![]() |
Witam
Posiadam SB Live 24Bit i nie umiem wł. obsługe Eax'a w Quake4 [widze że gra obsługuje]wydawało mi sie ,że SbLive24Bit obsluguje tę opcje, no ale moge sie mylic.Sterowniki najnowsze. Jakieś pomysły??? Pozdrawiam |
@Yarozelsky
a czy oby napewno obsluguje? sprobuj moze wgrac starsze sterowniki |
Cytat:
... GAMES Realistic EAX***174; ADVANCED HD***8482; Effects * Experience the realism of environmental audio that only EAX ADVANCED HD effects can deliver in supported games. Whether you're into single player first person shooters or multiplayer online gaming, you'll hear all the action.... a ze sterownikami też kombinowałem :smutny: |
to ja juz nie wiem :(
a wiesz co duzo nie stracisz :) |
Ilość załączników: 1
@Yarozelsky co pisze na procesorze dzwiekowki?
EMU10K1 - ten czip ma wsparcie tylko dla EAX 2.0 CA0100-xxx (xxx=3 liter zazwyczaj IDF IAT ICF) - chip Audigy 1, teoretycznie taki sam jak w przypadku Aud2 wiec powinien wspierac EAX AdvHD CA0102-xxx - chip Audigy 2, pelne wsparcie dla Eax 3.0 AdvHD i 4.0 AdvHD CA0108-xxx - Chip Audigy/Audigy2 Value nie posiada sprzetowego wsparcia dla procdur EAX - wszystkie procedury sa emulowane przez CPU. [EDIT] Teraz dorwalem pikczera ze to czip CA0106-xxx - wsparcie do Eax 3.0 AdvHD Wiec moze byc tak ze Quake4 za Eax Adv HD uwaza Eax od 4.0 w gore. Podobny przypadek jest z BF2 - znaczek AdvHD pojawia sie dopiero przy Eax 5.0 (karty X-Fi i nowsze) Mialem podobny problem co ty (gry widzialy Eax tylko do 2.0 - Audigy 2) i spowodowany on byl starymi driverami - najlepiej reinstaluj system a przynajmniej drivery do dzwiekowki na najnowsze ze strony creativa. Sciagnij tez najnowszy OpenAL http://developer.creative.com/articl...&top=38&aid=46 Sciagnij to: http://audio.rightmark.org/downloads...dsound-2.1.exe I sprawdz co ci pokazuje przy twojej dzwiekowce w zakladce OpenAL i DirectSound |
.... a tak...ja też mam soundblastera i eax nie będzie chodził, a tymbardziej że to sblaster live i ten advanced eax...eee przecie to pisze w poprzednim poście... :O
|
a ja gram w to troche i przypomina mi to dooma bardzo, narazie jest srednio
poki co wkurza mnie jedna rzecz.. bardzo dlugie i czeste loadingi :/ moze dlatego ze mam 256mb ramu :( |
Zarowno Kwak 4 jak i "poprawione" niby Kwak 2 i bonusy to wszystko totalna qupa.
Jakos nie maja ani pomyslu, ani chyba potrzeby poprawiac to co bylo. Napalilem sie na bonusy w Kwaku drugim i qupa. Nic lepiej nie chodzi na nowych prockach. Dobrze, ze nie gram nalogowo. |
to yahol...a co ma ci lepiej chodzić w quake 2 na nowym procku?? przecie gra i na starych prockach zapyla niemiłosiernie (może nie rozumiem twojej wypowiedzi)
moim zdaniem quake 2 to jedyny z kłejków, który nie wyglądał zbyt dobrze i poprawa mu się należała(czy raczej fanom się należało) i co pamiętam to quacz 2 lepiej wyglądał na playstation(textury nie były takie rozmyte). jedyneczkę poprawiono w quake tenebrae i...dodanie obsługi dynamicznego cieniowania i bumpmappingu dodało niezłego pałera grze...ale niestety wymagania podskoczyły drastycznie. Zdziwiony jestem i tak, że właśnie tą modyfikacją(tenebrae) nie zainteresowało się id software...i tak z innej beczki - quake 4 i tak jest lepszy od doom3 chociażby tym, że mamy wreszcie otwarte przestrzenie(niezbyt wiele ale jest), wrogowie nie pojawiają się za plecami w blasku błyskawic(vide doom3) i można czołgiem pojeździć ;) i tak na koniec...do szału doprowadzają mnie odgłosy wydawane przez stroggów, w dwójce były lepsze... || |
Cytat:
|
czy ktoś spotkał się z tym że podczas grania w Q4 zapierdzielają pasy po ekranie? bo mnie już szlag trafia! czy to może być od Geforca FX5900XT?
|
no calkiem mozliwe ze tak :)
ale tak z innej beczki czy zawsze musza robic w grach cos irytujacego juz mnie szlak trafia z tymi latajacymi parowkami z minigunkami :) gram na hard i juz dostaje swira :P zawsze wyskoczy mi to gowno za winkla i zabija :D jaki doradzicie sposob na to ? :) |
Cytat:
moze zainstaluj nowsze sterowniki do karty graf. :) |
Cytat:
|
Cytat:
http://img61.imageshack.us/img61/1276/q40gv.th.jpg |
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 17:37. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.