Powrót   Forum CDRinfo.pl > Różne > Rozrywka > Gry

Gry Szukasz solucji, patchy, trainerów, porad i nie pytasz o cracki lub warezy? Jeżeli tak to jest to dział dla Ciebie.



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 19.08.2005, 19:33   #1
woitas
αρχή
 
Avatar użytkownika woitas
 
Data rejestracji: 16.06.2001
Lokalizacja: Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Posty: 4,911
woitas wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>woitas wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>woitas wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>woitas wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>woitas wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>woitas wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>
Gears Of Wars

link do filmu: http://www.lemontv.pl/pokaz.php?id=76&cat=11


Od kilku miesięcy obserwujemy wzrost zainteresowania grami, w których główny akcent pada na rozgrywkę w sieci, a sukcesy World of Warcraft, Guild Wars, Battlefield 2 tylko utwierdzają nas w tym przekonaniu. Dzieje się tak zapewne dlatego, że usługi internetowe stają się coraz szerzej dostępne, a ich ceny nie odstraszają tak, jak kiedyś. Wiele osób w grach multiplayer dostrzega kierunek, w którym powinny podążyć gry komputerowe i konsolowe. Czy jednak jest to słuszny kierunek? Przecież na początku swego istnienia gry oferowały zabawę w pojedynkę, czasami w kilka osób, lecz na jednym urządzeniu. Programista musiał wówczas wysilić się, by zaciekawić gracza, by stworzyć jak najbardziej oryginalny produkt z jak najbardziej realistyczną grafiką. Dziś wszyscy producenci ograniczają się wyłącznie do zaimplementowania dobrze wywarzonej broni i ciekawych map, a później wystarczy wpuścić graczy do sieci i to właśnie oni sami tworzą sobie klimat, a nie programiści. Oczywiście nie mam nic przeciwko multiplayerom, wręcz przeciwnie - chcę, żeby się rozwijały, lecz równorzędnie z grami oferującymi rozgrywkę dla pojedynczego gracza.

Ostatnio jednak zapowiedziano, że Quake IV ***8211; gra, której korzeni upatruje się w grach z rozbudowanym multiplayem ***8211; będzie taktycznym shooterem z naciskiem na tryb singleplayer. Podobne informacje napływają na temat Gears of War, taktycznego shootera w klimatach sci-fi z elementami survival horroru, który powstaje na silniku Unreal Engine 3.0 i pojawi się na Xboxie360. Także w tej produkcji postawiono na tryb dla pojedynczego gracza. Jak się okazuje, nie wszyscy chcą tworzyć pozycje zawierające jedynie ***8222;wspaniałego***8221; multiplayer.

Akcja gry toczy się na planecie Sera, zbliżonej wyglądem i budową do Ziemi. Dochodzi tam do coraz częstszych konfliktów, spowodowanych odkryciem nowego źródła energii, nazwanego imulsion. Rozpoczynają się walki, w których głównym celem staje się pozyskanie imulsion, jednak surowiec ten wywołał nieprzewidywalną reakcję. Jego siła była tak potężna, że przebudziła potwory uśpione przez tysiące lat pod ziemią. Oczywiście bestie mają wyłącznie jeden cel w swym marnym życiu: niszczyć napotykane przeszkody. W obliczu tak poważnego zagrożenia ludzkość łączy swe siły, aby przeciwstawić się otaczającemu złu, i zakłada Coalition of Organized Governments (w skrócie COG), organizację do walki z bestiami, której główny oddział o nazwie Gear walczy i oddaje swe życie za wolność ogółu. My wcielamy się w postać Marcusa Fenixa, którego zadaniem jest poprowadzenie oddziału komandosów i zlikwidowanie wroga. Muszę przyznać, że fabuła najnowszej produkcji Epic jest ciekawa i panuje w niej niesamowicie mroczny klimat.

