Powrót   Forum CDRinfo.pl > Różne > Off topic

Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom.



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 12.08.2006, 00:09   #61
pawelblu
Recydywista - Wielokrotny
Zlotowicz
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika pawelblu
 
Data rejestracji: 17.01.2003
Lokalizacja: Wawa
Posty: 5,265
pawelblu niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>pawelblu niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
No jak musza wdrozyc nowy system, przewalic baze, to akurat nie ma co porownywac z jakimis pracami konserwacyjnymi mBanku. Fakt, faktem, ze jednak 4 dni to w dziesiejszych czasach BARDZO dlugo.
pawelblu jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 12.08.2006, 00:15   #62
nimal
Author
Zlotowicz
 
Avatar użytkownika nimal
 
Data rejestracji: 29.03.2003
Lokalizacja: The World
Posty: 16,809
nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>nimal ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
zmiane systemu tez juz z mBankiem przerabialem
rozlozyli prace na kilka dni i robili po nocach - przerwy obejmowaly max 4h i kolejne kanaly dostepu, a nie wszystkie na raz
w dodatku w weekendy - gdy przelewy i tak nie ida, bo elixiry sa tylko w dni powszednie (zeby zaraz ktos zle nie zrozumial - elixiry dotycza WSZSYTKICH BANKOW - zaden bank nie wykonuje operacji jak mu sie podoba, tylko w momentach elixirow - do tego one sluza i w zwiazku z tym MUSZA byc wspolne dla wszystkich bankow na rynku)

edit; wolalem to obszerniej napisac, bo zaraz by sie zjawil ktos i stwierdzil ze po co bank, w ktorym nie mozna nic zrobic w weekend - mozna w kazdym, ale ksiegowanie operacji nastpi pozniej

Ostatnio zmieniany przez nimal : 12.08.2006 o godz. 00:19
nimal jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 12.08.2006, 21:28   #63
Ricki
Guru
 
Avatar użytkownika Ricki
 
Data rejestracji: 14.06.2002
Lokalizacja: Rawicz
Posty: 1,270
Ricki zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Pewnie mnie wszyscy zjadą ale mam konto w BZWBK i jestem zadowolony, bo transakcje potwierdzam kodem z sms'a co wydaje mi się bardzo bezpieczne no i wygodniej mi też spłacać kartę kredytową, którą mam u nich i dostaję dodatkowo za zakupy na nią punkty profit w Orange na mój drugi telefon w popie przez co mam go utrzymanego za free, przelewy szybkie no i bank jest w moim mieście więc zawsze można kogoś opie...ić jak trzeba
Ricki jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 23.08.2006, 22:02   #64
GlatzOK
\m/
 
Data rejestracji: 22.08.2006
Posty: 47
GlatzOK zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Wejd***378;cie na strone mBanku i popatrzcie na oprocentowania kont typu "eKonto" od pocz***261;ktku ich istnienia do teraz... I jeszcze maj***261; czelno***347;***263; rozsy***322;ania maili reklamowych o tematach "Nie p***322;ac za konto".
GlatzOK jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 23.08.2006, 22:08   #65
pepperman
Guru
 
Data rejestracji: 10.08.2002
Posty: 1,642
pepperman zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Napisany przez GlatzOK
Wejdźcie na strone mBanku i popatrzcie na oprocentowania kont typu "eKonto" od począktku ich istnienia do teraz... I jeszcze mają czelność rozsyłania maili reklamowych o tematach "Nie płac za konto".
bo nie placisz za konto, a ror nie jest sposobem na wzbogacanie sie.
pepperman jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 23.08.2006, 22:26   #66
pawelblu
Recydywista - Wielokrotny
Zlotowicz
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika pawelblu
 
Data rejestracji: 17.01.2003
Lokalizacja: Wawa
Posty: 5,265
pawelblu niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>pawelblu niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
zgadza sie - eKonto to typowy ror. Niskie koszty (w zasadzie tylko przelewy), dosc szybkie realizacje, ALE - niskie oprocentowanie. Nikt Ci nie oprocentuje wysoko kasy ktora mozesz wycofac w kilka sekund. Kazdy bank ma jakies swoje rozwiazania z odpowiednimi ograniczeniami, dzieki ktorym zyskujesz wyzsze oprocentowanie (w mBanku jest to eMaxPlus).

