![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Napędy optyczne CD Tematy poswięcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt CD-R/RW |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#4 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 18.05.2004
Posty: 9
![]() |
[B]Koniecznie zanieś do serwisu[/B]. Jeżeli jest na gwarancji to bardzo dobrze. A jeżeli nie, to 2 lata od zakupu masz prawo u sprzedawcy reklamować. Ja teraz mam problem z serwisem, a mianowicie dadzą mi nową nagrywarkę z 2 letnią gwarancją, ale nie Liteon'a, a LG. A ja chcę Liteon'a, bo przecież popsuł się Liteon, a nie LG. Całą sprawę opisałem w e-mailu do Federacji Konsumentów i poradzili mi żeby żądać zwrotu pieniędzy na podstawie ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Za nagrywarkę w 2002 dałem dwa razy tyle co kosztują obecne. Jak daliby mi Liteona 52327s to może nic bym w tej sprawie nie robił, ale za Liteona chcą jeszcze dopłaty.
|
![]() |
|
|