Powrót   Forum CDRinfo.pl > Napędy optyczne i nagrywanie CD, DVD, Blu-ray, HD DVD > Flashowanie/Firmware/Podkręcanie napędów optycznych

Flashowanie/Firmware/Podkręcanie napędów optycznych Tematy poświęcone modyfikacjom biosów i nagrywarek



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Dyskusja zamknięta
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 16.03.2006, 18:27   #1
Kulkaman
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 16.03.2006
Posty: 4
Kulkaman w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Question Jak zmienić BIOS w NECu ND-3500A ?

Cześć !
Jestem zielony w zmianie biosu w nagrywarcem i dlatego prosze o pomoc! Mam nagrywarkę NEC ND-3500A chce zmienić bios na nowszy ponieważ mam taki problem ! Nagrywarka nagrywa płytę [Verbatim DVD+R 16x] z prędkością 8x i 16x około 29 minut, gdzie znajomym z predkością 4x ok 15 minut! POMOCY !
Kulkaman jest offline  

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 16.03.2006, 19:06   #2
icemac
RESTECPA ~ SZACUKEN
Zlotowicz
 
Avatar użytkownika icemac
 
Data rejestracji: 24.02.2003
Lokalizacja: śmietnik
Posty: 13,764