Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Gry Szukasz solucji, patchy, trainerów, porad i nie pytasz o cracki lub warezy? Jeżeli tak to jest to dział dla Ciebie. |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
29.01.2006, 15:29 | #46 |
ClassicGOD
Data rejestracji: 24.02.2004
Lokalizacja: Tychy
Posty: 3,093
|
Half-Life 2 (1 oczywiscie tez)
Guild Wars Earth 2160 i Painkiller (moze nie sa jakies super ale sa to gry bardzo dobre i do tego polskie!) Seria Tribes (czesc 1 zrewolucjonizowala gry FPP online, czesc 2 kontynuowala dzielo a 3.... no coz miala dobry SP) Wymienilem tu tylko gry najnowsze bo gier z amigi nie bede wymienial pomimo iz to przy nich spedzilem najmilsze chwile)
__________________
God's Final Message to His Creation: "We apologise for the inconvenience" |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
03.02.2006, 23:37 | #47 |
Wymiatacz
Data rejestracji: 10.05.2004
Posty: 691
|
NFS - bez obu Undergroundów
Call of Duty Heroes of Might & Magic III URU - Ages Beyond Myst Syberia I i II oraz megastare i megamiodne Stunts, Goblins i Dogfight: 80 Years of Aerial Warfare |
04.02.2006, 01:57 | #48 |
Precz z internetem
Data rejestracji: 20.10.2005
Lokalizacja: Gdzieś na stronach z gołymi babami
Posty: 1,424
|
1.Far Cry
2.Half Life 2 3.The Settlers Heritage of Kings+dodatki Expansion Disc i Legends. 4.F.E.A.R 5.DOOM 3 + RoE Jeśli wracam co jakiś czas do gry(pomimo ukończenia) to dla mnie gra ta jest super. |
04.02.2006, 03:48 | #49 |
Matrix has him
Data rejestracji: 29.10.2003
Lokalizacja: Legnica
Posty: 822
|
Jak dla mnie...
HL2 Starcraft UT Tekken 5 (PS2) Metal Gear Solid 3 (PS2) Metal Gear Solid (PSX) |
07.02.2006, 23:32 | #50 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 23.01.2006
Posty: 6
|
Naj
Najlepszy jestKyoday Mahjongg!!!
|
10.02.2006, 00:22 | #51 |
..
Data rejestracji: 14.07.2004
Lokalizacja: Wodzisław Śl./Kraków
Posty: 2,970
|
Et
__________________
.. |
10.02.2006, 01:02 | #52 |
-=| GodFather |=-
Data rejestracji: 30.04.2003
Lokalizacja: Olsztyn
Posty: 3,284
|
Najlepsza gra jeszcze nie wyszla
|
10.02.2006, 06:28 | #53 |
Bywalec
Data rejestracji: 10.07.2004
Posty: 29
|
Najlepsze gry są z okresu Amigi dla mnie, przy nich spędzałem godziny, później pojawił się PC no i oczywiście Another World(była wer. na ami oczywiście), Flash Back, Doom 1 i 2, Wolfenstein, Zool 1 i 2, The Need for Speed 1 (MW moze sie schowac z miodnoscia ) etc. Teraz patrzac na rynek gier to jedyna gra, ktora mnie wciagnela jak za czasow Amisi to Splinter Cell Chaos Theory, reszta jakos świeci kolorami i jest denna poprostu... może młodsza część, która ma po lat naście znajduje coś w tych grach i dla nich one staną się klasykami tak jak dla wielu 25 i 30 latków teraz gry z Amigi pozdrawiam!
|
11.02.2006, 14:01 | #54 | |
Precz z internetem
Data rejestracji: 20.10.2005
Lokalizacja: Gdzieś na stronach z gołymi babami
Posty: 1,424
|
Cytat:
Hmmmm....Emeryt? |
|
11.02.2006, 14:35 | #55 |
Jukebox Hero
Data rejestracji: 17.09.2004
Lokalizacja: Back for the Attack
Posty: 10,800
|
Moje ulubione:
C64: Commando Zybex Pirates Bubble Bobble The Last Ninja Cybernoid Way Of The Exploding Fist Amiga: Another World Hired Guns (przedwczoraj przeszedlem. po 13 latach. GENIALNA!!! co za miod!) Dungeon Master Battle Squadron Frontier Turrican Lemmings 1,2 Syndicate The Settlers Cannon Fodder Dune2 Superfrog Flashback PC: UFO (1,2 i 3) (gdyby nie to ze nie dzialaja pod windows ... ) Gothic 1,2 Icewind Dale 1 HOMM3 Descent Doom 1,2 Heretic Quake2 HalfLife1,2 Dawn Of War Seria R6 Thief 1,2,3 Wszystkie gry Blizzardu. NFS 3,4 Dreamcast: Shenmue 1,2 Ikaruga ShikigamiNoShiro 2 SoulCalibur Grandia2 HeadHunter F355 Metal Slug 1,2,3,4,X (zabawa jak na amidze!) Palm/PocketPC Warfare, Inc Inne: Seria Final Fantasy. Gry na scumma Pewnie o wielu zapomialem. Jak widac malo tu nowosci.. ostatnio chyba tylko w lineage2 pogrywam. Gierki na PC faktycznie jakies nudne. Wiecznie to samo. Np na demo quake4 wiecej niz 10minut patrzec nie moglem.. to jakis 3dsmark a nie gra. Ostatnio zmieniany przez sobrus : 11.02.2006 o godz. 14:42 |
11.02.2006, 14:56 | #56 |
Guru
Data rejestracji: 22.08.2004
Lokalizacja: Chojnów
Posty: 8,799
|
Cała seria Fallout (Fallout 1, Fallout 2, Fallout Tactics)
Prince of Persja the send of time <--- tylko ta, w najnowszą nie grałem, a następczyni mi się nie spodobała) Cała seria Syberia (Syberia 1 i 2) Doom 2, Strife, Volwenschtajn (troche inaczje się to pisze) Jazz Jackrabit 2 (chyba inaczej się to pisze) WarCraft 3+dodatek Diablo 2+dodatek Comandos 1 Ostatnio zmieniany przez mgit : 11.02.2006 o godz. 14:59 |
14.03.2006, 09:42 | #57 |
L@jtowy N@pin@cz
Data rejestracji: 14.03.2006
Lokalizacja: Częstochowa
Posty: 30
|
Moim zdanie jedna z najlepszych gier jest Pro Evolution soccer 5 !!
|
14.03.2006, 11:38 | #58 |
Zamyślony
Data rejestracji: 21.01.2006
Lokalizacja: Oberschlesien
Posty: 681
|
tak na szybko do głowy przychodzą mi te tytuły:
Half-Life Championship Manager (obecnie Football Manager) Deus-Ex Tony Hawk's Pro Skater 2
__________________
Doing nothing is very hard to do ... you never know when you're finished. - Leslie Nielsen |
14.03.2006, 13:26 | #59 |
Wyrejestrowany
Data rejestracji: 10.07.2002
Lokalizacja: Rybnik
Posty: 3,521
|
Guild Wars. Fable, Trackmania
|
14.03.2006, 18:50 | #60 |
net został :)
Data rejestracji: 29.07.2003
Lokalizacja: Cracow
Posty: 1,101
|
Guild Wars , Diablo II, Gothic , Gothic 2 , Quake II , Baldurs Gate(cala saga)
Neverwinter Nights(plus dodatki) CS:S, Half Life , Half Lifa 2 , Black & White , Black & White II, Hitman II, Warcraft III , Starcraft. |
Opcje związane z dyskusją | |
Tryby wyświetlania | |
|
|