Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Film i Muzyka Lubisz oglądać filmy, słuchać muzyki, może chcesz podzielić się wrażeniami po premierze filmu? ...wejdź. |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
29.10.2005, 08:28 | #1201 |
the one
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
|
House of Flying Daggers też mi się podobało, nie tak, jak Hero czy Crouching Tiger, ale zawsze. Zresztą, na dniach wychodzi na DVD i zamierzam sobie sprawić.
A ja wczoraj obejrzałem na TVN "Gladiatora" i to jest film, który zawsze mogę polecić. Nawet za którymś razem świetnie się go ogląda. Po prostu dobra rzecz
__________________
neverending path to perfection.. |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
29.10.2005, 08:54 | #1202 | |
HDmaniak
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 20.10.2002
Lokalizacja: Łódź
Posty: 8,859
|
Cytat:
pozdro |
|
29.10.2005, 10:07 | #1203 | |
the one
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
|
Cytat:
__________________
neverending path to perfection.. |
|
29.10.2005, 11:36 | #1204 |
..
Data rejestracji: 14.07.2004
Lokalizacja: Wodzisław Śl./Kraków
Posty: 2,970
|
@andrzejj9 Gladiator zawsze dobry
a co myslicie o Krolestwo Niebieskie? bo w videotece sie pojawilo i nie wiem co sobie dzis wziasc
__________________
.. |
29.10.2005, 11:59 | #1205 |
-=| GodFather |=-
Data rejestracji: 30.04.2003
Lokalizacja: Olsztyn
Posty: 3,284
|
Bylem dzisiaj w nocy w kinie Helios na emenefie - maratonie filmowym - zatytulowanym "noc grozy". Emitowali 4 horrory, wszystkie z 2005r, ktore stosunkowo nie dawno zeszly z ekranow kin. Byly to (w kolejnosci emisji):
1. "White noise" ("Głosy") 2. "Hide and Seek" ("Siła strachu") 3. "House of wax" ("Dom woskowych ciał") 4. "Devil's rejects" ("Bękarty diabła") Pierwszy z nich - White noise - dosyc ciekawy, jednak dobrze ze zostal puszczony pierwszy, bo troche przynudza, fabula sie ciagnie i przez dlugi czas zupelnie nic sie w filmie nie dzieje. Moze troche znuzyc widza, poza tym jest dosc duzo beldow logicznych w filmie przez co jest on nie do konca jasny. Pozniej puscili - Hide and seek - i tu musze powiedziec ze film naprawde fajny i trzymajacy w napieciu, swietni aktorzy, szczegolnie DeNiro i ciekawa fabula, film nie przybudza wiec milo sie go oglada. Bardzo dobry thriller z zagadka w tle. Nastepny byl - House of wax - slyszalem wiele dobrego o tym filmie i musze powiedziec ze sie nie zawiodlem, Pomimo ze byl puszczony az jako trzeci film raczej nie nuzyl i dosc milo sie go ogladalo. Mimo to, to wszystko juz gdzies bylo, ale film w dalszym ciagu potrafi przestraszyc w niektorych momentach. Aktorzy tez niczeog sobie, oprocz jednej pani zwanej Paris H. - - jedno musze przyznac, pieknie ginie w tym filmie, cala sala skwitowala ta smierc gromkimi oklaskami . Ostanim filmem byl - Devil's rejects - naprawde nie wiem co mam o nim napisac, jest to film w rezyserii Roba Zombie i ma stanowic rzekomo 2 czesc filmu House of 1000 corpes. Mi sie ta pierwsza czesc nie podobala, ale to co zobaczylem w drugiej to masakra. Film zupelnie nie ciekawy, bez polotu, o zakonczeniu juz nie wspominajac ogolnie beznadzieja. Dobrze ze lecial ostatni, dzieki temu niektorzy mogli spokojnie, bez obaw wracac wczesniej do domu. Ja jednak wytrwalem do konca. Filmy naprawde fajnie sie ogladalo, nie meczyly i zupelnie nie dalo sie odczuc ze to cala noc zleciala, no moze po powrocie do domu . Na nastepny enemef tez sie zapewne wybiore |
29.10.2005, 12:09 | #1206 |
HDmaniak
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 20.10.2002
Lokalizacja: Łódź
Posty: 8,859
|
czero ze wszystkich w/w nie widzialem tylko devil's rejects - ale oczywiscie na hdd'ku jest od jakiegos czasu...
zdania mam podobne do Twoich , ogolnie calkiem niezly zestaw tych filmow miales.. |
29.10.2005, 22:43 | #1207 | |
the one
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
|
Cytat:
Przed chwilą natomiast obejrzałem w końcu Tears of the Sun (Łzy Słońca) z Brucem Willisem. I muszę przyznać, że naprawdę bardzo dobry film. Tak jak generalnie lubię filmy wojenne to ten jest jednym z najlepszych, według mnie zdecydowanie lepszym niż chociażby Szeregowiec Ryan (który również uważam za bardzo dobry). Generalnie naprawdę polecam, jak dla mnie (jeśli bawimy się w oceny) zdecydowane 9/10.