Swoja droga, z tego kiepsko oprocentowanego 'eKonta' mozesz nawet kupowac akcje (prowizja 0,39% za transakcje) i jednostki TFI (bez kosztow), po zlozeniu odpowiedniego wniosku, wiec to nawet wiekszy kombajn niz zwykly ror.
pawelblu jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 23.08.2006, 22:32   #67
GlatzOK
\m/
 
Data rejestracji: 22.08.2006
Posty: 47
GlatzOK zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Napisany przez pepperman
bo nie placisz za konto, a ror nie jest sposobem na wzbogacanie sie.
Nie wiem czy czytales kiedys taki mail, może nie dostajesz tego spamu ale ja tak bo jest "zgodny z regulaminem portalu o2.pl". I pisza w nim o "wysokim oprocentowaniu" które w rzeczywistosci wynosi ~1%. A 5 lat temu było ~15%. Gdyby teraz miec te 15%...
GlatzOK jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 23.08.2006, 22:34   #68
pepperman
Guru
 
Data rejestracji: 10.08.2002
Posty: 1,642
pepperman zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Napisany przez GlatzOK
Nie wiem czy czytales kiedys taki mail, może nie dostajesz tego spamu ale ja tak bo jest "zgodny z regulaminem portalu o2.pl". I pisza w nim o "wysokim oprocentowaniu" które w rzeczywistosci wynosi ~1%. A 5 lat temu było ~15%. Gdyby teraz miec te 15%...
i? podziekuj Radzie Polityki Pienieznej i NBP oraz polepszajacej sie gospodarce PL.
pepperman jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 23.08.2006, 22:56   #69
pawelblu
Recydywista - Wielokrotny
Zlotowicz
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika pawelblu
 
Data rejestracji: 17.01.2003
Lokalizacja: Wawa
Posty: 5,265
pawelblu niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>pawelblu niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
Cytat:
Napisany przez GlatzOK
Nie wiem czy czytales kiedys taki mail, może nie dostajesz tego spamu ale ja tak bo jest "zgodny z regulaminem portalu o2.pl". I pisza w nim o "wysokim oprocentowaniu" które w rzeczywistosci wynosi ~1%. A 5 lat temu było ~15%. Gdyby teraz miec te 15%...
Wejdz sobie na www.funduszeinwestycyjne.info i zobacz po ile ludzie maja stopy zwrotow. Ja mam wyliczona roczna +71,97% (+7,47% po 38 dniach mimo spadkow na gieldzie w ostatnich danich). 15% rocznie to nie jest jakis wielki problem.
eKonto ma bodajze 0.5% rocznie, a nie 1%. eMaxPlus ma 3.6% Od obu odejmij 19% podatku Belki od zyskow (od gieldy i funduszy tez).
pawelblu jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 30.08.2006, 14:08   #70
pops
Zdezorientowany
Zlotowicz
 
Avatar użytkownika pops
 
Data rejestracji: 08.05.2005
Lokalizacja: Kraków
Posty: 3,698
pops jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>pops jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>pops jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>pops jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>pops jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>pops jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>pops jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>
ale sie zdenerwowałem, cholerne inteligo.

właśnie nastąpiła taka sytuacja:

muszę zrobić przelew, więc loguję się na konto w inteligo, słowo "loguję się" to pojęcie względne, bo serwer chodzi jak krew z nosa i udało mi się dopiero za trzecią próbą, wcześniej sypiąc zwiechami. podczas wykonywania przelewu wysrało mnie z tekstem "przerwa techniczna" i "w razie problemów proszę dzwonić na nr...", no to dzwonie, "proszę podać nr klienta" podaję, "proszę podać nr dostępu do kanału telefonicznego" i tu dopiero się zaczyna, bo nigdy takiego kanału nie aktywowałem !!! i dalej mnie system nie puszcza !!! i będę musiał iść do banku osobiście !!! szlag by ich trafił !! za co ja im płacę te 2 pln miesięcznie ? za dostęp do konta przez internet ? wolne żarty. jak tam dojdę to zwyzywam pierwszą osobę jaka mi się tam nawinie !!
pops jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 30.08.2006, 14:43   #71
MaciejT
Team Member
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika MaciejT
 
