Powrót   Forum CDRinfo.pl > Różne > Rozrywka > Fotografia

Fotografia Forum poświęcone wszelakim zagadnienom związanym z fotografią, obróbką zdjęć itd.



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 30.05.2006, 13:02   #1
rocher
joanna
 
Avatar użytkownika rocher
 
Data rejestracji: 22.08.2005
Lokalizacja: Toruń
Posty: 385
rocher zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Question Sony a Canon

Sony DS-CH2 a Canon S2


Chciałabym Was prosić o wasze zdanie na temat tych dwóch aparatów, ja jestem laikiem i nie widzę, jakiś różnic, które mogłyby być bardzo istotne.
Tym bardziej, że conajmniej 2 naszych forumowiczów ma jeden z wymienionyc modeli

Sony ma wiekszą rozdzielczośc, optykę Carla Zeissa, ceny sa zbliżone...
Ale zapewne, któryś z nich jest lepszy... Nepewno chciałabym, żeby miał dobre makro

tu specyfikacje obu modeli:

Sony DS-CH2

Canon S2


pozdrawiam
rocher jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 30.05.2006, 15:06   #2
ed hunter
Obyś nadepnął na LEGO!
Zlotowicz
 
Data rejestracji: 30.11.2004
Posty: 38,993