Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Film i Muzyka Lubisz oglądać filmy, słuchać muzyki, może chcesz podzielić się wrażeniami po premierze filmu? ...wejdź. |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
07.06.2006, 20:36 | #1561 |
Darkly dreaming...
Data rejestracji: 10.08.2004
Lokalizacja: małopolska
Posty: 1,677
|
Lucky Number Slevin - WOW
|
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
08.06.2006, 10:42 | #1562 | |
HDmaniak
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 20.10.2002
Lokalizacja: Łódź
Posty: 8,859
|
Cytat:
film imo slaby, ale pewnie polowa osob z forum miala okazje go ogladac |
|
18.06.2006, 16:50 | #1563 |
Stały bywalec ;)
Data rejestracji: 15.10.2004
Lokalizacja: PL
Posty: 197
|
Czerwony kapturek po nowemu
__________________
------------------------- ------------------------- |
18.06.2006, 16:58 | #1564 |
Get a Mac!
Data rejestracji: 18.04.2003
Posty: 10,547
|
Yogen (Wizje) - najlepszy horror jaki w zyciu widzialem. Nikt tak nie umie budowac napiecia jak Japonczycy. Krag to jakas po*******ka a nie horror. POLECAM!
|
18.06.2006, 21:26 | #1565 | |
Freezer
Data rejestracji: 18.06.2006
Lokalizacja: Lublin
Posty: 2
|
Warto obejrzeć:
FRIDAY THE 13TH (1980) FRIDAY THE 13TH PART II (1981) FRIDAY THE 13TH PART III (1982) FRIDAY THE 13TH PART IV - FINAL CHAPTER (1984) FRIDAY THE 13TH PART V - THE NEW BEGINNING (1985) FRIDAY THE 13TH PART VI - JASON LIVES (1986) FRIDAY THE 13TH PART VII - THE NEW BLOOD (1988) FRIDAY THE 13TH PART VIII - JASON TAKES MANHATTAN (1989) FRIDAY THE 13TH PART IX - JASON GOES TO HELL (1993) FRIDAY THE 13TH PART X - JASON X (2001) NIGHTMARE ON ELM STREET (1984) NIGHTMARE ON ELM STREET II - FREDDY'S REVENGE (1985) NIGHTMARE ON ELM STREET III - DREAM WARRIORS (1987) NIGHTMARE ON ELM STREET IV - THE DREAM MASTER (1988) NIGHTMARE ON ELM STREET V - THE DREAM CHILD (1989) NIGHTMARE ON ELM STREET VI - FREDDY'S DEAD (1991) WES CRAVEN'S NEW NIGHTMARE (1994) FREEDY vs JASON (2003) HALLOWEEN (1978) HALLOWEEN II (1981) HALLOWEEN III: SEASON OF THE WITCH (1982) HALLOWEEN IV: THE RETURN OF MICHAEL MYERS (1988) HALLOWEEN V: THE REVENGE OF MICHAEL MYERS (1989) HALLOWEEN VI: THE CURSE OF MICHAEL MYERS (1995) HALLOWEEN H20: 20 YEARS LATER (1998) HALLOWEEN VIII: RESURRECTION (2002) HELLRAISER (1987) HELLRAISER II: HELLBOUND (1989) HELLRAISER III: HELL ON EARTH (1992) HELLRAISER IV: BLOODLINE (1996) HELLRAISER V: INFERNO (2000) HELLRAISER VI: HELLSEEKER (2001) HELLRAISER VII: DEADER (2005) HELLRAISER VIII: HELLWORLD (2005) TEXAS CHAINSAW MASSACRE (1974) TEXAS CHAINSAW MASSACRE 2 (1986) TEXAS CHAINSAW MASSACRE 3 (1990) TEXAS CHAINSAW MASSACRE 4 (1994) DAY OF THE DEAD (1985) NIGHT OF LIVING DEAD (1968) NIGHT OF LIVING DEAD (remake) (1990) (o dziwo remake lepszy od oryginału) DAWN OF THE DEAD (1978) RETURN OF THE LIVING DEAD (1985) RETURN OF THE LIVING DEAD 2 (1988) RETURN OF THE LIVING DEAD 3 (1993) RETURN OF THE LIVING DEAD 4: NECROPOLIS (2005) RETURN OF THE LIVING DEAD 5: RAVE TO THE GRAVE (2005) TO JEST PODSTAWA!!!!!!!!!!!!!! A dla bardziej wytrzymałych: GUINEA PIG -DEVIL'S EXPERIMENT (1985) GUINEA PIG 2 -FLOWERS OF FLESH AND BLOOD (1985) GUINEA PIG 3 -HE NEVER DIES (1986) GUINEA PIG 4 -MERMAID IN A MANHOLE (1988) GUINEA PIG 5 -ANDROID OF NOTRE DAME (1988) GUINEA PIG 6 -DEVIL WOMAN DOCTOR (1990) GUTS OF A BEAUTY (1986) GUTS OF VIRGIN (1986) GUTS OF VIRGIN 2 (1986) GUTS OF VIRGIN 3: Rusted Body (1987) GUTS OF VIRGIN 4: Snake and Flowers 4 (1987) ICHI THE KILLER (2001) AUGUST UNDERGROUND (2002) AUGUST UNDERGROUND'S MORDUM (2003) AUGUST UNDERGROUND'S PENANCE (jeszcze nie wyszła, ale czekam z niecierpliwością) PS: Cytat:
Ostatnio zmieniany przez Super Saiya Jin : 18.06.2006 o godz. 21:29 |
|
18.06.2006, 22:06 | #1566 |
Get a Mac!
