![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Flashowanie/Firmware/Podkręcanie napędów optycznych Tematy poświęcone modyfikacjom biosów i nagrywarek |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#1 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 19.06.2006
Posty: 11
![]() |
nie widzi zawartości CDROM'u
Witam, posiadam LITE-ON DVDRW SOHW-1653S gdzie problem jest taki ze dany sprzęt nie widzi zawartości CDROM'u płyt CD-R, płyty DVD widzi jak i odczytuje, czyściłem laser tego sprzętu, jego Firmware to CS09, wgrałem sterowniki ASPI, został sprawdzony na innym PC, gdzie również nie widać zawartości CDROM'u, podłanczałem jako Master, Slave i Cable Select, czy jedyną sprawą jest aktualizacja firmware do wersji CS0G
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#2 | |
Odnowiony Cyfrowo
Data rejestracji: 23.05.2006
Lokalizacja: A.D 2019
Posty: 5,110
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
#3 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 19.06.2006
Posty: 11
![]() |
może inne propozycje !!!
|
![]() |
![]() |
#4 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 09.05.2006
Posty: 7
![]() |
Jak długo masz ten napęd?? Kiedy go kupiłeś??
Bo jeśli nie upłunęło 3 miesiące od zakupu, to powołaj się na prawo konsumenta Uni Europejskiej, które mówi, iż masz prawo rządać wymiany sprzętu na sprzęt w pełni sprawny (spełniający dane podane przez prodcenta, a to, że nie czyta CD pod to podlega, bo producent zaklinał się, że czyta). Sklep nie może ci odmówić wymiany i nie ma prawa decydować, czy idzie taka nagrywarka do naprawy, czy sprzedawca sięga za siebie i daje ci nową. DECYZJA NALEŻY DO CIEBIE!! Różnie to bywa w różnych sklepach, ale zwykle nie robią problemów. Apropos jakby w twoim sklepie nie chcieli tego zrobić, to poproś ich grzecznie o pisemną odmowę takiej wymiany z datą zakupu, numerem seryjnym nagrywarki, datą zgłoszenia reklamacji, pieczątką sklepu i podpisem pracownika, a najlepiej kierownika sklepu. (w każdym razie nie daj się pławić z niczym) A jakby pytali po co, to wyślesz kopię do ministerstwa - urzędy ochrony konsumentów, druga do Hagi ;-), a kolejną do Lite-on coby wiedzieli jaki mają sklep w współpracy ;-). Ja tak miałem z moim Litkiem, wymienili mi od ręki, ale ponieważ się zraziłem do tej marki, więc poprosiłem, aby za dopłatą aktualnej różnicy w cenie wymienili mi moją nagrywarkę na model innej firmy. I jak ręką odjął, cały problem z odczytem i nagrywaniem CD/DVD przeszedł ;-) Nie wiem czy wiecie, ale na nagrywarki macie 2 letnią gwarancję. (nie dotyczy firm, które mają tylko roczną gwarancję) Maciek |
![]() |
![]() |
#5 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 16.11.2006
Posty: 1
![]() |
czy m***243;g***322;by kto***347; mi pom***243;c mam nagrywarke lite-on sohw-1653S ostatnio zmenia***322;em firmware na CSOT i nagrywarka nie chce odczytywa***263; r***243;***380;nych p***322;yt DVD m***243;g***322; by mi ktos pom***243;c mo***380;e da sie jako***347; zmienic firmware na poprzedni bo na tamtym by***322;o wszystko ok prosz***281; o pomoc
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Odnowiony Cyfrowo
Data rejestracji: 23.05.2006
Lokalizacja: A.D 2019
Posty: 5,110
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cytat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
|
|