Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Film i Muzyka Lubisz oglądać filmy, słuchać muzyki, może chcesz podzielić się wrażeniami po premierze filmu? ...wejdź. |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
|
19.01.2005, 15:15 | #1 |
HDmaniak
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 20.10.2002
Lokalizacja: Łódź
Posty: 8,859
|
Filmy, które warto obejrzeć :)
Wiec tak, wiem, ze temat byl i to niedawno, ale nie moglem odkopac tamtego tematu poprzez wyszukiwarke - po wpisaniu "film", "filmy" itp. zawsze wyskakiwalo mnostwo innych, wiec proponuje - albo odnalezc tamten i go przykleic, moj usunac..., albo moj przykleic na stale, zeby byl ciagle w jednym miejscu - czesto ogladam filmiki, a zapewne nie ja sam i z checia podziele sie wrazeniami ... jesli pomysl sie nie podoba, trudno ..
--- w ostatnie trzy wieczory obejrzalem jak dla mnie NAPRAWDE DOBRE(!) filmy: - Mindhunters [Łowcy Umysłów] - polecam... - Saw [Piła] - SUPER zaskakujace zakonczenie, b. dobry film! POLECAM! - Cellular [Komórka] - tez fajny..., a nawet troche smieszny piszcie swoje pozycje.. pozdro |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
19.01.2005, 15:44 | #2 |
Bywalec
Data rejestracji: 18.03.2004
Lokalizacja: Radomsko
Posty: 71
|
Przed chwila skonczylem ogladac Paparazzi. Film calkiem spoko, mozna obejrzec
|
19.01.2005, 16:04 | #3 |
HDmaniak
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 20.10.2002
Lokalizacja: Łódź
Posty: 8,859
|
dobrze wiedziec - mam na HDD
pozdro |
19.01.2005, 16:12 | #4 |
Guru
Data rejestracji: 13.02.2003
Lokalizacja: Kraków
Posty: 4,500
|
A ja polecam film Ostatni Samuraj. Osobiście bardzo mi się podobał.
__________________
"Być zwyciężonym i nie ulec - to zwycięstwo!"
|
19.01.2005, 16:25 | #5 |
Bywalec
Data rejestracji: 18.03.2004
Lokalizacja: Radomsko
Posty: 71
|
Jeszcze moge dodac film The Grudge. Polski tytul Klątwa, mozna sie troche bac ale ja osobiscie nie przepadam za takimi filmami
|
19.01.2005, 16:32 | #6 |
Stały bywalec ;)
Data rejestracji: 13.10.2004
Lokalizacja: Wroclaw
Posty: 114
|
Kids
Ghost In The Shell.. Part 1 i Part 2 Football Factory Resident evil Part 1 i Part 2 Hackers 2 - ....historia Kevina Mitnicka
__________________
Powered By /|\ ATARi |
19.01.2005, 16:49 | #7 | |
..
Data rejestracji: 14.07.2004
Lokalizacja: Wodzisław Śl./Kraków
Posty: 2,970
|
Cytat:
__________________
.. |
|
19.01.2005, 17:38 | #8 | |
God Father
Data rejestracji: 29.11.2004
Lokalizacja: Białystok
Posty: 463
|
Cytat:
Jakbyś porównał te dwie części. Dwójka dużo lepsza/gorsza od jedynki ? Mam 2 ale jakoś sie "boję" oglądać
__________________
"Za stodołą, gdzieś na płocie, Kogut gromko pieje. Zaraz przyjdę, miła, do cię Tylko się odleję." |
|
19.01.2005, 18:03 | #9 | |
αρχή
Data rejestracji: 16.06.2001
Lokalizacja: Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Posty: 4,909
|
Cytat:
poza tym polecam: Kaena Zagłada Światów Nikotyna (bodajże hiszpański film) SAW Komórka Iniemamocni Zaklęta Ella - komedia. laska dostała przy narodzinach dar... posłuszeństwa Harold and Kumar go to White Castle - myślałem, że zjadę ze smiechu House Of Flying Daggers (Chiny) - mistrzowska reżyseria, świetna fabuła i nietuzinkowy scenariusz. Immortel (europejska kooprodukcja) - obowiązkowa pozycja dla amatorów dobrego kina. May (triller) R Point (horro koreański) Salems lot Super Size Me - coś o mc donald's The Manchurian Candidate - w rolach głównych D. Washington (więcej nie potrzeba pisać ) |
|
19.01.2005, 18:06 | #10 |
..::Blue Machine::..
