![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Napędy optyczne CD Tematy poswięcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt CD-R/RW |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#5 | |
Bywalec
Data rejestracji: 24.07.2002
Posty: 36
![]() |
Cytat:
Nie mają prawa oferować Ci towaru o gorszych parametrach. Jeśli nie dadzą Ci Lite-Ona to możesz zażądać zwrotu pieniędzy bądź dopłacić i kupić inny sprzęt. Ja ostatnio miałem przeboje z jednym ze sklepów w Lublinie - sprzedawcy upierali się że mają 14 dni roboczych na załatwienie reklamacji. Pomijając fakt że w ustawie jest mowa o 14 dniach kalendarzowych (włączając w to niedziele, soboty i święta) załatwili moją reklamację później. Ale dostałem zamiast mojej uszkodzonej nagrywarki LTR-48246S identyczną i dodatkowo 2 lata gwarancji od dnia otrzymania nowego sprzętu. Dopłaty za sprzęt nie mogą od Ciebie żądać. Pozdrawiam |
|
![]() |
|
|