![]() |
:hmm: jeszcze taki :paker: nie jestem :mruga:
Ale z czasem kto wie:) |
Cytat:
To se wkręć Śrubkę... :haha: |
Ilość załączników: 1
Cytat:
Jak sobie serwisy pozmienia i sposob reklamacji to moze wtedy znow cos centry kupie. Teraz mam taki ukumulatorek:D Załącznik 49264 i do tego bedzie CTEK 7000 jako ladowarka |
Ale brzydki! :wow:
Taki ***380;***243;***322;ty. :\ :mruga: |
Bo chi***324;ski :P
Ten jak si***261;dzie to reklamacje b***281;d***261; wysy***322;a***263; do chin :haha: |
Cytat:
|
:szczerb: i o to chodzi - ale bedzie sie cos dzialo:haha:
|
Jak ktos akurat jest na kupnie to polecam stary sklep Fiatowski na komorowickiej przy rondzie. Futura 50Ah 250 PLN:spoko:. Szkoda ze teraz dopiero wiem, ale i tak juz bym cenry nie kupil:ysz:
|
zdro***380;a***322;y akumulatory???
ja kupi***322;em 61Ah za 229 z***322;.....no chyba w listopadzie |
Panowie, z innej beczki.
Ojciec ma Skode Octavie I (bodajze 2003 rocznik ale glowy nie dam) no i sa tam standardowe glosniki skody. Chcialbym wymienic na cos lepszego bo tez szajs tak gra, ze plakac sie chce. Strasznie dudni jak sie da glosniej. Radio, ktore mam to Sony 4x50Watt (model podam dokladnie, jak wroce do PL) Kiedys rozmawialem z @demkiem i mi doradzal roznego rodzaju glosniki ale moja leniwosc wygrala i nie zajalem sie tym od razu :/ Kase, jaka bym chcial wydac to z 600zl :) |
Cytat:
W ciagu 2 lat skoczyly jakies 40***37; wtedy za future placilem 199:sciana: Matefusz, moze poczekajmy na Ghosta niech sie wypowie, troche wie na ten temat - w koncu uczyl sie odemnie:P:D |
Fakt, ostatnio nie sprawdza***322;em cen, a jak kupowa***322;em to m***243;wili co***347;, ***380;e zdro***380;ej***261;...
***379;ebym to jeszcze pami***281;ta***322; jaki kupi***322;em - jak wsadzi***322;em pod mach***281;, to jeszcze na niego nie spojrza***322;em. Zapewniali, ***380;e pewnizna :) |
@Prometeusz, a Ghost na wakacjach czy panny wyrywa? A moze jedno i drugie?
To czekamy :) |
Panny zapewne - trzeba go tu sprowadzic bedzie:taktak:
|
Cytat:
ale to chyba w troszkę innej dziedzinie ;) Cytat:
Cytat:
Do rzeczy 600zł na granie do octavii I wymiana głośników ma tylko sens, pod warunkiem, że będa dobrze zamontowane w wytłumionych drzwiach. Inaczej okaże sie że seria lepiej grała i kasa poszła w błoto. Niestety drzwi w octavii nie są zbyt wdzięczne i jak robic to porządnie. http://caraudioreda.pl/index.php#g17 jedynie sens ma włożenie zestawu odseparowanego 16.5cm (13 i 10 stanowczo odpadają) jak zamontować do drzwi 16.5 masz fotki w linku powyzej, a informacje na temat wytłumienia znajdziesz na forach CA lub prometeusz Ci pomoze, musi coś chłopak robić a nie tylko sie obijać ;) w zakładzie CA poprawne przygotowanie drzwi (wytłumienie + MDF) to około 400zł jak bedziesz wiedział co i jak samemu około połowa, reszta kasy poleci na zestaw odseparowany i z czasem jakis tani dobry wzmacniacz np alpine v12 bo na wbudowanej końcówce z soniaczy to i tak nie ma to prawa dobrze grać zalezy ile kasy zostanie na zestaw to coś dobierzemy, zalezy jakie też masz preferencje muzyczne |
Kurde, az tam samochodu to ja nie chce rozbierac (wytlumianie etc) - i chyba ojciec tez nie chce aby byl rozebrany - myslalem, ze sama wymiana glosnikow na cos lepszego (bo te co mam to na prawde sprzet fabryczny) duzo da.
Co masz na mysli preferencje muzyczne? Jak chcesz to moge Ci dac linka do mojego profilu na last.fm :P joke oczywiscie. Na fabrycznych szicie czasami zal sluchac muzyki bo niskie i wysokie tony sa dziadoskie. Oczywiscie nie mam zamiaru sluchac na maxa w miescie przy predkosci 20km/h tylko, zeby w trakcie jazdy "uszy byly zadowolone". Czyli wymienianie glosnikow (bez tlumienia etc) na np JBL albo inne lepsze (w ogole nie wiem co jest dobre w dziedzinie caraudio) nie ma sensu? |
Nie przesadzajmy znowu, cos tam lepiej moze byc, choc nie musi ( pamietaj ze glosniki a przedewszystkim te seryjne sa dopbierane optymalnie do danych drzwi w aucie. Przynajmniej tak powinno byc w wiekszosci aut nowych/kilkuletnich )- ale by naprawde dobrze zagralo poza sama wymian glosnikow trzeba by niestety wykonac to gluszenie i panele
|
Cytat:
|
nie pomyslalem - wybacz:D
|
Cytat:
prometeusz, nie daj się, nie daj || |
Ilość załączników: 1
to lampka sufitowa z punciaka.
