Powrót   Forum CDRinfo.pl > Różne > Rozrywka > Gry

Gry Szukasz solucji, patchy, trainerów, porad i nie pytasz o cracki lub warezy? Jeżeli tak to jest to dział dla Ciebie.



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

 
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 14.07.2006, 00:59   #11
alien666
kewlarowy serwomechanizm
 
Avatar użytkownika alien666
 
Data rejestracji: 10.11.2004
Lokalizacja: żory
Posty: 443
alien666 zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
kurcze nie wiem czemu mi wczoraj nie wyświetliło odpowiedzi ale apropos engineu riddicka - to nie jest engine doom 3, to autorski engine chłopaków z starbreeze... cytat: "Technical Features

* Normal Mapping is a bleeding-edge technique that allows the Riddick engine to render, light, and shadow a flat textured surface as if it were complex 3D geometry. The texture is first built as a 3D object in a modeling program, and a series of maps and shaders allow the engine to render and light the texture and give the appearance that it has the same complex geometry that it was constructed with, even though now, it is actually a flat surface. The game's use of Normal Mapping means that ALL of the characters in the game feature a stunning level of detail. Everything from unique lighting based on the surface texture of their clothing, to very realistic muscularity ***8211; the days of blocky arms and square biceps are gone.
* Per-pixel lighting/dynamic lighting allows the game to light surfaces on a per-pixel basis in real-time and achieve a much more complex lighting formula, which includes diffuse and specular shading and projection mapping. This means that static and dynamic objects are lit precisely and with incredibly realism.
* The Riddick game's engine features a stencil shadowing model that allows both static and dynamic objects to have realistic shadows, even self-shadowing, all in real-time. This effect compliments the per-pixel lighting/dynamic lighting, and helps achieve the highly realistic dark/light contrast in Riddick, the game.
* The Riddick engine supports full rag-doll physics, allowing the player to experience a vivid and realistic reaction to combat, as enemies react dynamically to weapon fire, both while they're alive, and while they're dead." i taka mała ciekawostka, vin diesel podczas promocji riddicka na e3 2004 http://media.filmforce.ign.com/artic...g_2140197.html


a to jaka gra?

__________________
ZDROWIE...ponad wszystko!!!...quake,deus ex,duke nukem- gdzie klimaty z tamtych lat...

Ostatnio zmieniany przez alien666 : 14.07.2006 o godz. 01:15
alien666 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
 


Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 11:31.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.