Data rejestracji: 20.06.2000
Lokalizacja: Bydgoszcz
Posty: 1,952
MaciejT zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cos krecisz, bo nie zalozylbys konta Inteligo bez aktywacji kanalu telefonicznego


A jesli masz PKO Inteligo, i nie aktywowales kanalu telefonicznego to sam jestes sobie winien. Zapewne dostales wszelkie informacje na temat korzystania z konta w momencie jego zakladania lub zaraz potem, wiec wystarczylo tylko je przeczytac Ze zrozumieniem
__________________
Copyright (C) 2000-2011 MaciejT, All Rights Reserved
MaciejT jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 30.08.2006, 15:34   #72
pops
Zdezorientowany
Zlotowicz
 
Avatar użytkownika pops
 
Data rejestracji: 08.05.2005
Lokalizacja: Kraków
Posty: 3,698
pops jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>pops jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>pops jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>pops jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>pops jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>pops jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>pops jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>
zablokowa***322;em je zaraz po aktywacji inteligo, tak dla ***347;cis***322;o***347;ci, nie dzwoni***261;c tam ani razu.
i sam sobie winien nie jestem bo to nie ja odpowiadam za stan ich serwer***243;w.

a co do czytania ze zrozumianiem, to mo***380;e kogo***347; zaskocz***281;, ale czyta***322;em i nie by***322;o tam nic napisane o tym, ***380;e przelewy b***281;d***261; sz***322;y ***347;rednio przez tydzie***324;, a serwery b***281;d***261; od czasu do czasu si***281; wiesza***263;.

m***243;wisz co najmniej jak by***347; u nich pracowa***322;.


i jeszcze co***347;.

nie napisali te***380; o permanentnie nie dzia***322;aj***261;cych bankomatach, a jak ju***380; dzia***322;aj***261; to wydaj***261; dwudziestoz***322;ot***243;wkami, oraz o tym, ***380;e w ich oddzia***322;ach ***347;mierdzi zgnilizn***261;, jak np w oddziale przy opolskiej.

Ostatnio zmieniany przez pops : 30.08.2006 o godz. 17:03
pops jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 30.08.2006, 18:38   #73
ro29
Guru
 
Avatar użytkownika ro29
 
Data rejestracji: 27.01.2005
Lokalizacja: Poznań
Posty: 2,210
ro29 niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
Witam !

Cytat:
Napisany przez pops
ale sie zdenerwowałem, cholerne inteligo.

właśnie nastąpiła taka sytuacja:

muszę zrobić przelew, więc loguję się na konto w inteligo, słowo "loguję się" to pojęcie względne, bo serwer chodzi jak krew z nosa i udało mi się dopiero za trzecią próbą, wcześniej sypiąc zwiechami. podczas wykonywania przelewu wysrało mnie z tekstem "przerwa techniczna" i "w razie problemów proszę dzwonić na nr...", no to dzwonie, "proszę podać nr klienta" podaję, "proszę podać nr dostępu do kanału telefonicznego" i tu dopiero się zaczyna, bo nigdy takiego kanału nie aktywowałem !!! i dalej mnie system nie puszcza !!! i będę musiał iść do banku osobiście !!! szlag by ich trafił !! za co ja im płacę te 2 pln miesięcznie ? za dostęp do konta przez internet ? wolne żarty. jak tam dojdę to zwyzywam pierwszą osobę jaka mi się tam nawinie !!
Po pierwsze - spokojnie
Po drugie - jeśli dobrze czytam, to kolega @pops nie napisał czy ma konto w Inteligo czy PKO Inteligo - ale wnioskuję, że skoro pisze o wizycie w oddziale i płaceniu 2 zł miesięcznie to chyba w PKO Inteligo.
Następna kwestia - jeśli kolega - jak napisał na następnym poście - sam zablokował dostęp do konta przez telefon - to zupełnie nie rozumiem tych pretensji ...
Kolejna kwestia - czyżby tam nie istniała możliwość włączenia (odblokowania) tego kanału telefonicznie - poprzez rozmowę z konsultantem (jeśli oczywiście nie można tego zrobić przez Internet) ??
A koniec tej wypowiedzi cytowanej powyżej - cóż - polska mentalność - najważniejsze to się z kimś pokłócić i wyzwać go ...