oznaczylem miesjca podpiecia kostki 1,2,3 i koncowe miejsca stykow 1,2,3. wynika z tego ze by zadzialalo to musi byc 1i2, badz 3i2 w zwiazku z czym moje pytanie. dobrze mysle mowiac ze 2 to masa, 3 to stale 12 lub 12 na podtrzymaniu i odpowiednio zamiennie 1 +staly badz tylko czasowy. te kable z wnetrza to ma byc cufrowy wskaznik w lampie i z tad te kale - chcialbym tak podpiac by mi bezpiecznikow nie wybilo:haha: Załącznik 49588 |
Cytat:
|
prometeusz,
nie masz multimetra ? wystarczy nawet taki za 20 zł żeby sprawdzić co do czego :) albo żarówka 12V jakaś mała żeby sie nie poparzyć np 1Watt i do niej długie kable jeden kabelek gdzieś do masy z budy a drugi do styków o które pytasz: jak się zaświeci to bedziesz wiedział, że to +12V co do otwierania drzwi i w tym przypadku zapalajacej sie lampki zależy czy jest ona sterowana zamykajacym się obiegiem na plusie czy na masie :P |
Cytat:
Tak do samej futury nic nie mam - natomiast co serwisu centry:sciana::sciana::sciana: |
:hmm: cos quwa czesto zmieniam te akumulatory :sciana:
Ale chyba znalazlem winowajce - to alternator. Wymienilem na nowy. Dzis doszedl i tu chyba nikogo niezdziwie kto mnie zna bosch :szczerb: s5 Zobaczymy co bedzie za kolejne 2 lata. Ten stinger przy tym alternatorze to byly wywalone pieniadze w bloto:ysz: |
Alternator?
To nawet nie mierzyłeś napięcia ładowania? :O :sciana: Wolałeś wymienić na nowy, niż naprawiać? |
u mnie tak wygląda, trochę światła mi mrugają jak stoję w korku, ale generalnie aku trzyma jeszcze :) co prawda to nie samoróbka, co bardzo podziwiam bo jak ktoś lubi i umie to naprawdę fajna sprawa! |
Cytat:
13.9 bylo, to troche malo - teraz mam 14.1 Zas regeneracja jak sie pytalem to koszt 300PLN, ja za 380 nowego lauber-a kupilem z 2 letnia gwarancja . Bo oryginalne ganiaja po co 800 w zwyz :sciana: Tak ze mam stary i teraz z nim w wolnej chwili sam sie moge pobawic:D |
Cytat:
Będziesz go rżnął laubzegą? |
Nie rznij glupa :glupek:
|
Nie masz laubzegi?
|
Mam, tylko nie wiem czemu mam stary tak potraktowac:sciana:
|
14,1 to wiele lepiej nie trafiłeś :szczerb:
Teraz masz tak na pograniczu minimum :sciana: |
A wg ciebie jakie jest max -imum :sciana:
|
Maximum to 14.4V. :czytaj:
|
I o to biegalo, za bezpieczne dopuszczalne uznaje sie 14.3 14,4- wiec sie pytam co mi tu Grzeniu inputuje :szczerb:
|
Wszystko zależy od stanu naładowania akumulatora, 13,6V też nie będzie nieprawidłowym napięciem ładowania złapanym przez nas przy pomocy miernika, kiedy akumulator jest w stanie rozładowanym i żre strasznie. Myślę, że tu bardziej chodzi o inne czynniki, np. o prąd ładowania, bo jak będzie za duży, to zarżnie akumulator błyskawicznie.
|
Cytat:
Sam piszesz, że powinno być w granicach 14,3-14,4 (wg mnie 14,2-14,4), a ty masz na nowym 14,1 V. To jest na pograniczu minimum...majac 13,9 wymieniles alternator. Oczywiście mówimy o sprawnym i naładowanym akumulatorze. |
Cytat:
13,9 to za malo - ladowanie 14.1 - 14.4 (chodz ja bym byl sklonny napisac 14.1-14.3) sie przyjmuje jako dolna granice przy naladowanym aku:taktak: |
No przecież piszemy to samo. Twoje 14,1 V to jest dolne minimum przyzwoitości ładowania (zgoda, że 14,4 to max).
Za chwilę, jak mu coś odwali, to ci znowu spadnie poniżej i masz to samo, co miałeś. PS U mnie też mam w okolicach 14,1-14,15 V i nic nie robię. Niedawno wymieniałem akumulator - strzeliła jedna cela (płyta pusciła) i też mi zwracali uwagę, że takie napięcie to minimum i dobrze byłoby coś z tym zrobić. |
:hmm: to zrobmy cos :piwo:
|
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 10:07. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.