![]() |
Cytat:
Drzwi zamknięte, a powinny sie automatycznie otworzyć. Jak na razie to nie przeszedłem dalej niż za bazę neutralnych w Cordon'ie, a gram ponad tydzień.:ysz: Tutaj są fajne przypadki bugów. http://forum.stalker.pl/viewtopic.ph...d=a&start=1332 Można sie pośmiać.(przez łzy). A pomyśleć, że chciałem wymienić kompa na nowszego, właśnie z powodu nowego stalker'a i nowego Crysis'a. To bym sie wk**wił.:haha: |
Jako, ***380;e w tym temacie du***380;o gadam do siebie to dodam, ***380;e wyszed***322; patch 1.5.05 kt***243;ry o dziwo rozwi***261;zuje wi***281;kszo***347;***263; bug***243;w.Niestety trzeba zaczyna***263; od pocz***261;tku, bo stare save'y nie dzia***322;aj***261;.
Wczoraj gra***322;em z 5h i ani razu gra mi si***281; nie wywali***322;a, wszystko dzia***322;a prawid***322;owo. Zobaczymy jak b***281;dzie dzisaj. |
No coz moze gra nie jest warta grania:) Mi sie nie podobala
|
Po sko***324;czeniu STALKER'a zacz***261;***322;em bawi***263; si***281; modami do tej gry. Jest ich w sieci od zajoba.
Zainstalowa***322;em kilka z nich i teraz dopiero gra zrobi***322;a si***281; ciekawa. Hunter mod, horror mod, realism mod, i kilka innych. Dlaczego programi***347;ci z GSC sami nie wpadli na te pomys***322;y? Przy horror mod mo***380;na w gacie narobi***263; (dodaje mg***322;***281; i bardzo cz***281;ste ataki mutant***243;w). Jak kto***347; lubi zadymy to jest mod powoduj***261;cy inwazj***281; Monolithu z Army Warehouse na ca***322;***261; zon***281;.Do tego mod ulepszaj***261;cy AI. Z tymi modami to gr***281; naprawd***281; mo***380;na poleci***263;. |
Gra***322; ju***380; kto***347; mo***380;e w to z najnowszym patchem?
|
Cytat:
Gram już miesiąc i jeszcze mi się nie znudziło.:fiu: |
Jeden z modów które zastosowałem trochę podkręcił poziom trudności a zwłaszcza ilość mutantów.:wow:
http://img171.imagevenue.com/loc752/..._122_752lo.jpg Bez takiego sprzętu to ani rusz.:spoko: http://img34.imagevenue.com/loc1105/...122_1105lo.jpg |
Polecam tego moda:
http://rapidshare.de/files/40931050/...world.rar.html Dziesi***261;tki zmian w grze, jesienna aura, zmieniona muzyka w lokacjach i strona tytu***322;owa, dodana mo***380;liwo***347;***263; spania w nocy, nowe mutanty znane z "Oblivion Lost"(dwa rodzaje zombie, kot, "krasnal", szczury, i inne). Teraz testuje podobnego moda z dodatkiem umo***380;liwiaj***261;cym jazd***281; samochodami. |
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 01:09. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.