Ja mam konto w Inteligo - i w sumie też bywają problemy - wczoraj spotkał też mnie jeden z nich - jak chciałem zrobić przelew to dwukrotnie wyskoczyło okienko - błąd aplikacji - zgłoś to obsłudze - i co - zadzwoniłem (oczywiście musiałem zalogować się telefonicznie - ale to nie problem - ten kanał dostępu mam aktywny bo dzwoniłem już tam 4 czy 5 raz) - i co prawda z minutę może czekałem - ale Pani przyjęła zgłoszenie, stwierdziła, że przekaże to dalej i jakby problem nadal wystąpił to mam zadzwonić).
Nie wiem czy coś zrobili czy to był przypadek - bowiem zaraz po tej rozmowie wychodziłem - ale po południu przelew zrobiłem bez problemu, z ciekawości zalogowałem się jeszcze dwa czy trzy razy, "pochodziłem" trochę po różnych zakładkach aby sprawdzić czy działa - i było ok - także dziś się dwa razy logowałem i jak na razie bez problemów.
Wracając do tego co pisał kolega @pops - w Inteligo z samym logowaniem chyba nigdy nie miałem problemu, przelewy zawsze idą tak jak powinny (w ramach Inteligo max z pół godziny, do innych banków to w czasie najbliższej sesji międzybankowej Eliksir) - więc jakoś mnie dziwi trochę, że PKO Inteligo ma takie problemu.
Co zaś do błędów - oprócz wczorajszych - chyba w ciągu roku odkąd mam konto - wywaliło mnie tak totalnie - jak wczoraj - może raz - i chyba z 4-5 razy wyskoczyła informacja o problemach, że mam spróbować później - więc jak widać - idealnie nie jest - ale tak bardzo źle też nie
Żeby jeszcze mieli troszkę niższe prowizje i opłaty - to było by super
Aha - bankomaty - z tego co zazwyczaj korzystam - a korzystałem z niego jeszcze jak miałem kiedyś Superkonto student - to chyba raz był tylko popsuty - a kiedyś korzystałem też bardzo często z tego na uczelni - przez 3 lata może dwa razy była awaria - więc raczej norma (w innych bankach nie jest wcale tak idealnie).

I to tyle co miałbym do powiedzenia
Pozdrawiam
ro29
__________________

ro29 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 30.08.2006, 19:32   #74
pops
Zdezorientowany
Zlotowicz
 
Avatar użytkownika pops
 
Data rejestracji: 08.05.2005
Lokalizacja: Kraków
Posty: 3,698
pops jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>pops jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>pops jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>pops jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>pops jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>pops jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>pops jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>
Cytat:
Napisany przez ro29
Witam !



Po pierwsze - spokojnie
Po drugie - je***347;li dobrze czytam, to kolega @pops nie napisa***322; czy ma konto w Inteligo czy PKO Inteligo - ale wnioskuj***281;, ***380;e skoro pisze o wizycie w oddziale i p***322;aceniu 2 z***322; miesi***281;cznie to chyba w PKO Inteligo.
Nast***281;pna kwestia - je***347;li kolega - jak napisa***322; na nast***281;pnym po***347;cie - sam zablokowa***322; dost***281;p do konta przez telefon - to zupe***322;nie nie rozumiem tych pretensji ...
Kolejna kwestia - czy***380;by tam nie istnia***322;a mo***380;liwo***347;***263; w***322;***261;czenia (odblokowania) tego kana***322;u telefonicznie - poprzez rozmow***281; z konsultantem (je***347;li oczywi***347;cie nie mo***380;na tego zrobi***263; przez Internet) ??
A koniec tej wypowiedzi cytowanej powy***380;ej - c***243;***380; - polska mentalno***347;***263; - najwa***380;niejsze to si***281; z kim***347; pok***322;***243;ci***263; i wyzwa***263; go ...

