Powrót   Forum CDRinfo.pl > Różne > Rozrywka > Fotografia

Fotografia Forum poświęcone wszelakim zagadnienom związanym z fotografią, obróbką zdjęć itd.



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 22.10.2005, 12:46   #1
wlkp2
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 28.08.2005
Posty: 19
wlkp2 w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Jaki program

Proszę o polecenie dobrego prostego (jestem początkującym} i najlepiej polskojęzycznego programu do obróbki zdjęć
wlkp2 jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 22.10.2005, 12:58   #2
ed hunter
Obyś nadepnął na LEGO!
Zlotowicz
 
Data rejestracji: 30.11.2004
Posty: 38,993