Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Film i Muzyka Lubisz oglądać filmy, słuchać muzyki, może chcesz podzielić się wrażeniami po premierze filmu? ...wejdź. |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
20.10.2005, 21:36 | #1186 |
..
Data rejestracji: 14.07.2004
Lokalizacja: Wodzisław Śl./Kraków
Posty: 2,970
|
a ja jakoś narazie czasu na filmy nie mam ale polecam Aviatora i Grunt to rodzinka - niezła komedia
__________________
.. |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
21.10.2005, 11:11 | #1187 |
lawyer
Data rejestracji: 04.03.2005
Lokalizacja: Szczecin
Posty: 12
|
Atak na 13 posterunek - 2005 r.
Atak na 13 posterunek - 2004 r.
Niesamowita atmosfera otoczenia (jak w studni). Dobra obsada aktorska. W sumie warto obejrzeć.
__________________
KAŻDY MA PRAWO DO SWOJEGO ZDANIA. |
21.10.2005, 20:33 | #1188 |
Stały bywalec ;)
Data rejestracji: 15.10.2004
Lokalizacja: PL
Posty: 197
|
"Karol, człowiek który został papieżem" okazał się całkiem całkiem
__________________
------------------------- ------------------------- |
23.10.2005, 18:35 | #1189 |
ZnakJaworznickiegoBikera
Data rejestracji: 22.03.2005
Lokalizacja: znowu Jaworzno
Posty: 9,673
|
Getaway In Stockholm 6
jak i Getaway In Stockholm 6 EXTRAS jesli ktos lubi samochody
__________________
Tanie konta shell, www, php, sql - info priv Moj kanal Youtube /msg demek at freenode // Intel Pentium 4 630 3,0@5,6 GHZ --100% O/C CLUB 3Ghz@6750Mhz PISIOR - PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ I OJCIEC RYDZYK MEMORANDO - UZYTKOWNIK, KTOREGO DLA DOBRA WLASNEGO, DOBRA WLASNYCH PIENIEDZY I DOBRA WLASNYCH NERWOW NALEZY OMIJAC SZEROKIM LUKIEM |
24.10.2005, 21:40 | #1190 | |
Coauctor delicti
Data rejestracji: 23.12.2002
Lokalizacja: Kraków
Posty: 872
|
Przed chwilą obejrzałem "Absolwenta" ("The Graduate") z 1967 r. - Rewelacja.
Komentarz, który najlepiej IMO do niego pasuje: Cytat:
__________________
Ignorantia legis excusant neminem! Ostatnio zmieniany przez Morris : 24.10.2005 o godz. 21:44 |
|
24.10.2005, 21:59 | #1191 | |
the one
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
|
Cytat:
A ja przed chwilą obejrzałem Znaki z Gibsonem. W sumie film bardzo mnie rozczarował.. Słyszałem sporo (właściwie większość..) niezbyt przychylnych opinii na jego temat, ale mimo wszystko spodziewałem się czegoś innego. A tak film jako całość.. był po prostu nudny.. Ledwie doczekałem do końca, ale też nie żałuję, bo tylko końcówka sprawiła, że obejrzenie tego filmu miało sens. Ale i tak do grona udanych bym go nie zaliczył.. (jest jeszcze możliwość, że tłumaczenie skopało przesłanie filmu, co jest prawdopodobne, bo jak momentami udawało mi się usłyszeć oryginalne wypowiedzi to to, co mówił lektor niewiele miało z tym wspólnego..)
__________________
neverending path to perfection.. |
|
24.10.2005, 22:34 | #1192 | ||
Coauctor delicti
Data rejestracji: 23.12.2002
Lokalizacja: Kraków
Posty: 872
|
Cytat:
Z pewnością warto. Cytat:
Co do Gibsona, to wreszcie obejżałem Teorię Spisku - znacznie lepszy, 7/10. PS: Ten film świetnie koreluje z TYM tematem Apropos manipulowania opinią publiczną, to polecam jeszcze film "Fakty i Akty" (Wag the Dog) z Dustinem Hofmanem - film niby przedstawia przerysowaną rzeczywistość, ale pokazuje jak można sprawić, by miliony ludzi uwierzyły w rzeczy, które nigdy nie miały miejsca, a także po co się to robi i do czego mogą posunąć się ci, którzy tę rzeczywistość tworzą. Skojarzenia z 11 września nasuwają się chyba same (łącznie z "przypadkową i niespodziewaną" śmiercią jednego z uczestników aktu). I jak tu przyznawać rację Większości, skoro Większość jest wciąż wprowadzana w błąd?
