Powrót   Forum CDRinfo.pl > Różne > Rozrywka > Gry

Gry Szukasz solucji, patchy, trainerów, porad i nie pytasz o cracki lub warezy? Jeżeli tak to jest to dział dla Ciebie.



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 26.06.2006, 14:50   #1
andrzejj9
the one
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika andrzejj9
 
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>
Cytat:
Napisany przez alien666
no demko całkiem całkiem i wreszcie nie ma słynnych egipskich ciemności rodem z doom 3, a i graficznie wydaje się lekko podkręcona w stosunku do dooma, co mi się zawsze podobało, gry id software nigdy nie miały zbytnio wygórowanych wymagań i nie zajmowały nigdy olbrzymiej ilości miejsca na dysku...a grafika nie pozostawia wiele do życzenia, zawsze byłem zdania, że open gl to przyszłość i jakość...trochę tylko nie podoba mi się "zamerykanizowany" indianin ale co tam, wreszcie wyszło coś po tylu latach spod skrzydeł 3drealms.
trochę nie pasuje mi dźwięk wydawany przez podstawową broń czyli ten ładny kluczyk ale co tam, znowu karabin jakoś częstotliwością strzałów lekko przypomina mi ten z dooma 3...ee tam co się będę czepiał.
portale fajna sprawa,używanie duszy też super i to chodzenie " po suficie" niezły czad czekam na fula
heh, mam idealnie przeciwne odczucia co do np. dooma III

Według mnie - jest cholernie wymagający jeśli chodzi o sprzęt, instaluje się zdecydowanie za dużo i wygląda co najwyżej średnio.. Akurat próbowałem w dooma III grać równolegle z Half Life II, ale ten pierwszy nie wytrzymał konkurencji pod żadnym względem..
__________________


neverending path to perfection..
andrzejj9 jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 26.06.2006, 15:24   #2
alien666
kewlarowy serwomechanizm
 
Avatar użytkownika alien666
 
Data rejestracji: 10.11.2004
Lokalizacja: żory
Posty: 443
alien666 zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
zważ na to, że doom 3 obsługuje większość bajerów directx 9, a half life 2 niestety tylko dx 8, id zawsze miał problem z otwartymi przestrzeniami...itp. nigdy dooma nie chwaliłem bo i też nie podobał mi się w warstwie fabularnej(...do przodu i ognia, a fizyka to dno,dźwięki i same giwerki extra ale nie o to chodzi), halfa cenie o niebo bardziej, ale tak czy siak engine half life 2 to ten sam co w halfie pierwszym czyli silnik quakea 2 po zmodyfikowaniu...szkoda, ze panowie nie wysilili się na napisanie go od nowa ale i tak z tym starym cuda uczynili rypcium pypcium
__________________
ZDROWIE...ponad wszystko!!!...quake,deus ex,duke nukem- gdzie klimaty z tamtych lat...
alien666 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 26.06.2006, 18:33   #3
andrzejj9
the one
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika andrzejj9
 
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>
Cytat:
Napisany przez alien666
zważ na to, że doom 3 obsługuje większość bajerów directx 9, a half life 2 niestety tylko dx 8, id zawsze miał problem z otwartymi przestrzeniami...itp. nigdy dooma nie chwaliłem bo i też nie podobał mi się w warstwie fabularnej(...do przodu i ognia, a fizyka to dno,dźwięki i same giwerki extra ale nie o to chodzi), halfa cenie o niebo bardziej, ale tak czy siak engine half life 2 to ten sam co w halfie pierwszym czyli silnik quakea 2 po zmodyfikowaniu...szkoda, ze panowie nie wysilili się na napisanie go od nowa ale i tak z tym starym cuda uczynili rypcium pypcium
hmm... no cóż.. Powiem tak - guzik mnie obchodzi, jakie w grze są zastosowane technologie i cuda techniki. To, co się dla mnie liczy, to jaki to ostatecznie daje efekt - czyli jak gra wygląda i jakie ma wymagania. I tutaj HL2 bije na głowę dooma.. A nawet więcej - jeśli programiści przy użyciu mniej zaawansowanego technicznie enginu są w stanie osiągnąć daleko lepsze efekty to tylko można im z tego tytułu dodatkowo pogratulować.
__________________


neverending path to perfection..
andrzejj9 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 26.06.2006, 18:49   #4
alien666
kewlarowy serwomechanizm
 
Avatar użytkownika alien666
 
Data rejestracji: 10.11.2004
Lokalizacja: żory
Posty: 443
alien666 zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
zgadzam się
zostali pobici własną bronią...w końcu engine kiedyś należał do nich

polemizując miałem na względzie zaawansowanie technologiczne podnoszące wymagania(vide doom 3)
__________________
ZDROWIE...ponad wszystko!!!...quake,deus ex,duke nukem- gdzie klimaty z tamtych lat...