Ja mam konto w Inteligo - i w sumie te***380; bywaj***261; problemy - wczoraj spotka***322; te***380; mnie jeden z nich - jak chcia***322;em zrobi***263; przelew to dwukrotnie wyskoczy***322;o okienko - b***322;***261;d aplikacji - zg***322;o***347; to obs***322;udze - i co - zadzwoni***322;em (oczywi***347;cie musia***322;em zalogowa***263; si***281; telefonicznie - ale to nie problem - ten kana***322; dost***281;pu mam aktywny bo dzwoni***322;em ju***380; tam 4 czy 5 raz) - i co prawda z minut***281; mo***380;e czeka***322;em - ale Pani przyj***281;***322;a zg***322;oszenie, stwierdzi***322;a, ***380;e przeka***380;e to dalej i jakby problem nadal wyst***261;pi***322; to mam zadzwoni***263;).
Nie wiem czy co***347; zrobili czy to by***322; przypadek - bowiem zaraz po tej rozmowie wychodzi***322;em - ale po po***322;udniu przelew zrobi***322;em bez problemu, z ciekawo***347;ci zalogowa***322;em si***281; jeszcze dwa czy trzy razy, "pochodzi***322;em" troch***281; po r***243;***380;nych zak***322;adkach aby sprawdzi***263; czy dzia***322;a - i by***322;o ok - tak***380;e dzi***347; si***281; dwa razy logowa***322;em i jak na razie bez problem***243;w.
Wracaj***261;c do tego co pisa***322; kolega @pops - w Inteligo z samym logowaniem chyba nigdy nie mia***322;em problemu, przelewy zawsze id***261; tak jak powinny (w ramach Inteligo max z p***243;***322; godziny, do innych bank***243;w to w czasie najbli***380;szej sesji mi***281;dzybankowej Eliksir) - wi***281;c jako***347; mnie dziwi troch***281;, ***380;e PKO Inteligo ma takie problemu.
Co za***347; do b***322;***281;d***243;w - opr***243;cz wczorajszych - chyba w ci***261;gu roku odk***261;d mam konto - wywali***322;o mnie tak totalnie - jak wczoraj - mo***380;e raz - i chyba z 4-5 razy wyskoczy***322;a informacja o problemach, ***380;e mam spr***243;bowa***263; p***243;***378;niej - wi***281;c jak wida***263; - idealnie nie jest - ale tak bardzo ***378;le te***380; nie
***379;eby jeszcze mieli troszk***281; ni***380;sze prowizje i op***322;aty - to by***322;o by super
Aha - bankomaty - z tego co zazwyczaj korzystam - a korzysta***322;em z niego jeszcze jak mia***322;em kiedy***347; Superkonto student - to chyba raz by***322; tylko popsuty - a kiedy***347; korzysta***322;em te***380; bardzo cz***281;sto z tego na uczelni - przez 3 lata mo***380;e dwa razy by***322;a awaria - wi***281;c raczej norma (w innych bankach nie jest wcale tak idealnie).

I to tyle co mia***322;bym do powiedzenia
Pozdrawiam
ro29

tak, zablokowa***322;em bo nie u***380;ywa***322;em i u***380;ywa***263; nie b***281;d***281; bo sobie za to licz***261; zbyt du***380;o, a pretensje mam o to, ***380;e nie mog***322;em si***281; przez telefon dowiedzie***263; czemu nie dzia***322;a i kiedy b***281;dzie dzia***322;a***263;, czy do tego musz***281; mie***263; aktywny kana***322; dost***281;pu ?

a co do k***322;***243;tni, to ja do tego podchodz***281; tak: p***322;ac***281; = wymagam, to jest pko inteligo i jeszcze opr***243;cz tych 2 pln, p***322;ac***281; jakie***347; inne pierdo***322;y za to, ***380;e s***261; na tyle uprzejmi i chc***261; trzyma***263; moje pieni***261;dze i zarabia***263; na obracaniu nimi, i jedyne czego ***380;***261;dam w zamian to jest to, ***380;ebym mia***322; do nich dost***281;p w ka***380;dej chwili.

