Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Film i Muzyka Lubisz oglądać filmy, słuchać muzyki, może chcesz podzielić się wrażeniami po premierze filmu? ...wejdź. |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
25.07.2009, 19:42 | #3181 |
Lord of the Sword
Zlotowicz
Data rejestracji: 06.04.2002
Lokalizacja: Twierdza Breslau
Posty: 4,477
|
Młodym człowiekiem pozostaję od czasu obejrzenia Star Wars w kinie za PRLu . Jestem Mugolem ale Moc we Mnie silna... A pojedynek HP z Czarnym Panem to ściągniety z SW poojedynek Luke'a z Vaderem i Imperatorem.
|
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
08.08.2009, 05:39 | #3182 |
Lord of the Sword
Zlotowicz
Data rejestracji: 06.04.2002
Lokalizacja: Twierdza Breslau
Posty: 4,477
|
G.I. Joe : Czas Kobry
Grają Sienna Miller, Channing Tatum, Dennis Quaid Zabawki firmy Hasbro w ludzkich postaciach. Super oddział specjalny, dysponujący najnowszą technologią kontra szalony naukowiec i planujący zemstę handlarz bronią. Film to totalna "rozpierducha" - strzelanina non stop. Postacie raczej bez głębi psychologicznej, wszystko strasznie proste i schematyczne (może oprócz tajemniczego Ninja Snake Eye). Porównując jednak z Transformersami, Ci ostatni wydają się jednak bardziej prawdopodobni i realni (mimo tych Autobotów). Podobno do roli Duke planowano Marka Wahlberga (Strzelec) ale chyba i on nie uratowałby tego filmu. A szkoda, bo moża było zrobić film mroczny, z konfliktami a przy okazji z walką. Ale wyszła zabawa dla dzieci (w wojnę). W sumie można jednak obejrzeć, efektów specjalnych mnóstwo, jak choćby upadek pewnej znanej budowli . Przy okazji - śmierć osób postronnych w takich filmach jest jakby naturalna, oczywista i prawie niewidoczna. Samochody wybuchają, wypadki a ludzi ginących nie widać, choć są, wiadomo,że giną. W Roninie Frankenheimera można było zauwaźyć ginące pod ostrzałem przypadkowe postacie, co dodawało grozy (jesli ktoś się zastanowił). W Sumie chyba 5/10. Obejrzeć można, nic mądrego nie wyniesiemy. |
08.08.2009, 07:52 | #3183 |
Odnowiony Cyfrowo
Data rejestracji: 23.05.2006
Lokalizacja: A.D 2019
Posty: 5,060
|
no to warto obejrzeć czy nie?? bo po twoim opisie na pewno nie obejrzę
|
08.08.2009, 08:02 | #3184 |
αρχή
Data rejestracji: 16.06.2001
Lokalizacja: Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Posty: 4,907
|
Kac Vegas - skutki picia wódki i zażywania pewnych środków hehehe.
ekipa budzi się rano po imprezce... a w łazience tygrys... zresztą obejrzyjcie sami. 8/10. |
08.08.2009, 08:02 | #3185 |
Lord of the Sword
Zlotowicz
Data rejestracji: 06.04.2002
Lokalizacja: Twierdza Breslau
Posty: 4,477
|
Powiem tak - obejrzeć można - w końcu ludzie oglądają Batmana,Transformers. Jak lubisz walkę, rozwałkę i totalny chaos - to tak. Ale nie musisz.
|
10.08.2009, 08:39 | #3186 |
Lord of the Sword
Zlotowicz
Data rejestracji: 06.04.2002
Lokalizacja: Twierdza Breslau
Posty: 4,477
|
100 najlepszych filmów SF
http://totalscifionline.com/features/3809 1. Blade Runner 2. 2001 Space Odyssey 3.Star Wars 4.Aliens 5.Metropolis Z tego Star Wars przesunąłbym na pozycję 1 a 2001 Space Odyssey zrzucił daleko na dół. To strasznie nudny film. |
10.08.2009, 17:15 | #3187 | |
Odnowiony Cyfrowo
Data rejestracji: 23.05.2006
Lokalizacja: A.D 2019
Posty: 5,060
|
Cytat:
|
|
10.08.2009, 17:24 | #3188 |
Guru
Data rejestracji: 05.11.2004
Lokalizacja: Sligo;)
Posty: 6,292
|
Mi tam Blade runner jakos specjalnie sie nie podobal, a specjalnie zobaczylem wersje final cut.