Jak już wspominałem, twórcy postawili na tryb dla pojedynczego gracza, gdzie będziemy walczyć z kilkuosobową drużyną. Jeśli wydaje się Wam, że będzie to taka uproszczona maksymalnie strzelanina, w której liczy się wyłącznie szybkość reakcji i celność, to jesteście w błędzie. Tutaj najistotniejsza jest taktyka, więc nie będzie można po prostu wziąć miniguna i przelecieć całej planszy. Każdy nasz krok musi być przemyślany, nie ma czasu na pomyłkę, wskutek której giniemy my oraz nasi podwładni. Należy dodać, że nasza wesoła ekipa składać się będzie z czterech wyszkolonych komandosów, gotowych wykonywać nasze rozkazy. Ważnym aspektem będzie wykorzystywanie ukształtowania terenu, interakcja z otoczeniem oraz taktyczne podejście do zabawy. Niejednokrotnie życie uratują nam zabudowania, możliwe będzie także prowadzenie ostrzału z ukrycia bądź osłanianie (chyba nie muszę mówić, na czym to polega). Styl naszej walki zależeć będzie także od pory dnia, tzn. w dzień musimy kryć się przed tymi szkaradami z wnętrza ziemi, a po zmierzchu - trzymać się blisko źródeł światła, tak abyśmy mogli dostrzec zbliżające się niebezpieczeństwo. Gra ma zrywać ze stereotypem strzelaniny konsolowej, która jedynie próbuje upodobnić się do taktycznego shootera. Przykładem może być fakt, iż nasz bohater i cały oddział poruszać się będą wolniej niż w innych grach, ponieważ mają na sobie uzbrojenie oraz różne pancerze i kamizelki, które mają ich chronić przed atakami. Ciekawe jest także to, że zrezygnowano z porozrzucanych po całej mapie apteczek, które przywracają punkty życia, dlatego naszym jedynym wyjściem będzie korzystanie z pomocy medyka ***8211; to kolejny krok do zwiększenia realizmu.

O grafice chyba nie muszę się zbytnio rozpisywać, powiem jedynie, że wszystko napędzane jest silnikiem Unreal 3.0 ***8211; i wszystko staje się jasne. Zarówno otoczenie, jak i bohaterowie wyglądają świetnie. Ale chciałbym zatrzymać się na chwilę przy wizualnej stronie bestii, z którymi będziemy walczyć. Muszę przyznać, że już dawno nie widziałem tak przeraźliwie, ohydnie i zarazem wspaniale wyglądających potworów jak w tej grze. Ciekaw jestem, co mogło zainspirować grafików. Trzeba im oddać pokłon, bo nie wiem, czy jeszcze kiedykolwiek ujrzymy coś równie przerażającego i szczegółowego. Ale przecież ciągle mówimy o produkcie, którego premiera zapowiadana jest na konsole next-gen, mamy więc prawo spodziewać się, że efekty graficzne można jeszcze poprawić, w co aż trudno uwierzyć.

Jaka będzie gra? Czy odniesie sukces? Czy wspaniały silnik wystarczy, by wynieść tę grę pod niebiosa? O tym gracze dowiedzą się nie prędzej niż w 2006 roku, i to tylko posiadacze Xboxa360. Na ostatnich targach E3, gdzie zaprezentowano ten tytuł, ogłoszono, że dotychczas prace zrealizowano w 30 procentach, co oznacza, że niezbyt szybko ujrzymy efekt końcowy. Lecz na taki produkt warto czekać.


podsumowując krótko - grafika powala na kolana.
__________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
pozdrawiam

woitas jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 09.11.2007, 15:13   #2
Air
.:Obey Your Master:.
 
Avatar użytkownika Air
 
Data rejestracji: 18.12.2003
Lokalizacja: Zabrze
Posty: 2,930
Air zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Gierka jest już w sieci

Wymagania całkiem niskie jak na taką grafikę i grywalność.
Air jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 09.11.2007, 16:16   #3
sobrus
Jukebox Hero
 
Avatar użytkownika sobrus
 
Data rejestracji: 17.09.2004
Lokalizacja: Back for the Attack
Posty: 10,800
sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>
Kurcze ja chc***281; gra***263;
Ciekawe ile b***281;dzie kosztowa***263;... mo***380;e tyle co Painkiller
sobrus jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 11.11.2007, 00:11   #4
AleX69
.::MaNNErS:SuCk::.
 
Avatar użytkownika AleX69
 
Data rejestracji: 25.02.2004
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 4,681
AleX69 po prostu jest dobry(a) <350 - 449 pkt>AleX69 po prostu jest dobry(a) <350 - 449 pkt>AleX69 po prostu jest dobry(a) <350 - 449 pkt>AleX69 po prostu jest dobry(a) <350 - 449 pkt>
gra sie miodnie
__________________
AleX69 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 11.11.2007, 12:20   #5
loki7777
Guru
 
Avatar użytkownika loki7777
 
Data rejestracji: 05.11.2004
Lokalizacja: Sligo;)
Posty: 6,303
loki7777 po prostu jest dobry(a) <350 - 449 pkt>loki7777 po prostu jest dobry(a) <350 - 449 pkt>loki7777 po prostu jest dobry(a) <350 - 449 pkt>loki7777 po prostu jest dobry(a) <350 - 449 pkt>loki7777 po prostu jest dobry(a) <350 - 449 pkt>
tylko ze wazy 7giga, wole cod4 2,5
loki7777 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 11.11.2007, 12:39   #6
pablocoo
Darkly dreaming...
 