Ostatnio zmieniany przez alien666 : 26.06.2006 o godz. 18:51
alien666 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 26.06.2006, 20:19   #5
REi
ClassicGOD
 
Avatar użytkownika REi
 
Data rejestracji: 24.02.2004
Lokalizacja: Tychy
Posty: 3,093
REi niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
Cytat:
Napisany przez alien666
w końcu engine kiedyś należał do nich
Ke?

Cytat:
Napisany przez pepperman
czy komus podoba sie grafika w D3 to kwestia gustu, ja nie lubie tego metalicznego blichtru, nie oczekuj jednak, ze D3 bedzie mial mniejsze wymagania niz HL2. widzisz gdzies w HL2 dynamiczne oswietlenie? ja nie. to juz wystarczy, zeby gra potrzebowala mocniejszego sprzetu.
Mylisz dynamiczne oswietlenie z dynamicznymi cieniami ktorych to w HL2 nie bylo wlasnie tylko ze wzgledu na wymagania.

Cytat:
Napisany przez alien666
engine source....przeczytaj poprzedni post, gdzie w halfie 2 dynamiczne oświetlenie?
a wogóle pepperman też sobie zaprzecza, pierwsze mówi,że coś mi się pomyliło , a później daje czadu z dynamicznym oświetleniem...

i tu cytat z opisu half life 2 episode one "Dodatek oferuje efektowną, znaną z pierwowzoru oprawę wizualną, wzbogaconą dodatkowo o dynamiczne oświetlenie"
...czyli dopiero teraz można mówić o technologiach(czy raczej technologii) zaimplementowanych w halfiku
...tak czy inaczej hl jest gienialny a doom tylko ładny(ciemno jak w ....)
i tak wszyscy schodzimy z tematu, topik traktuje o PREY i dajmy już spokój

...kiewas...chyba ten matrix za długo cię ma
Mylisz dynamiczne oswietlenie z HDR a takimi opisami sie nie sugeruj bo zazwyczaj sa gowno warte.
__________________

God's Final Message to His Creation: "We apologise for the inconvenience"
REi jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 26.06.2006, 20:50   #6
alien666
kewlarowy serwomechanizm
 
Avatar użytkownika alien666
 
Data rejestracji: 10.11.2004
Lokalizacja: żory
Posty: 443
alien666 zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
... od wersji enginea 2.0(dopiero)
mamy następujące bajerki :
* Version 2.0 shaders, bump mapping, LOD on models and world
* Author shaders with HLSL
* Cube and environment mapping
* Dynamic lights, vertex lighting and light maps, many light types including flickering, pulsing etc.
* High-Dynamic Range lighting
* Water with refraction and fresnel effects
* Advanced particle system that can emit sprites or models
* Projected shadows allow for a large number of characters per scene
* Occluder entities for visibility blocking
* Indoor/Outdoor environments
o Deformable terrain
o 3D skyboxes extend the horizon and add parallax on distant objects
o Dynamically rendered organics (grass, trees etc)
* Subdivision surfaces, diffuse & specular bump maps
* Real-time radiosity lighting
* Effects include but are not limited to: particles, beams, volumetric smoke, sparks, blood, environmental effects like fog and rain
* Scalability
o Dx6-Dx9 hardware supported
...czyli dopiero dodateczek posiada te cudeńka
__________________
ZDROWIE...ponad wszystko!!!...quake,deus ex,duke nukem- gdzie klimaty z tamtych lat...
alien666 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 27.06.2006, 02:05   #7
REi
ClassicGOD
 
Avatar użytkownika REi
 
Data rejestracji: 24.02.2004
Lokalizacja: Tychy
Posty: 3,093
REi niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
Cytat:
Napisany przez alien666
...
Dla twojej informacji - HL2 powstawal na Source Engine 2 - poprzednia wersja silnika wygladala tak: http://img.gamespot.com/gamespot/ima..._screen025.jpg - tak to autentyczny screen z bardzo wczesnej wersji HL2

