Powrót   Forum CDRinfo.pl > Różne > Rozrywka > Fotografia

Fotografia Forum poświęcone wszelakim zagadnienom związanym z fotografią, obróbką zdjęć itd.



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 17.09.2005, 19:33   #1
SIWYYY
Stały bywalec ;)
 
Data rejestracji: 26.11.2003
Posty: 120
SIWYYY zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Polar i makro do A510 dla amatora...

Witam...
Mam pytanko, Czy warto wydać kase na taki polar i soczewke bo razem z tulejką wyjdzie mi za zestaw 110zł z kosztami przesyłki...

Wiem, sa lepsze firmy jeśli idzie o filtry ale mój aparat jest typowo amatorski, i ja jestem typowym amatorem z brakiem czasu do focenia więc inwestowanie w lepszego polara i raynoxa do makro mija się z celem...

Chodzi o to czy ten polar i soczewka nie popsują fotek no bo ta cena...

Więc jak
SIWYYY jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 17.09.2005, 19:44   #2
icemac
RESTECPA ~ SZACUKEN
Zlotowicz
 
Avatar użytkownika icemac
 
Data rejestracji: 24.02.2003
Lokalizacja: śmietnik
Posty: 13,764