Avatar użytkownika pablocoo
 
Data rejestracji: 10.08.2004
Lokalizacja: małopolska
Posty: 1,677
pablocoo niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
A skąd ci się wzięło 2,5

GoW 7,35
CoD4 6,27

Różnica nie taka wielka

Chyba, że mówimy o ripach ale w takim razie poczekajmy na taką też wersję GoW, a nie porównujmy ripa z pełną
pablocoo jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 11.11.2007, 12:47   #7
loki7777
Guru
 
Avatar użytkownika loki7777
 
Data rejestracji: 05.11.2004
Lokalizacja: Sligo;)
Posty: 6,303
loki7777 po prostu jest dobry(a) <350 - 449 pkt>loki7777 po prostu jest dobry(a) <350 - 449 pkt>loki7777 po prostu jest dobry(a) <350 - 449 pkt>loki7777 po prostu jest dobry(a) <350 - 449 pkt>loki7777 po prostu jest dobry(a) <350 - 449 pkt>
a bo to wersja specjalna Full-Rip Skullptura - wiec nie rip
loki7777 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 11.11.2007, 23:09   #8
M@X
Get a Mac!
 
Avatar użytkownika M@X
 
Data rejestracji: 18.04.2003
Posty: 10,557
M@X jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>M@X jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>M@X jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>M@X jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>M@X jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>M@X jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>M@X jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>M@X jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>M@X jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>M@X jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>M@X jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>
Jedyna dobra gra ktora mial X360 ^_^. Klimat przedni, muza fajna. Ale za krootkaaa...
__________________
"Android to syfiasty, zabugowany, irytujący, zaprojektowany przez idiotów,
lagujący, udający otwarty i wolny system." - sobrus

Hosting na świetnych warunkach z rewelacyjnym wsparciem:
M@X jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 12.11.2007, 13:27   #9
REi
ClassicGOD
 
Avatar użytkownika REi
 
Data rejestracji: 24.02.2004
Lokalizacja: Tychy
Posty: 3,093
REi niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
E tam jedyna - Overlord, PGR3 i 4, Bioshock, The Orange Box, Halo 3 a teraz Mass Effect (wlasnie 'leci' ze sklepu ) i wiele innych to dobre gry

PS. pieniazki na UT3 na PS3 juz czekaja
__________________

God's Final Message to His Creation: "We apologise for the inconvenience"
REi jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 17.01.2008, 12:59   #10
sobrus
Jukebox Hero
 
Avatar użytkownika sobrus
 
Data rejestracji: 17.09.2004
Lokalizacja: Back for the Attack
Posty: 10,800
sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>
no wreszcze dorwa***322;em dzirs***243;w
fajne
***322;adne
i w przeciwie***324;stwie do crysisa ***347;miga jak szalone na full detalach
i tylko w pracy dzis do 16:30 siedzie***263; musze.....
sobrus jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 18.01.2008, 10:11   #11
Damianos L
Guru
 
Avatar użytkownika Damianos L
 
Data rejestracji: 23.08.2004
Lokalizacja: Legnica
Posty: 1,199
Damianos L zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
a u mnie na odwrot, lepiej crysis chodzi

w gears czasem mi sie jak wchodze do pomieszczenia jakiegos to sie zatnie na 1-2 sek. ponoc to wina konwersji gry,niby nie ma zadnych loadingow podczas grania a jednak cos tam dogrywa i niby dlatego tak sie lubi zaciac. tak wyczytalem na forum Cd- action. lekkie zmniejszenie detali tez nie pomaga.
Damianos L jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 18.01.2008, 10:16   #12
sobrus
Jukebox Hero
 
Avatar użytkownika sobrus
 
Data rejestracji: 17.09.2004
Lokalizacja: Back for the Attack
Posty: 10,800
sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>
wczoraj pogra***322;em nieco wi***281;cej - faktycznie s***261; zaciachy przy przechodzeniu do nowych lokacji (na szcz***281;scie nie podczas walk), ale g***322;***243;wnie dlatego denerwuj***261; ***380;e sama gra zasuwa i nag***322;y zaciach bardzo razi.

Niestety podczas grania wykorzystuje tylko 600-700MB RAMu i to pewnie dlatego....x360 ma 512MB to by si***281; mniej wi***281;cej zgadza***322;o.

Ostatnio zmieniany przez sobrus : 18.01.2008 o godz. 10:28
sobrus jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz na post


Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 10:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.