Powrót   Forum CDRinfo.pl > Różne > Rozrywka > Fotografia > Zdjęcia



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 15.04.2007, 13:40   #1
aeiouy
Berserk
 
Avatar użytkownika aeiouy
 
Data rejestracji: 02.11.2003
Lokalizacja: Bydgoszcz
Posty: 191
aeiouy zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
[Zdjęcia] Problemy, Pytania, Porady

Witam

Niedawno kupiłem sobie Aparat Fujifilm fx_s6500fd. Nigdy nie miałem do czynienia z tak zaawansowanym aparatem, więc studiuję różne poradniki, śledzę wątki na cyberfoto itd., jednak nie wiele mogę znaleźć informacji dotyczących mojego problemu (nawet nie wiem jakich słów kluczowych użyć).

Mam problemy z zachowaniem pionów na zdjęciach wewnątrz pomieszczenia. Oto przykład:




Jak widać na pierwszym zdjęciu lewa strona kłacie się w lewo, a prawa kładzie się w prawo i tylko środek jest pionowy. Wiem, że podobno tak musi być, bo zdjęcie jest 2 wymiarowe, a nie 3d, ale jak ustrzec się przed takimi efektami?

2-gi problem to obróbka i przesłanie zdjęcia.
Moja żona wystawia czasami ubranka na allegro no i nie ukrywam, ze dobre zdjecia = wieksza kasa z aukcji. Czytałem wiele porad jak wyciąć ze zdjęcia jeden obiekt, ale co użytkownik to każdy poleca inny program. Obecnie mam zainstalowanych kilka programów i każdym potrafię zrobić tylko jedną rzecz, a i tak wyciąć ubranka z tłą mi się nie udało Może poradzili byście mi jakiś prosty sposób, żeby wyciąć (w miatę szybko) jakiś obiekt ze zdjęcia i moc wstawić go do innego zdjęcia
Chodzi mi o coś takiego :




Kolejne pytanie to jakiego programu i jakiego serwisu byście używali do przesyłania zdjęć. Przy wystawieniu zestawów ubranek dla dzieci bywa męczące wgrywanie 40 zdjęć...
Chodzi mi dokłądnie o maksymalne zautomatyzowanie poniższej procedury: