Powrót   Forum CDRinfo.pl > Różne > Off topic

Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom.

Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post

Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 18.08.2002, 21:47   #1
TeacMan
Wyjadacz ;)

Data rejestracji: 05.08.2001
TeacMan zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
BACKUP systemu

Witam wszystkich, chcę sobie ułatwić życie i zrobić backup winshita żebym go nie musiał instalować po każdym zwisie . Jestem jednak kompletnie zielony w tej sprawie niewiem jeszcze ani jak ani czym (słyszałem że Symantek Ghost jest dobry). Wiem że niektóży z was robią backupy może mi poradzicie jaki progs jest najlebszy lub czym się różnnią, byłbym też wdzięczny za jakieś rady na co uważać itp.

Pozdrawiam wszystkich ..::emieN:::..

http://s13.bitefight.onet.pl/c.php?uid=82993
TeacMan jest offline   Odpowiedz cytując ten post

#ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec

Data rejestracji: 29.12.2008

CDRinfo.pl is online  
Stary 18.08.2002, 22:10   #2
ZiP
Wyjadacz

Data rejestracji: 09.05.2002
ZiP zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Wiem jedno - Ghost robi kopie całych partycji (albo całych dysków), więc nieco utrudnia to backup danych. Jeżeli się mylę i można zapisywać pojedyncze pliki, to niech mnie ktoś poprawi (a sprawdzałem w wersji 2001). Jedno jest pewne - jeśli chcesz zrobić obraz całej partycji, to najlepiej nadaje się tu Ghost, a także... Nero (funkcja Burn HD Backup z menu File).
Ja backup robię w klasyczny sposób - kompresuję wszystkie pliki systemowe (w DOS'ie) do archiwum, a gdy zajdzie potrzeba ich przywrócenia, wtedy rozpakowuję je na HDD.

Ostatnio zmieniany przez ZiP : 18.08.2002 o godz. 22:13
ZiP jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 18.08.2002, 23:48   #3
BD
Team Member
CDRinfo VIP

Data rejestracji: 15.07.2002
BD zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>