chcia***322;em skorzysta***263; z us***322;ugi za kt***243;r***261; p***322;ac***281;, skorzysta***322;em ? nie. i do tego straci***322;em czas na wycieczki do oddzia***322;u i stanie w kolejce.

s***261; r***243;zni ludzie, m***243;j znajomy p***322;aci za konto w bph 30pln miesi***281;cznie i si***281; cieszy, niekt***243;rzy zachwalaj***261; pko, a jeszcze inni trzymaj ***261; pieni***261;dze w szafie, ja musia***322;em wykona***263; przelew, kt***243;rego nie wykona***322;em ko***380;ystaj***261;c z us***322;ugi za kt***243;r***261; p***322;ac***281; i mi si***281; to nie podoba, jak Wy tak lubicie to ok.

nie ma sensu d***322;u***380;ej na ten temat gada***263;. jest wolny rynek, mog***281; i***347;***263; gdzie chc***281;, wi***281;c w najbli***380;szym czasie zmieni***281; bank i tyle.

Ostatnio zmieniany przez pops : 30.08.2006 o godz. 19:46
pops jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 30.08.2006, 20:25   #75
ro29
Guru
 
Avatar użytkownika ro29
 
Data rejestracji: 27.01.2005
Lokalizacja: Poznań
Posty: 2,210
ro29 niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
Witam !

Cytat:
Napisany przez pops
tak, zablokowałem bo nie używałem i używać nie będę bo sobie za to liczą zbyt dużo, a pretensje mam o to, że nie mogłem się przez telefon dowiedzieć czemu nie działa i kiedy będzie działać, czy do tego muszę mieć aktywny kanał dostępu ?

a co do kłótni, to ja do tego podchodzę tak: płacę = wymagam, to jest pko inteligo i jeszcze oprócz tych 2 pln, płacę jakieś inne pierdoły za to, że są na tyle uprzejmi i chcą trzymać moje pieniądze i zarabiać na obracaniu nimi, i jedyne czego żądam w zamian to jest to, żebym miał do nich dostęp w każdej chwili.

chciałem skorzystać z usługi za którą płacę, skorzystałem ? nie. i do tego straciłem czas na wycieczki do oddziału i stanie w kolejce.

są rózni ludzie, mój znajomy płaci za konto w bph 30pln miesięcznie i się cieszy, niektórzy zachwalają pko, a jeszcze inni trzymaj ą pieniądze w szafie, ja musiałem wykonać przelew, którego nie wykonałem kożystając z usługi za którą płacę i mi się to nie podoba, jak Wy tak lubicie to ok.

nie ma sensu dłużej na ten temat gadać. jest wolny rynek, mogę iść gdzie chcę, więc w najbliższym czasie zmienię bank i tyle.
Po pierwsze - z tego co piszesz w PKO Inteligo za dostęp telefoniczny się płaci jakiś abonament czy jak ?? Jeśli tak to rzeczywiście kiepsko to wygląda ... w Inteligo oczywiście tego nie ma (opłaty).
Co zaś do dowiedzenia się - nie wiem - ale chyba jakąś infolinię mają ??
A czy musisz mieć aktywny kanał dostępu - nie wiem ...
Masz rację, że płacisz i masz prawo wymagać - to prawda - ale po prostu nie warto się z tego powodu tak aż denerwować - dziś ludzie jakoś przyzwyczaili się, że mają mieć wszystko 24h/ 7 dni w tygodniu - owszem - to często wygoda i sam to doceniam - ale awarie też się zdarzają ...

Ja nie zachwalam PKO - też nie raz mnie już zdenerwowali - ale mam konto w Inteligo z tego względu chociażby, że mam w pobliżu sporo bankomatów, do tego możliwość bezprowizyjnej wpłaty w PKO - to u mnie przeważyło (była jeszcze promocja co też było zachęcające ) - jakbym miał takie warunki z mBank czy innym bankiem to podejrzewam, że chyba tam założyłbym konto - bo koszty zazwyczaj niższe ... Ale jest jak jest, ideał trudno osiągnąć ...

Pozdrawiam
ro29
__________________

ro29 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz na post


Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 17:55.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.