Powrót   Forum CDRinfo.pl > Różne > Rozrywka > Fotografia

Fotografia Forum poświęcone wszelakim zagadnienom związanym z fotografią, obróbką zdjęć itd.



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 30.04.2006, 21:41   #1
michu.krak
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 08.02.2004
Lokalizacja: Kraków
Posty: 6
michu.krak w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
canon Powershot A620, finepix F10, Olympus Sp-350, sony cybershot dsc-W7

Jestem amatorem który chce kupić swoją pierwsza cyfrówkę ale ambitnym i dlatego nie chcę aparatu który zrobi wszystko za mnie z czesem chciałbym miec możliwość własnej ingerencji w zdjęcie które zamierzam zrobić. Przeglądając różne testy i opinie wytypowałem małą liste i z niej z waszą pomocą chciełbym coś wybrać: canon Powershot A610 lub A620, Fugifilm finepix F10, Olympus Sp-350, sony cybershot dsc-W7. Proszę o opinię i radę...
michu.krak jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 30.04.2006, 21:47   #2
joujoujou
Ͼ Ͽ
Zlotowicz
 
Avatar użytkownika joujoujou
 
Data rejestracji: 15.05.2004
Lokalizacja: W domu.
Posty: 37,458