Powrót   Forum CDRinfo.pl > Napędy optyczne i nagrywanie CD, DVD, Blu-ray, HD DVD > Flashowanie/Firmware/Podkręcanie napędów optycznych

Flashowanie/Firmware/Podkręcanie napędów optycznych Tematy poświęcone modyfikacjom biosów i nagrywarek

Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Dyskusja zamknięta

Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 03.04.2006, 11:14   #1
kurghan
Nowy na forum

Data rejestracji: 03.04.2006
kurghan w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Teac DV-W58E, nie mogę wgrać biosu

Jestem w tym zupełnie zielony, zaznaczę tak na początek, więc może to co mi się nie udaje jest zupełnie zbędne. Może tak, dwa dni temu podczas nagrywania płyty w nero napęd nagle przyśpieszył i pojawił mi się komunikat "Weryfikacja zapisu dvd" czy coś takiego, nie zapisałem sobie, a szkoda. I po chwili komunikat o nieudanym zapisie płyty. Niestety, zmarnowana płyta okazała się być nie jedyną szkodą. Nagrywarka przestała "widzieć" płyty dvd. Cd nagrywa i czyta bez problemu. W moim mieście(cóż za szumne określenie tej dziury)nie ma żadnego serwisu który by się tym zajął. Zresztą przeglądając posty tu na forum znalazłem informację że Teac nie naprawia nagrywarek w Polsce. Po za tym moja jest już po gwarancji. Wiem że to nie najlepsza nagrywarka, ale ojciec akurat sprezentował mi kompa na urodziny i taką wcisnęli mu w sklepie. Taki jeden znajomy poradził mi żeby wymień bios, że może po prostu coś się zawiesiło. No i tu jest problem. Znalazłem na tej stronie, nowy bios wraz z programem ale po uruchomieniu pokazuje mi się komunikat "No drive DV-W58E found". Napęd jest podłączony jako secondary master i jest sam na taśmie. System wykrywa go bez problemu. Może mi ktoś poradzi w czym jest problem? No i w sumie najważniejsze czy kumpel ma rację i czy wymiana oprogramowania może pomóc. Może nie pot