Cytat:
Napisany przez Elias
Powiem Ci że gdybym Cię nie znał, to bym to kupił.
Przecież Ty w CD-Landzie tylko sprzątasz, a toawrem zajmuje się Piotr.
|
Ja w CD LANDzie zajmuje sie tylko gielda - gielda jak gielda. Przychodze, sprzedajesz, pomagam w zwijaniu stanowiska, wracam.
Rowniez zalatwilem dla Piotra 2 dostawy o ktorych pisalem (poczytaj sobie wczesniej).
Cytat:
Napisany przez Elias
Znam go od Dawna i dziwię się że daje Ci takie brednie wypisywać.
|
Po raz kolejny to wolny kraj i nikt mi nie musi nic dawac lub nie dawac. Widze ze zbyt duzo przedsiebiorcow jest spaczonych poprzednim ustrojem.
Cytat:
Napisany przez Elias
Wiem że macie uraz do Esperanzy i Platinum, bo zaczeliście pierwsi, a teraz jesteście przy nich "mikroskopijni".
|
Ja nie mam do nikogo urazy, nie jestem mikroskopijny bo mam 190 cm wzrostu, na forum bylem duzo wczesniej niz zaczalem wspolprace z CD LANDem (zreszta jest to tylko wspolpraca gieldowo-weekendowa, a na codzien jestem studentem). Co wiecej moja stawka jest niezalezna od wynikow sprzedazy, wiec spiskowa teria dziejow o wciskaniu tego czy tamtego nie ma sensu. Marke Platinum uznaje za dobra, co nie oznacza ze jest najlepsza. Marke Esperanza uznaje juz za powoli odchodzaca w niebyt (mowie jako uzytkownik nie jako sprzedawca, bo sprzedawac to sie jeszcze dlugo bedzie, chocby z powodu przyzwyczajenia do marki).
Cytat:
Napisany przez Elias
A sam zajmuję się sprzedażą nośników dłużej niż Piotr, który Cię zatrudnia, i o dostawcach wiem więcej niż Ci się wydaje.
|
Bardzo dobrze - gratuluje. Tak wiec sam widzisz teraz ze to pisales poprzednio to bzdury.
Cytat:
Napisany przez Elias
A opinie klientów znam dużo lepiej, bo mam ich dużo więcej niż Wy.
|
Gratuluje. Zycze dalszych sukcesow.
Cytat:
Napisany przez Elias