Powrót   Forum CDRinfo.pl > Napędy optyczne i nagrywanie CD, DVD, Blu-ray, HD DVD > Napędy optyczne CD

Napędy optyczne CD Tematy poswięcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt CD-R/RW



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Dyskusja zamknięta
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 15.01.2004, 18:01   #1
siss
Nowy na forum
 
Avatar użytkownika siss
 
Data rejestracji: 16.08.2003
Posty: 11
siss w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Unhappy Źle wypalone płyty?

Witam.
Dopiero kupiłam nagrywarkę i jestem zupełną nowicjuszką, więc się nie zdziwię, jeśli okaże się, że przyczyną problemu którego szukam tu rozwiązania jestem ja sama. Nie bardzo nawet umiem się posługiwać Nero :oops:
Do rzeczy. Wypalałam płyty audio przy pomocy nero express. Niby wszytko było ok, ale przy odtwarzaniu ich w winampie 5, w nagrywarce (Lite-on 5232S7) pojawia się problem i to przy każdej wypalonej płycie. Mianowicie nagrane jest i widać w winampie np. 12 tracków, ale nagle pojawia się track nr 13, 14, 15... kilka takich "nieplanowanych" tracków, które na pewno nie można nazwać muzyką. Jest to denerwujące bzyczenie czy rzęrzenie w tle którego słychać równomierne stukanie. Przypominam, że to na każdej płycie wypalonej przeze mnie (wczoraj dokładnie). Są to moje pierwsze wypalone płyty i nie wiem, czy zrobiłam to po prostu źle, czy coś nie tak z nagrywarką, czy winampem czy jeszcze czymś innym...?

Ps. Czy po wypaleniu płyty i odtwarzaniu jej później tracki powinny wyglądać tak: track01.cda czy inaczej? Jak to z tym CDtextem?
siss jest offline  

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 15.01.2004, 18:55   #2
ApproachingEvil
Wyjadacz ;)
 
Avatar użytkownika ApproachingEvil
 
Data rejestracji: 09.08.2003