__________________
Ignorantia legis excusant neminem! Ostatnio zmieniany przez Morris : 24.10.2005 o godz. 23:18 |
||
24.10.2005, 23:12 | #1193 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 24.10.2005
Lokalizacja: Poznań
Posty: 3
|
Ze swojej strony polecam:
- "Miasto Boga" - nie trzeba go chyba komentować - "Wożonko" czyli niekomercyjny polski filmik o codziennym życiu dresów, amatorski jednak jest kilka sytuacji z których można się pośmiać - "Nienawiść" (La Haine(1995)) - 1 dzień z życia trójki przyjaciół; porusza wątek dragów, rozrób, życia na blokowisku, film czarno-biały + utwór KRS One - Sound of da Police daja niezapomniany klimat (kto oglądał teledysk Fenomena - sensacja zauważy związek z filmem) - "Requiem dla snu" - nic dodać nic ujać tylko się zastanowić... |
24.10.2005, 23:22 | #1194 | |
Ͼ Ͽ
Zlotowicz
Data rejestracji: 15.05.2004
Lokalizacja: W domu.
Posty: 37,452
|
Cytat:
__________________
Pozdrawiam i zapraszam na www.joujoujou.com - całkiem nową galerię zdjęć z Irlandii. Moje filmy są tutaj. Forum ZielonaIrlandia. Problemy i porady wyłącznie na forum.
Prywatne wiadomości lub przez komunikatory będą ignorowane. |
|
25.10.2005, 00:09 | #1195 | |
Lord of the Sword
Zlotowicz
Data rejestracji: 06.04.2002
Lokalizacja: Twierdza Breslau
Posty: 4,477
|
Cytat:
Jabba |
|
25.10.2005, 00:32 | #1196 | |
Wymiatacz
Data rejestracji: 01.08.2005
Lokalizacja: Kielce
Posty: 575
|
Cytat:
__________________
Tak, na pewno tak, raczej tak, chyba tak, chyba nie, raczej nie, na pewno nie, nie. |
|
25.10.2005, 07:33 | #1197 |
lawyer
Data rejestracji: 04.03.2005
Lokalizacja: Szczecin
Posty: 12
|
Szkoda czasu
Jak w temacie. Dotyczy:
1. Odważny (The Brave) - 1997 r. - oprócz muzyki Iggi Popa niestety klapa. 2. Encrypt - 2003 r. 3. Bestia (Belly of the Beast) - 2003 r.
__________________
KAŻDY MA PRAWO DO SWOJEGO ZDANIA. |
25.10.2005, 14:05 | #1198 | |
..
Data rejestracji: 14.07.2004
Lokalizacja: Wodzisław Śl./Kraków
Posty: 2,970
|
Cytat:
__________________
.. |
|
27.10.2005, 01:16 | #1199 |
Wymiatacz
Data rejestracji: 27.07.2004
Lokalizacja: Olsztyn
Posty: 581
|
w ten weekend do polskich kin wchodza dwie nowosci, ktore juz widzialem i chcialbym podzileic sie wrazeniami pierwsza pozycja to nowy horror Wes Craven-a pt. "Przeklęta" - "Cursed"...chcialbym wszytkich ostrzec przed tym gniotem totalan kaszana, beznadzieje ani to sraszne ani smieszne, lepiej isc na pizze niz na ten marny film.. was craven czesto uwazany za krola horroru daje taka plame, ja sie zastanawiam czy oni w ogle obejrzeli ten film po nakreceniu ja bym niedopsucil do jego publicznej prezentacji naprawde odradzam w tym filmie nie ma nic ciekawego a tym bardziej strasznego ocena 2/10
druga pozycja to "Lęk" -"Creep' tez horror ale z wielkiej brytanii i tu jest znacznie lepiej ale tez nie do konca poczatek jest calkiem ciekawy wciaga widza, ale czym dluzej oglada sie ten film tym bardziej czlowiek sie rozczarowuje, bohaterowie czasami nie robia rzeczy ktore sa oczywiste i to troche drazni..ale juz na ten film mozna smialo isc do kina 7/10 |
28.10.2005, 23:36 | #1200 |
Bywalec
Data rejestracji: 29.07.2005
Lokalizacja: Poznań / Lubliniec
Posty: 75
|
może uznacie mnie za lekko niedorozwiniętego ale gorąco polecam następujące filmy (ostatnio naprawdę mi się podobały...)
Znaki Final Fantasy Advent Children (masakra) Voice Shutter house Of The Flaying Dagger Myth... (jak trudno nie zauważyć jestem fanem kina azjatyckiego ) |
Tagi |
film, najlepszy film, wybór filmu |
|
|