Powrót   Forum CDRinfo.pl > Napędy optyczne i nagrywanie CD, DVD, Blu-ray, HD DVD > Napędy optyczne CD

Napędy optyczne CD Tematy poswięcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt CD-R/RW



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Dyskusja zamknięta
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 29.10.2003, 19:29   #1
Dannyboi
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 29.10.2003
Lokalizacja: Włocławek
Posty: 4
Dannyboi w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Unhappy Wiem wiem ze 1000 razy bylo ale please help

Cze . Jestem new na tym forum. Nie wiem czy moge sie bezposrednio ciebie pytac o porade, ale sprobuje. Nie jestem jakims zieloniakiem w temacie wina sprzetu itp eee...Ale mam pewien problem i jest on tym bardziej wkur..... ze nie moge znalezc jego podstaw, co znacznie ulatwilo by mi naprawienie go. widzialem ten temat na forum ale dlatego ze nie znam jego podłoża musze spytac sie o to. Problem nazywa się CDRW LG 8400B.Moj sprzet to ecs k7s5a Athlon XP 1600 386 MB RAM Quadro Pro 2 Maxtor 60GB (Dzialajacy w UDMA mode 5) i sys XP Pro SP1. Problemy z LG sa rozne w zaleznosci jak kolejna instalka xp jest ustawiana i jakie stery oraz progi sa instalowane. Wiec : 1. LG wraz z rozpoczeciem nagrywania (NERO) udaje ze dochodzi do 5-6 % i NIC. Bufor zazwyczj w tym przypadku wogole sie niepokazuje(znaczy sie jego wielkosc w pasku na dole nero podczas nagrywania). Zostaje wtedy twardy reset po Nero wylaczyc nie mozna a diodka lasera jest zapalona. 2. Nieraz ?? Nagrywaja sie tylko CDRW a CDR nie chca za nic. 3. Nieraz nie zawsze wydaje nagrywarka dziwne odglosy jakby silnik ruszal i zaraz sie zatrzymywal i tak w kolko. Oczywiscie pozostaje Reset. Ustawienia : LG Wlaczona jest na PIO 4 nie moge zmienic w tym momencie na udma ale nie wiem jak ma byc? na Primary mam Maxtora i CD na secondary tylko LG CDRW. MAM