![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Gry Szukasz solucji, patchy, trainerów, porad i nie pytasz o cracki lub warezy? Jeżeli tak to jest to dział dla Ciebie. |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#11 |
kewlarowy serwomechanizm
Data rejestracji: 10.11.2004
Lokalizacja: żory
Posty: 443
![]() |
... od wersji enginea 2.0(dopiero)
mamy następujące bajerki : * Version 2.0 shaders, bump mapping, LOD on models and world * Author shaders with HLSL * Cube and environment mapping * Dynamic lights, vertex lighting and light maps, many light types including flickering, pulsing etc. * High-Dynamic Range lighting * Water with refraction and fresnel effects * Advanced particle system that can emit sprites or models * Projected shadows allow for a large number of characters per scene * Occluder entities for visibility blocking * Indoor/Outdoor environments o Deformable terrain o 3D skyboxes extend the horizon and add parallax on distant objects o Dynamically rendered organics (grass, trees etc) * Subdivision surfaces, diffuse & specular bump maps * Real-time radiosity lighting * Effects include but are not limited to: particles, beams, volumetric smoke, sparks, blood, environmental effects like fog and rain * Scalability o Dx6-Dx9 hardware supported ...czyli dopiero dodateczek posiada te cudeńka ![]()
__________________
ZDROWIE...ponad wszystko!!!...quake,deus ex,duke nukem- gdzie klimaty z tamtych lat... |
![]() |
![]() |
|
|