Data rejestracji: 12.11.2003
Lokalizacja: Krakow
Posty: 1,575
|
Shall we dance
Super Size Me - ten o mcdonalds Team America - bardzo polecam The Last Sign - sredniawy New York Taxi - jak komus sie podobalo Taxi 1, 2 ,3 to i to mu sie psodoba Oceans 12 - chyba nie musze pisac
__________________
Ostatnio zmieniany przez Andrzej_Lepper : dzisiaj o godz. 11:55. |
19.01.2005, 18:10 | #11 | |
Guru
Data rejestracji: 13.02.2003
Lokalizacja: Kraków
Posty: 4,500
|
Cytat:
__________________
"Być zwyciężonym i nie ulec - to zwycięstwo!"
Ostatnio zmieniany przez kraluk : 19.01.2005 o godz. 18:16 |
|
20.01.2005, 07:40 | #12 | |
..
Data rejestracji: 14.07.2004
Lokalizacja: Wodzisław Śl./Kraków
Posty: 2,970
|
Cytat:
A po tym filmie w McDonaldzie dali ultoki z listą czynności i tym ile kalorii spalamy podczas wkonywania ich. Icha odpowiedź na w film (Nasze jedzenie nie tuczy ludzi tylko też, zę mają mało ruchu) czy jakoś tak...... A co do innych filmów polecam Sekretne Okno z J.Deepem, Ladykillers ale nie był tak "super", ale wypowiedzi psora były fajne 8 )
__________________
.. |
|
12.01.2006, 00:27 | #13 | |
Nowy na forum
Data rejestracji: 30.12.2005
Lokalizacja: Reda
Posty: 9
|
Cytat:
A co do moich propozycji to: -Dziewczyna z sasiedztwa - myslalem ze sie posikam ze smiechu -Transporter (obie czesci) -Twierdza -obie czesci SAW -Czterej Bracia (naprawde film godny polecenia) - czterech przybranych braci spotyka sie po kilku latach na pogrzebie swojej matki ktora zginela zabita za dlugi jednego z synow (granego przez Andre3000 z Outkasta) i zaczynaja vendette, ciekawy scenariusz i duzo zwrotow akcji -oraz ostatni na tej liscie ale na pewno nie ostatni wsrod moich ulubionych "11:14" Bardzo symboliczna godzina w tym filmie, akcja filmu obejmuje jakies pol godziny moze i jest seria niefortunnych zdarzen przedstawiona z perspektywy roznych osob bioracych udzial w akcji. Ze znany ch aktorow pojawia sie Swayze. Naprawde goraco polecam Jeszcze The ring- rowniez obie czesci, strasznie wkrecajacy film. Na serio sie balem ogladajac go Ostatnio zmieniany przez helus4 : 12.01.2006 o godz. 00:32 Powód: film mi sie przypomnial |
|
12.01.2006, 05:51 | #14 |
***3665;***1769;***1758;
Data rejestracji: 21.04.2004
Lokalizacja: ArchiwumX
Posty: 6,356
|
Egzorcyzmy Emily Rose (The Exorcism of Emily Rose)
WART poswiecenia czasu na ogladanie i Wykolejony (Derailed) film przewidywalny ale mozna ogladnac Ostatnio zmieniany przez mensir67pl : 12.01.2006 o godz. 05:54 |
12.01.2006, 19:30 | #15 | |
West Coast Player
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 07.01.2005
Lokalizacja: Lublin
Posty: 923
|
Cytat:
Podaje link (w Firefoxie + real alternative nie dziala - chodzi tylko w IE przynajmniej u mnie ) ciekaw jestem waszych opinii..... Tasma z prawdziwym nagraniem
__________________
Obiektywni.pl |
|
Tagi |
film, najlepszy film, wybór filmu |
|
|