Powrót   Forum CDRinfo.pl > Różne > Rozrywka > Gry

Gry Szukasz solucji, patchy, trainerów, porad i nie pytasz o cracki lub warezy? Jeżeli tak to jest to dział dla Ciebie.



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

 
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 26.06.2006, 20:50   #11
alien666
kewlarowy serwomechanizm
 
Avatar użytkownika alien666
 
Data rejestracji: 10.11.2004
Lokalizacja: żory
Posty: 443
alien666 zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
... od wersji enginea 2.0(dopiero)
mamy następujące bajerki :
* Version 2.0 shaders, bump mapping, LOD on models and world
* Author shaders with HLSL
* Cube and environment mapping
* Dynamic lights, vertex lighting and light maps, many light types including flickering, pulsing etc.
* High-Dynamic Range lighting
* Water with refraction and fresnel effects
* Advanced particle system that can emit sprites or models
* Projected shadows allow for a large number of characters per scene
* Occluder entities for visibility blocking
* Indoor/Outdoor environments
o Deformable terrain
o 3D skyboxes extend the horizon and add parallax on distant objects
o Dynamically rendered organics (grass, trees etc)
* Subdivision surfaces, diffuse & specular bump maps
* Real-time radiosity lighting
* Effects include but are not limited to: particles, beams, volumetric smoke, sparks, blood, environmental effects like fog and rain
* Scalability
o Dx6-Dx9 hardware supported
...czyli dopiero dodateczek posiada te cudeńka
__________________
ZDROWIE...ponad wszystko!!!...quake,deus ex,duke nukem- gdzie klimaty z tamtych lat...
alien666 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
 


Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 00:05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.