Cytat:
Napisany przez pepperman
jak swiat stary nie ma cienia bez swiatla . btw. rozwal jakas lampe albo zarowke w HL2
To ze nie mozna zbic zarowki o niczym nie swiadczy - czy model jest mocniej oswietlony ze strony z ktorej pada swiatlo? tak wiec jest dynamiczne oswietlenie. Zrozum ze to nie wazne czy zrodlo swiatla sie porusza czy to obiekt oswietlany porusza sie wzgledem zrodla swiatla - o ile uklad cieni i rozswietlen na obiekcie sie zmienia to jest to oswietlenie dynamiczne.
A co do zbijania lamp - idzie to uzyskac banalnie robiac swoja mape wiec?
__________________

God's Final Message to His Creation: "We apologise for the inconvenience"

Ostatnio zmieniany przez REi : 27.06.2006 o godz. 02:09
REi jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 26.06.2006, 19:09   #8
pepperman
Guru
 
Data rejestracji: 10.08.2002
Posty: 1,642
pepperman zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Napisany przez alien666
zważ na to, że doom 3 obsługuje większość bajerów directx 9, a half life 2 niestety tylko dx 8
cos Ci sie pomylilo.

Cytat:
Napisany przez andrzejj9
hmm... no cóż.. Powiem tak - guzik mnie obchodzi, jakie w grze są zastosowane technologie i cuda techniki. To, co się dla mnie liczy, to jaki to ostatecznie daje efekt - czyli jak gra wygląda i jakie ma wymagania. I tutaj HL2 bije na głowę dooma.. A nawet więcej - jeśli programiści przy użyciu mniej zaawansowanego technicznie enginu są w stanie osiągnąć daleko lepsze efekty to tylko można im z tego tytułu dodatkowo pogratulować.
czy komus podoba sie grafika w D3 to kwestia gustu, ja nie lubie tego metalicznego blichtru, nie oczekuj jednak, ze D3 bedzie mial mniejsze wymagania niz HL2. widzisz gdzies w HL2 dynamiczne oswietlenie? ja nie. to juz wystarczy, zeby gra potrzebowala mocniejszego sprzetu.

Ostatnio zmieniany przez pepperman : 26.06.2006 o godz. 19:12
pepperman jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 26.06.2006, 19:13   #9
kiewas
Matrix has him
 
Avatar użytkownika kiewas
 
Data rejestracji: 29.10.2003
Lokalizacja: Legnica
Posty: 822
kiewas zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Napisany przez pepperman
cos Ci sie pomylilo.
dokładnie, engine Source generuje przecież bez problemów efekty zgodne z DX9.
__________________
Zapraszam na MÓJ fotoblog
kiewas jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 26.06.2006, 19:57   #10
alien666
kewlarowy serwomechanizm
 
Avatar użytkownika alien666
 
Data rejestracji: 10.11.2004
Lokalizacja: żory
Posty: 443
alien666 zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Napisany przez kiewas
dokładnie, engine Source generuje przecież bez problemów efekty zgodne z DX9.
engine source....przeczytaj poprzedni post, gdzie w halfie 2 dynamiczne oświetlenie?
a wogóle pepperman też sobie zaprzecza, pierwsze mówi,że coś mi się pomyliło , a później daje czadu z dynamicznym oświetleniem...

i tu cytat z opisu half life 2 episode one "Dodatek oferuje efektowną, znaną z pierwowzoru oprawę wizualną, wzbogaconą dodatkowo o dynamiczne oświetlenie"
...czyli dopiero teraz można mówić o technologiach(czy raczej technologii) zaimplementowanych w halfiku
...tak czy inaczej hl jest gienialny a doom tylko ładny(ciemno jak w ....)
i tak wszyscy schodzimy z tematu, topik traktuje o PREY i dajmy już spokój

...kiewas...chyba ten matrix za długo cię ma
__________________
ZDROWIE...ponad wszystko!!!...quake,deus ex,duke nukem- gdzie klimaty z tamtych lat...