Data rejestracji: 18.04.2003
Posty: 10,547
|
Mamy po prostu odmienne gusta - widzialem wiele filmow i wiele horrorow. Po prostu nie znosze amerykanskich produkcji, bo to szmiry. Twoj post przeczytalem w calosci (swoja droga - ostrzezenie za naduzywanie capslocka). Do napisu "TO JEST PODSTAWA!!!!!!!!!!!!!!" widzialem wszystkie - 100% to gowna jakich malo z za duza iloscia gumowych twarzy i keczupu... Blah, szkoda sie nawet rozpisywac. Polecam kino azjatyckie - lykniesz torche kultury i zoabczysz co naprawde straszy ludzi, a nie jakies gumowe farfocle...
|
20.06.2006, 14:52 | #1567 |
All Eyez On Me
Data rejestracji: 29.09.2001
Posty: 3,568
|
Mam pytanie czy zna ktos strone gdzie mozna zobaczyc najpopularniejsze filmy z Anglii (jakis ranking)? Ogolnie chodzi mi o kino brytyjskie.
|
20.06.2006, 17:40 | #1568 | |
***3665;***1769;***1758;
Data rejestracji: 21.04.2004
Lokalizacja: ArchiwumX
Posty: 6,356
|
Cytat:
box office UK (ogolny) http://www.imdb.com/boxoffice/?region=uk |
|
20.06.2006, 17:48 | #1569 |
All Eyez On Me
Data rejestracji: 29.09.2001
Posty: 3,568
|
O rodzima. Aby wszystko bylo UK.
|
20.06.2006, 19:18 | #1570 | |
Prison break
Data rejestracji: 27.11.2004
Lokalizacja: Małopolska
Posty: 1,298
|
Cytat:
każdy ma inny gust, może akurat jemu się podobały |
|
20.06.2006, 19:22 | #1571 |
All Eyez On Me
Data rejestracji: 29.09.2001
Posty: 3,568
|
No jasne, ze kazdy ma swoj gust. Ale nie trzeba nachalnie promowac bo moim zdaniem te filmy w/w to rzeczywiscie kompletny badziew.
Oczywiscie nie widzialem wszystkich tylko niektore i to w zupelnosci uswiadamia mi, ze nie nalezy ogladac pozostalej czesci. |
20.06.2006, 19:25 | #1572 | ||
Get a Mac!
Data rejestracji: 18.04.2003
Posty: 10,547
|
Cytat:
Cytat:
|
||
20.06.2006, 20:11 | #1573 | |
HDmaniak
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 20.10.2002
Lokalizacja: Łódź
Posty: 8,859
|
Cytat:
rola? |
|
29.06.2006, 09:30 | #1574 |
.::MaNNErS:SuCk::.
Data rejestracji: 25.02.2004
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 4,681
|
bylem wczoraj na skok przez plot (over the hedge) ... i powiem tak dawno sie tak nie usmialem
przy niektorych scenach dostalem wrecz glupawki
__________________
|
29.06.2006, 09:41 | #1575 |
HDmaniak
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 20.10.2002
Lokalizacja: Łódź
Posty: 8,859
|
Ja za to wczoraj usiadlem wreszcie przy Mission Impossible 3 i... milo sie zaskoczylem, bo film nie okazal sie wielkim gniotem, ba! Byl zdecydowanie lepszy od czesci drugiej.
6/10 sie nalezy (za kontynuacje, bo wiadomo, ze to nic nowego.. sama akcja) |
Tagi |
film, najlepszy film, wybór filmu |
|
|