Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Film i Muzyka Lubisz oglądać filmy, słuchać muzyki, może chcesz podzielić się wrażeniami po premierze filmu? ...wejdź. |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
30.01.2009, 20:31 | #2896 |
Darkly dreaming...
Data rejestracji: 10.08.2004
Lokalizacja: małopolska
Posty: 1,677
|
Lie to Me oglądałeś?
Może być wart uwagi. |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
31.01.2009, 21:58 | #2897 |
logged out
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 12.07.2003
Lokalizacja: /home
Posty: 12,518
|
@Smartek mimo, że House ma dużo terminów medycznych to imo spodoba Ci się. Serial jest genialny ot co.
Co do filmu to The Day The Earth Stood Still oceniam 8/10 Film z przesłaniem i nie dla wszystkich. Jeśli podobał ci się np. Seven Pounds to ten też wpadnie w oko
__________________
XMPP: andrzej(at)czerniak.info.pl |
01.02.2009, 03:25 | #2898 |
Precz z internetem
Data rejestracji: 20.10.2005
Lokalizacja: Gdzieś na stronach z gołymi babami
Posty: 1,424
|
The L Word - serial o lesbijkach. Ja tam go lubię, dużo gołych stykających się ze sobą cycków.
Teraz pojawił się s06e03. Napisy są z dużym opóźnieniem, ale cycki nie. |
01.02.2009, 07:54 | #2899 |
αρχή
Data rejestracji: 16.06.2001
Lokalizacja: Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Posty: 4,907
|
hmm zaintrygowałeś mnie
|
01.02.2009, 09:07 | #2900 |
HDmaniak
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 20.10.2002
Lokalizacja: Łódź
Posty: 8,859
|
To może w ogóle pornosy zacznę tłumaczyć? ;-)
A na serio - obejrzałem wczoraj z Moją Madagaskar 2. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony, trzymała poziom jedynki, dobre teksty, świetny dubbing. W sumie 8/10. |
01.02.2009, 10:37 | #2901 | |
Odnowiony Cyfrowo
Data rejestracji: 23.05.2006
Lokalizacja: A.D 2019
Posty: 5,057
|
Cytat:
mile zaskoczony zostałem filmem '' Lustra " nawet nawet |
|
01.02.2009, 10:45 | #2902 |
HDmaniak
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 20.10.2002
Lokalizacja: Łódź
Posty: 8,859
|
Julian też był świetny ;-).
|
01.02.2009, 12:46 | #2903 |
the one
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
|
Mi z kolei dwójka (Madagascar) podobała się bardziej od jedynki. Jedynka była dla mnie nudna i bez pomysłu, natomiast w dwójce cały czas się działo i mimo schematyczności i przewidywalności (ale to w końcu bajka), wcale się nie nudziłem
8,5/10
__________________
neverending path to perfection.. |
01.02.2009, 13:01 | #2904 |
Guru
Data rejestracji: 23.08.2008
Posty: 2,813
|
Z bajek to ostatnio oglądałem Kung Fu Panda, Wall-e i Łowcy Smoków
Lubię bajki! Dziś obejrzałem komedię Ona To On Spoko film. |
01.02.2009, 15:03 | #2905 |
Artek
Data rejestracji: 29.07.2008
Lokalizacja: Maków Cityy
Posty: 58
|
Never Beck Down - Bardzo fajny film oglądałem chyba z 3 razy i za każdym razem mi się podobał. Oczywiście jeżeli ktoś lubi walki. Polecam gorąco. Film warty obejrzenia
__________________
Internetowy Samuraj... Pozdrowienia z Makowa
|
01.02.2009, 16:54 | #2906 |
Guru
Data rejestracji: 23.08.2008
Posty: 2,813
|
A jak ktoś lubi ''chińszczyznę" gdzie skacze się po drzewach i lata - to polecam film Przysięga-mi się podobał.
|
01.02.2009, 18:22 | #2907 |
αρχή
Data rejestracji: 16.06.2001
Lokalizacja: Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Posty: 4,907
|
a oglądał ktoś Czy Lucyna To Dziewczyna? z 1934 roku? świetna komedia.
aż mnie korci, żeby poszukać innych perełek polskiej komedii z okresu międzywojennego |
01.02.2009, 21:03 | #2908 | |
the one
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
|
Cytat:
Bez urazy, ale to jeden z najgłupszych filmów, jakie w życiu widziałem. Warto go obejrzeć jedynie dla genialnej muzyki i może kilku scenografii. Cała reszta natomiast, z fabułą na czele, to dla mnie jakieś kpiny z widza. Jest wiele naprawdę dobrych filmów w podobnym stylu, moim zdaniem nie warto sobie zawracać głowy tym.
__________________
neverending path to perfection.. |
|
02.02.2009, 04:22 | #2909 |
Guru
Data rejestracji: 23.08.2008
Posty: 2,813
|
Trzeba urodzić się chyba chińczykiem aby zrozumieć filmy tego typu(dom latających sztyletów,przyczajony tygrys ukryty smok)każdy ma swoje gusta-nie mówię że to jakaś rewelacja-ale mi się nie podobał.Z kolei ja nie przepadam za komediami(nie mam wielkiego poczucia humoru) a czasem je oglądam-nie mówię o jakiś *****nych komediach typu Ace Ventura-tylko zwykłych filmach z lekką dawką humoru.
Wczoraj zacząłem oglądać z kolei Japoński film o samurajach pod tytułem Tabu-mało w nim się dzieje(walki) chodzi o problem gejostwa w oddziale milicji ,początkowo go od czasu do czasu przewijałem-bo nic się nie działo - a gdy doszedłem do końa to pomyślałem że muszę obejrzeć go jeszcze raz , aby zrozumieć o co chodzi. |
02.02.2009, 07:46 | #2910 |
the one
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
|
Akurat ja bardzo lubię tego typu filmy i w ogóle chińskie klimaty Dlatego też bardzo nieprzyjemnie odbiłem się od Przysięgi. To był pierwszy film pokazujący, że i chińskie wielkie produkcje mogą być złe. Potem niestety pojawiło się kilka kolejnych.. (cóż.. sukces pociąga naśladowców)
__________________
neverending path to perfection.. |
Tagi |
film, najlepszy film, wybór filmu |
|
|