Ostatnio zmieniany przez alien666 : 26.06.2006 o godz. 20:02
alien666 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 26.06.2006, 22:01   #11
pepperman
Guru
 
Data rejestracji: 10.08.2002
Posty: 1,642
pepperman zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Napisany przez alien666
a wogóle pepperman też sobie zaprzecza, pierwsze mówi,że coś mi się pomyliło , a później daje czadu z dynamicznym oświetleniem...

i tu cytat z opisu half life 2 episode one "Dodatek oferuje efektowną, znaną z pierwowzoru oprawę wizualną, wzbogaconą dodatkowo o dynamiczne oświetlenie"
cos mieszasz. odpal sobie HL2 z dx 8 i DX 9 to zobaczysz roznice, a oswietlenia dynamicznego nie ma nawet w dodatku HL2. HDR owszem, masz jednak tylko statyczne zrodla swiatla.

Cytat:
Napisany przez REi
Mylisz dynamiczne oswietlenie z dynamicznymi cieniami ktorych to w HL2 nie bylo wlasnie tylko ze wzgledu na wymagania.
jak swiat stary nie ma cienia bez swiatla . btw. rozwal jakas lampe albo zarowke w HL2 .

Ostatnio zmieniany przez pepperman : 26.06.2006 o godz. 22:04
pepperman jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 26.06.2006, 22:40   #12
alien666
kewlarowy serwomechanizm
 
Avatar użytkownika alien666
 
Data rejestracji: 10.11.2004
Lokalizacja: żory
Posty: 443
alien666 zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
ja nie mieszam, to co napisałem znalazłem na jednym z tech forum gry half life
...chcisłem rozwalić lampę w halfiku...ale mi się skończyły naboje do łoma
__________________
ZDROWIE...ponad wszystko!!!...quake,deus ex,duke nukem- gdzie klimaty z tamtych lat...

Ostatnio zmieniany przez alien666 : 26.06.2006 o godz. 22:44
alien666 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 27.06.2006, 12:08   #13
alien666
kewlarowy serwomechanizm
 
Avatar użytkownika alien666
 
Data rejestracji: 10.11.2004
Lokalizacja: żory
Posty: 443
alien666 zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Napisany przez pepperman
jak swiat stary nie ma cienia bez swiatla . btw. rozwal jakas lampe albo zarowke w HL2 .
...nie porównuj rzeczywistości do gier, w grach jest cień, jest światło ale nie muszą egzystować razem.
bez problemu w edytorze mozna stworzyć mapę gdzie masz światło ale cieni ni hu hu.......

a do rei.... szkoda , że hl2 nie jest strategią turową z elementami czesania psa

ps. mam pomysł na grę....symulator kamienia na plaży w wersji multiplayer...oczywiście każdy kamień oświetlony dynamicznie włochatych światłem i cieniowany okazyjnie, zależnie od wachań euro w pakistańskich bankach dwa tryby rozgrywek - ctf i zkzj czyli ctf - capture the flag i zkzj - złap komara za jaja
__________________
ZDROWIE...ponad wszystko!!!...quake,deus ex,duke nukem- gdzie klimaty z tamtych lat...

Ostatnio zmieniany przez alien666 : 27.06.2006 o godz. 12:16
alien666 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 26.06.2006, 23:28   #14
andrzejj9
the one
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika andrzejj9
 
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>
Cytat:
Napisany przez pepperman
czy komus podoba sie grafika w D3 to kwestia gustu, ja nie lubie tego metalicznego blichtru, nie oczekuj jednak, ze D3 bedzie mial mniejsze wymagania niz HL2. widzisz gdzies w HL2 dynamiczne oswietlenie? ja nie. to juz wystarczy, zeby gra potrzebowala mocniejszego sprzetu.
Odpowiedzią będzie mój poprzedni post, który sam zacytowałeś. Nie wiem, czy jest tam dynamiczne oświetlenie i nic mnie to nie obchodzi, bo czy jest, czy nie, gra po prostu wygląda świetnie.
__________________


neverending path to perfection..
andrzejj9 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 26.06.2006, 23:59   #15
pepperman
Guru
 
Data rejestracji: 10.08.2002
Posty: 1,642
pepperman zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Napisany przez andrzejj9
Odpowiedzią będzie mój poprzedni post, który sam zacytowałeś. Nie wiem, czy jest tam dynamiczne oświetlenie i nic mnie to nie obchodzi, bo czy jest, czy nie, gra po prostu wygląda świetnie.
tylko dzieki bardzo dobrym teksturom, ktore np. w D3 zostaly "skopane" na maksa i efektowenj wodzie (z DX 9).
pepperman jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz na post


Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 04:31.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.