__________________
neverending path to perfection.. |
|
29.10.2005, 22:51 | #1208 | |
ZnakJaworznickiegoBikera
Data rejestracji: 22.03.2005
Lokalizacja: znowu Jaworzno
Posty: 9,673
|
Cytat:
bo ogladalem to na kinie domowym i efekty zwalaja z nog
__________________
Tanie konta shell, www, php, sql - info priv Moj kanal Youtube /msg demek at freenode // Intel Pentium 4 630 3,0@5,6 GHZ --100% O/C CLUB 3Ghz@6750Mhz PISIOR - PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ I OJCIEC RYDZYK MEMORANDO - UZYTKOWNIK, KTOREGO DLA DOBRA WLASNEGO, DOBRA WLASNYCH PIENIEDZY I DOBRA WLASNYCH NERWOW NALEZY OMIJAC SZEROKIM LUKIEM |
|
30.10.2005, 08:38 | #1209 | |
the one
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
|
Cytat:
__________________
neverending path to perfection.. |
|
31.10.2005, 09:53 | #1210 |
Get a Mac!
Data rejestracji: 18.04.2003
Posty: 10,547
|
Broken Flowers - Wybitny, genialny, niesamowity! Jim Jarmusch ponownie zaskakuje nas swoim podejsciem do kina! Nie do opisania - trzeba zobaczyc! Genialny Bill Murray ktory z pozoru nie nadaje sie do roli podstarzalego z lekka przebrzmialego Playboya radzi sobie swietnie. Masakra. Nie dla idiotow.
Doom - wyciagnal mnie na to kolega. Sadzilem ze po nim i hasle "Idziemy do kina." Moglem spodziewac sie czegos ambitnego. Niestety, szedl ze swoimi przyglupimi kolezkami i dziewczyna. Pieniadze wzryucone w bloto - film powinien rraczej nazywac sie Doom 3 bo z klasycznym, fajnym Doomem to nie mial on nic wspolnego. Juz smialo powiem ze bardziej podobal mi sie AvP, a w AvP najbardziej podobala mi sie czcionka w napisach poczatkowych... Dno, syf, obraza! |
31.10.2005, 11:35 | #1211 | |
..
Data rejestracji: 14.07.2004
Lokalizacja: Wodzisław Śl./Kraków
Posty: 2,970
|
Cytat:
__________________
.. |
|
31.10.2005, 16:50 | #1212 |
the one
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
|
Ja wczoraj obejrzałem jeszcze raz... "Into the Sun" Włączyłem "na chwilę" bo chciałem zobaczyć jeszcze raz jedną scenę i obejrzałem do końca.. Film jednak rzeczywiście jest świetny
Później obejrzałem sobie jeszcze "Byliśmy żołnierzami" z Melem Gibsonem. W sumie film też udany, zwłaszcza przedstawienie wojny również od drugiej strony czyli przeżyć rodzin żołnierzy. Ale mimo to zdecydowanie gorszy od poprzedniego (wyżej) i momentami trochę nie trzymający się całości. Generalnie jedno zostało przedstawione naprawdę doskonale - *****izm wojny samej w sobie, to, że tak naprawdę nie ma w niej wygranych i przegrani są wszyscy. I myślę też, że to niejako było celem twórców - pokazanie bezsensu wojny w Wietnamie w szczególności, ale także wojny ogółem również. Podsumowując, dla mnie mocne 7/10 . Wieczorem obejrzałem jeszcze w telewizji Unbreakable (Niezniszczalny) z Brucem Willisem. Zawsze chciałem to obejrzeć, ale jakoś nie było okazji. Teraz się trafiła i... zdecydowanie nie było warto. Film w sumie trochę podobny (jeśli chodzi o klimat) to Szóstego Zmysłu, jednak nieporównywalnie gorszy. Obejrzałem do końca tylko dlatego, że chciałem to mieć już "z głowy", ale właściwie ani przez moment film nie zaciekawił mnie tak, żeby oglądało się przyjemnie. 4/10 to wszystko i to głównie ze względu na ciekawą grę aktorów i dobry mimo wszystko pomysł.
__________________
neverending path to perfection.. |
01.11.2005, 11:04 | #1213 |
Cogito ergo doleo
Data rejestracji: 24.04.2005
Lokalizacja: Somewhere in time
Posty: 379
|
Ja też miałem ostatnio możliwość obejrzenia kilku ciekawych filmów.
Po pierwsze dramat psychologiczny - Mysterious Skin. Film jest dość szokujący, ale w sumie bardzo mi się podobał: 8/10 Polecam również ostatni film Jima Jarmuscha - Broken Flowers. Zupełnie inny klimat, świetne aktorstwo, trochę humoru - jednym słowem doskonałe kino: 9/10. And last but not least: Wierny ogrodnik Akcja filmu rozgrywa się w Afryce, co niewątpliwie dodaje mu dużo kolorytu. Tutaj również mamy do czynienia z doskonałym aktorstwem (świetny Ralph Fiennes), ciekawą historią i bardzo aktualnym problemem. Polecam: 8,5/10. |
01.11.2005, 11:15 | #1214 |
..
Data rejestracji: 14.07.2004
Lokalizacja: Wodzisław Śl./Kraków
Posty: 2,970
|
BeCool Kontynuacja Dorwac Małego zaraz zobacze widzial ktos?
__________________
.. |
01.11.2005, 11:54 | #1215 | |
the one
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
|
Cytat:
Jeszcze a propo filmów wojennych - wczoraj na polsacie lecial Black Hawk Down (Helikopter w ogniu). Widziałem to już kiedyś i wtedy bardzo mi się podobał. Wczoraj też obejrzałem, ale po tych kilku ostatnich filmach jak "Tears of Sun" nie zrobił już na mnie takiego wrażenia. Niemniej jednak film jest dość dobry i warty polecenia, jeśli ktoś lubi tego typu klimaty. Dla mnie 7/10.
__________________
neverending path to perfection.. |
|
Tagi |
film, najlepszy film, wybór filmu |
|
|