Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Gry Szukasz solucji, patchy, trainerów, porad i nie pytasz o cracki lub warezy? Jeżeli tak to jest to dział dla Ciebie. |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
21.05.2005, 13:16 | #16 |
dzien sadu juz blisko
Data rejestracji: 05.11.2002
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Posty: 1,315
|
IŁ-2 wraz z dodatkami, Forgotten Battles i Pacific Fighters, od czasu do czasu Twierdza ale tylko pierwsza częsć i to by było na tyle.
Wszelkich strzelanek typu Wolf czy CoD lub MoH, nie gram choc nie poweim podobaja mi sie, ale po kilku minutach tak mi się w gowie kręci ze dalej nie moge bo bym cały monitor pokolorował
__________________
Liga rządzi, liga radzi, SIWY nigdy cie nie zdradzi !!!
Wszystko na temat DivX i nie tylko ! |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
21.05.2005, 13:53 | #17 |
-=Advokat^Diabła=-
Data rejestracji: 14.02.2005
Lokalizacja: Spira - real zone
Posty: 1,391
|
dżisus co ja mam wypisać?Te obecne te stare te które przeszedłem po pare razy?
Powiem wprost czułbym sie urażony jakbym zapomniał o jakiejś grze, która nie była by na miare kosmosu ;] PSX: ODDWORLD 1,2 Tekken2,3 Gran turismo 1,2 MGS Crashe 1,2,3 spyro the dragon RE 2,3 Silent Hill Colin 1 V-raly Tombi! Tomb Raider 2,3,4,5 Porsze czelencz Populous ;] Soul Reaver Final Fantasy 8,9 Legend Of the dragon Medievil Chryste za duzo tego brak mi słów.... PS2: FF X, FFX-2 GTA:SA MGS 2,3 Rathety 1,2,3 Crash twinsanity :p GT 3,4 Burnout 3 Onimusha 3 Tekken 4,5 Soul calibur 2 Prince of persia 1,2 Silent Hill 3,4 Zapewne jest ich dużo więcej.... PC: Black & White Gothic 2 GTA3 i VC Morrowind Halo Legacy of kain 5 części Mafia MGS ODDWORLD Sta warsy: jedi academy,jedi outcast,Kotr1,kotor2 Jest jeszcze więcej moich ulubionych gierek ;] Zastanawiam sie czy wypisac na N64,snesa,gba,amige,c64...
__________________
Jesteś dzieckiem NEO to nie pisz do mnie! |
21.05.2005, 13:57 | #18 |
Forumator
Data rejestracji: 23.05.2003
Posty: 866
|
Counter Strike i tyle... z nowszych CoD... wszystko inne wymięka...
|
21.05.2005, 13:57 | #19 |
conquer all
Data rejestracji: 10.01.2005
Lokalizacja: z wrocławii
Posty: 739
|
Ja siedziałem dniami i nocami nad:
!!!!!ROBBO!!!! Transport Tycoon Mortal Kombat Prehistorik Cannon Fodder Diablo Zorro Bruce Lee GTA Panzer General Caesar Earthworm Jim Gobliins worms spy vs spy ninja ehh kiedys to sie grało a z nowszych NFS (bez tego kitu Underground) Colin McRae Commandos Wacki Quake Syberia Doom3 Medal of Honor SW KOTOR Heroes of M&M no i nie mógłbym pominąc mojego hita Duke Nukem FOREVER
__________________
KETCHUP KUPUJE TYLKO PUDLISZKI Ostatnio zmieniany przez kontestator : 21.05.2005 o godz. 14:08 |
21.05.2005, 14:21 | #20 |
Guru
Data rejestracji: 13.02.2003
Lokalizacja: Kraków
Posty: 4,500
|
Need For Speed - cała seria
Morrowind Star Wars KotOR Warcraft 3 i FT Syberia Medal Of Honor Chyba tyle
__________________
"Być zwyciężonym i nie ulec - to zwycięstwo!"
|
21.05.2005, 14:55 | #21 |
Darkly dreaming...
Data rejestracji: 10.08.2004
Lokalizacja: małopolska
Posty: 1,677
|
Prince Of Persia: SoT, WW
Silent Hill 1, 2, 3, 4 NFS HP2, U1, U2 Far Cry, Half-Life 2 Splinter Cell, SC Pandora Tomorrow MoH, CoD GTA 3, GTA VC Second Sight Pro Evolution Soccer 4 |
21.05.2005, 15:13 | #22 |
Veni, Vidi, Vici.
Data rejestracji: 03.11.2003
Lokalizacja: ﯜﯣﱠﺋﺝﭚﯝﺿﻃﻉﻕﻘﮎﻻﻲﻯﻈﺺﺟﺻﻺﺨﺳ
Posty: 620
|
1.Hitman - cała trylogia, czekam na Blood Money ( każdą cześć przeszedłem wiecej niż jeden raz i za każdym razem misje wykonywałem w inny sposób)
3.Total war of Rome 4. IL 2. 5.Hidden&Dangerous 2 6.COD 7. Colin 1,2 i 5 8. NFSU A z sieciowych to tylko Americas Army. Pozdrawiam
__________________
"Czy świat bardzo się zmieni jak z młodych gniewnych powstaną starzy wqrwieni??" Hitman Blood Money Moj status w Americas Army |
21.05.2005, 18:15 | #23 |
Stały bywalec ;)
Data rejestracji: 21.02.2005
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 198
|
Cała saga Baldur's Gate
Fallout 2 Diablo II + Lord of Destruction StarCraft + Brood War Warcraft II Warcraft III + Frozen Throne Heroes of Might and Magic III + Armageddon's Blade + Shadow of Death GTA III Quake II Unreal Unreal Tournament Unreal Tournament 2004 |
21.05.2005, 18:26 | #24 |
...w podróży...
