![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Inne Tematy, które nie mieszczą się w pozostałych kategoriach. |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#11 | ||||
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cytat:
*z wyjątkiem modeli V10<, do których trzeba dodatkowo montować zabezpieczenia dla LA/BA, RS. Widzę też, że nie zrozumiałeś mojego przekazu. Program w SM od 3.6 można odpalać z MC0:/ lub Mass:/, bez potrzeby nagrywania czegokolwiek, a więc można sie obejść bez żadnych blokad, haczyków i odczytu płyt. Dlatego też wystarczy mu tylko jedna memorka, na której można zapisywać stany gier, jedna płyta SM (czasem sprzedają na allegro) i dowolny Pendrive lub czytnik kart flash obsługiwany przez moduł do obsługi mass w SM. Oczywiscie coś podobnego ma sens jedynie w przypadku kiedy komuś sie nie mieszczą save'y na jednej karcie i potrzebuje drugiej lub nawet więcej. Obecnie przenoszenie save'ów za pomocą ulelfa na np. pendrive jest w 100% bezpieczne i niezawodne, czego nie można powiedzieć o wielu drogich, komercyjnych produktach vide Action Replay Max. Po szczegóły odsyłam do stosownego tutorialu. Cytat:
Cytat:
Cytat:
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
||||
![]() |
![]() |
|
|