zamknięta

Opcje związane z dyskusją
Tryby wyświetlania

Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 11:25.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions Inc.