Data rejestracji: 20.06.2003
Lokalizacja: EPKK
Posty: 1,022
|
Flight Simulator - wszystkie choc 2002 jest najlepszy z tych, w ktorych mialem okazje latac (2004 jescze nie)
Fallout - I, II, Tactics (tez ma swoj urok choc to juz nie rpg) GTA III i VC Hitman 2(tylko w niego gralem) Half-Life Tomb Raider Monkey Island UFO -Enemy Unknown Prince of Persia (jeszcze na Amidze w to gralem) River Raid The Great Cross Country American Road Race (popularnie zwany Road Race) i jeszcze by sie troche znalazlo... @kontestator jezeli podobal Ci sie Transport Tycoon zobacz http://www.simutrans.de/ BARDZO podobna gierka, ale znacznie bardziej rozbdowana (np samych torow jest trzy albo cztery rodzaje). Gierka Freeware dostepna pod Windows i Linuxa
__________________
"I'm not going to change the way I look or the way I feel to conform to anything. I've always been a freak. So I've been a freak all my life and I have to live with that, you know. I'm one of those people." - John Lennon "Nazywaja mnie Niezrownanym, a moze Niezrownowazonym - nigdy tego nie pamietam..." - M.K. |
21.05.2005, 18:44 | #25 |
Głupi Yasio
Data rejestracji: 27.05.2003
Lokalizacja: **.#
Posty: 4,467
|
Podziwiam
Tyle forsy pakowac w gry, - bo rozumiem, ze gracie tylko w oryginalne gry No ewentualnie w pozyczone od kolegi Ps: chyba na starosc robie sie zlosliwy
__________________
Powyższa wypowiedz, wyraża jedynie moja opinię w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko mnie ani w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez ostrzeżenia i podawania przyczyn. ****************************************** Monarchista, podstępnie knujący przeciwko Republice i demokracji! |
21.05.2005, 18:47 | #26 | ||
inżynier systemowy
Data rejestracji: 07.07.2004
Lokalizacja: Białystok
Posty: 2,209
|
Cytat:
Ja nie moge jak moglem zapomniec mam wszystko w osbnych pudełkach- wszytko oryginały, tacitcs 3 razy w tym 2 na najtrudnijeszym poziomie, pozostałe po razie Cytat:
reszta, no jakby to powiedziec- pan na stadionie zapewniał iż jest to oryginalny ********** Ostatnio zmieniany przez polakT : 21.05.2005 o godz. 18:50 |
||
21.05.2005, 19:07 | #27 |
Niezarejestrowany
Data rejestracji: 16.04.2002
Lokalizacja: Gliwice
Posty: 2,778
|
THIEF (wszystkie czesci) moja gra numero uno,
Commandos (tylko 1 kolejne czesci sa przebajerowane) GTA (1,2) z RPG: Torment, (smieszy mnie jezeli ktos wymienia NeverWintera - przeciez to bylo nudne jak flaki z olejem bo co akt mielismy to samo tylko na innej mapce, wnetrza budynkow nawet sie nie roznily itd.) Aliens vs Predator (jedynka - single (najstraszniejsza gra imo.... druga w nocy, brak mozliwosci zapisu gry = totalne wczucie sie w bohatera i chec przezycia... z jednego kata raz nie moglem sie juz ruszyc ze strachu i musialem wylaczyc , dwojka - swietny multplayer), FPP: Duke Nukem, Quake 2, Half Life Rts'y: Dune 2, Red Alert, Logika: Settlers 2, Sim City 2000 (moze jeszcze odbrobine 3000, ale ogolnie poza 2000 i 1000 reszta jest przebajerowana), NfS 3 - jedyna sluszna czesc sagi..., reszty nie pamietam albo nie ma |
21.05.2005, 19:14 | #28 |
Poważny używkownik
Data rejestracji: 16.02.2005
Lokalizacja: Manowce Zdrój
Posty: 389
|
Głowe straciłem dla:
1. Fallout (Full) 2. Hitman (Full) 3. Heroes III (Full) 4. ONI (Zna ktoś? - polecam) Co do Alien vs Predator - zgadzam sie co do słowa
__________________
|
21.05.2005, 19:36 | #29 |
Guru
Data rejestracji: 04.01.2003
Posty: 1,896
|
1. baldur's gate saga
2. gothic 1/2/noc kruka - btw. filmik z wersji pre-alpha czesci 3 (E3): http://download10.vel.pl/gs/gothic3/...gothic3_e3.zip 3. gta vc 4. red alert 2
__________________
|
21.05.2005, 21:56 | #30 | ||
ZnakJaworznickiegoBikera
Data rejestracji: 22.03.2005
Lokalizacja: znowu Jaworzno
Posty: 9,673
|
Cytat:
Cytat:
jesli chodzi o symulatory wyscigow to niedoscigniona jest toca race driver 2 a symulatory rajdow to colin 2005 i richard burns rally
__________________
Tanie konta shell, www, php, sql - info priv Moj kanal Youtube /msg demek at freenode // Intel Pentium 4 630 3,0@5,6 GHZ --100% O/C CLUB 3Ghz@6750Mhz PISIOR - PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ I OJCIEC RYDZYK MEMORANDO - UZYTKOWNIK, KTOREGO DLA DOBRA WLASNEGO, DOBRA WLASNYCH PIENIEDZY I DOBRA WLASNYCH NERWOW NALEZY OMIJAC SZEROKIM LUKIEM |
||
|
|