![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Gry Szukasz solucji, patchy, trainerów, porad i nie pytasz o cracki lub warezy? Jeżeli tak to jest to dział dla Ciebie. |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
|
![]() |
#1 | |
the one
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cytat:
![]() Według mnie - jest cholernie wymagający jeśli chodzi o sprzęt, instaluje się zdecydowanie za dużo i wygląda co najwyżej średnio.. Akurat próbowałem w dooma III grać równolegle z Half Life II, ale ten pierwszy nie wytrzymał konkurencji pod żadnym względem..
__________________
neverending path to perfection.. |
|
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
kewlarowy serwomechanizm
Data rejestracji: 10.11.2004
Lokalizacja: żory
Posty: 443
![]() |
zważ na to, że doom 3 obsługuje większość bajerów directx 9, a half life 2 niestety tylko dx 8, id zawsze miał problem z otwartymi przestrzeniami...itp. nigdy dooma nie chwaliłem bo i też nie podobał mi się w warstwie fabularnej(...do przodu i ognia, a fizyka to dno,dźwięki i same giwerki extra ale nie o to chodzi), halfa cenie o niebo bardziej, ale tak czy siak engine half life 2 to ten sam co w halfie pierwszym czyli silnik quakea 2 po zmodyfikowaniu...szkoda, ze panowie nie wysilili się na napisanie go od nowa ale i tak z tym starym cuda uczynili
![]() ![]()
__________________
ZDROWIE...ponad wszystko!!!...quake,deus ex,duke nukem- gdzie klimaty z tamtych lat... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
the one
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cytat:
__________________
neverending path to perfection.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
kewlarowy serwomechanizm
Data rejestracji: 10.11.2004
Lokalizacja: żory
Posty: 443
![]() |
zgadzam się
![]() zostali pobici własną bronią...w końcu engine kiedyś należał do nich ![]() polemizując miałem na względzie zaawansowanie technologiczne podnoszące wymagania(vide doom 3)
__________________
ZDROWIE...ponad wszystko!!!...quake,deus ex,duke nukem- gdzie klimaty z tamtych lat... Ostatnio zmieniany przez alien666 : 26.06.2006 o godz. 18:51 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
ClassicGOD
Data rejestracji: 24.02.2004
Lokalizacja: Tychy
Posty: 3,093
![]() |
Cytat:
Cytat:
![]() Cytat:
__________________
![]() God's Final Message to His Creation: "We apologise for the inconvenience" |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
kewlarowy serwomechanizm
Data rejestracji: 10.11.2004
Lokalizacja: żory
Posty: 443
![]() |
... od wersji enginea 2.0(dopiero)
mamy następujące bajerki : * Version 2.0 shaders, bump mapping, LOD on models and world * Author shaders with HLSL * Cube and environment mapping * Dynamic lights, vertex lighting and light maps, many light types including flickering, pulsing etc. * High-Dynamic Range lighting * Water with refraction and fresnel effects * Advanced particle system that can emit sprites or models * Projected shadows allow for a large number of characters per scene * Occluder entities for visibility blocking * Indoor/Outdoor environments o Deformable terrain o 3D skyboxes extend the horizon and add parallax on distant objects o Dynamically rendered organics (grass, trees etc) * Subdivision surfaces, diffuse & specular bump maps * Real-time radiosity lighting * Effects include but are not limited to: particles, beams, volumetric smoke, sparks, blood, environmental effects like fog and rain * Scalability o Dx6-Dx9 hardware supported ...czyli dopiero dodateczek posiada te cudeńka ![]()
__________________
ZDROWIE...ponad wszystko!!!...quake,deus ex,duke nukem- gdzie klimaty z tamtych lat... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
ClassicGOD
Data rejestracji: 24.02.2004
Lokalizacja: Tychy
Posty: 3,093
![]() |
Cytat:
Cytat:
A co do zbijania lamp - idzie to uzyskac banalnie robiac swoja mape wiec?
__________________
![]() God's Final Message to His Creation: "We apologise for the inconvenience" Ostatnio zmieniany przez REi : 27.06.2006 o godz. 02:09 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Guru
Data rejestracji: 10.08.2002
Posty: 1,642
![]() |
Cytat:
Cytat:
Ostatnio zmieniany przez pepperman : 26.06.2006 o godz. 19:12 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Matrix has him
Data rejestracji: 29.10.2003
Lokalizacja: Legnica
Posty: 822
![]() |
Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
kewlarowy serwomechanizm
Data rejestracji: 10.11.2004
Lokalizacja: żory
Posty: 443
![]() |
Cytat:
a wogóle pepperman też sobie zaprzecza, pierwsze mówi,że coś mi się pomyliło , a później daje czadu z dynamicznym oświetleniem... i tu cytat z opisu half life 2 episode one "Dodatek oferuje efektowną, znaną z pierwowzoru oprawę wizualną, wzbogaconą dodatkowo o dynamiczne oświetlenie" ...czyli dopiero teraz można mówić o technologiach(czy raczej technologii) zaimplementowanych w halfiku ...tak czy inaczej hl jest gienialny a doom tylko ładny(ciemno jak w ....) i tak wszyscy schodzimy z tematu, topik traktuje o PREY i dajmy już spokój ![]() ...kiewas...chyba ten matrix za długo cię ma ![]()
__________________
ZDROWIE...ponad wszystko!!!...quake,deus ex,duke nukem- gdzie klimaty z tamtych lat... Ostatnio zmieniany przez alien666 : 26.06.2006 o godz. 20:02 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Guru
Data rejestracji: 10.08.2002
Posty: 1,642
![]() |
Cytat:
Cytat:
![]() ![]() Ostatnio zmieniany przez pepperman : 26.06.2006 o godz. 22:04 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
kewlarowy serwomechanizm
Data rejestracji: 10.11.2004
Lokalizacja: żory
Posty: 443
![]() |
ja nie mieszam, to co napisałem znalazłem na jednym z tech forum gry half life
![]() ![]() ...chcisłem rozwalić lampę w halfiku...ale mi się skończyły naboje do łoma ![]()
__________________
ZDROWIE...ponad wszystko!!!...quake,deus ex,duke nukem- gdzie klimaty z tamtych lat... Ostatnio zmieniany przez alien666 : 26.06.2006 o godz. 22:44 |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
kewlarowy serwomechanizm
Data rejestracji: 10.11.2004
Lokalizacja: żory
Posty: 443
![]() |
Cytat:
bez problemu w edytorze mozna stworzyć mapę gdzie masz światło ale cieni ni hu hu....... a do rei.... szkoda , że hl2 nie jest strategią turową z elementami czesania psa ![]() ps. mam pomysł na grę....symulator kamienia na plaży w wersji multiplayer...oczywiście każdy kamień oświetlony dynamicznie włochatych światłem i cieniowany okazyjnie, zależnie od wachań euro w pakistańskich bankach ![]()
__________________
ZDROWIE...ponad wszystko!!!...quake,deus ex,duke nukem- gdzie klimaty z tamtych lat... Ostatnio zmieniany przez alien666 : 27.06.2006 o godz. 12:16 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
the one
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cytat:
__________________
neverending path to perfection.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Guru
Data rejestracji: 10.08.2002
Posty: 1,642
![]() |
Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|