Ale wracajac do tematu to : Gran torino - bardzo fajny ice age 3 - tu sie po raz pierwszy nie zawiodlem na kontynuacji "hitu", taka mocna 6-7 |
10.08.2009, 20:47 | #3189 |
Lord of the Sword
Zlotowicz
Data rejestracji: 06.04.2002
Lokalizacja: Twierdza Breslau
Posty: 4,477
|
Ja też kocham Blade Runnera ale Star Wars jest legendą i dla dzieci i młodzieży i starszych (Starszej młodzieży). To jest po prostu alternatywny świat. który żyje w umysłach wielu osób. Utożsamiamy się z Jedi, Sithami, pilotami X-Wingów i Tie. Po prostu nimi jesteśmy. Blade Runner to poważne rozważania o cżłowieczeństwie, duszy, miłości, determinacji, zbrodni w imię chęci zostania człowiekiem. Star Wars to WIELKA PRZYGODA, do której tęsknimy całe życie....
Ostatnio zmieniany przez Jabba the Hutt : 10.08.2009 o godz. 20:51 |
10.08.2009, 21:14 | #3190 |
Zarejestrowany
Data rejestracji: 18.05.2004
Posty: 9,590
|
E tam...
Moja lista wygląda mniej więcej tak: 1. Stargate + serial SG-1, Atlantis 2. seria Obcych - cała, mimo że z czasem było trochę gorzej 3. The Thing, Starman, Blade Runner, Bliskie spotkania, 5 element, Głębia, Gattaca, A.I. + kilka innych 4. seria Mad Maxów 5. seria Matrixów, j.w. 6. seria Terminatorów, j.w. 7. seria Star Wars, z tym że wyżej cenię 4, 5, 6 niż nowe 8. kilka innych typu Back to the Future, Mission to Mars 9. reszta dobrych 10. reszta nie do oglądania... |
10.08.2009, 22:05 | #3191 |
lołn łulf
Data rejestracji: 15.07.2005
Lokalizacja: Festung Breslau
Posty: 3,178
|
Jest jeszcze ogromniasty swiat star treka.
A ai to katastrofa nie film. |
10.08.2009, 22:54 | #3192 |
Zarejestrowany
Data rejestracji: 18.05.2004
Posty: 9,590
|
|
11.08.2009, 07:30 | #3193 |
Lord of the Sword
Zlotowicz
Data rejestracji: 06.04.2002
Lokalizacja: Twierdza Breslau
Posty: 4,477
|
Heh...Mimo,że oglądałem SGA i SG to umieszczanie ich na 1 miejscu jest dla mnie nieporozumieniem. Ze ST dość wysoko (ale nie za wysoko) umieściłbym serial ST-DS9. I gdzieś obok BSG. Przed nimi zaś B5. Ale w sumie ranking seriali powinien być osobny.
1.B5 2.ST-DS9 3.BSG 4.SGA 5.ST-Voyager |
11.08.2009, 21:45 | #3194 |
Redakcja
Data rejestracji: 20.01.2004
Posty: 103
|
A mi ostatnio do gustu przypadł bardzo Doctor Who i spin-off'y szczególnie Torchwood
|
23.08.2009, 05:33 | #3195 |
Lord of the Sword
Zlotowicz
Data rejestracji: 06.04.2002
Lokalizacja: Twierdza Breslau
Posty: 4,477
|
Metro Strachu z Travoltą i Washingtonem. W sumie niezły film sensacyjny, dość wyraziste postacie (jak zwykle mocny Travolta jako ten zły). Dałbym 7/10
|
Tagi |
film, najlepszy film, wybór filmu |
|
|