Powrót   Forum CDRinfo.pl > Różne > Off topic

Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom.

Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post

Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 18.10.2002, 14:46   #1
Adik
Arab'ski

Data rejestracji: 15.03.2002
Adik zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
aparat cyfrowy

jestem zielony w dziedzinie obsługi cyfrówek, i mam takie pytanko: jak podłączyć aparat CASIO QV-30B do kompa, zeby wyciągnąć z niego fotki mam taki kabelek, podłączany do COM'u, ale jak podłączam przez niego aparat- to komp go nie wykrywa (mam WinXP)
i skąd wziąść stery do tego aparatu- bo nigdzie nie moge znaleźć

mail
Adik jest offline   Odpowiedz cytując ten post

#ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec

Data rejestracji: 29.12.2008

CDRinfo.pl is online  
Stary 18.10.2002, 21:05   #2
paput2000
lub po prostu Paput

Data rejestracji: 07.03.2002
paput2000 niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
Re: aparat cyfrowy

Cytat:
Adik napisa***322;(a)
jestem zielony w dziedzinie obsługi cyfrówek, i mam takie pytanko: jak podłączyć aparat CASIO QV-30B do kompa, zeby wyciągnąć z niego fotki mam taki kabelek, podłączany do COM'u, ale jak podłączam przez niego aparat- to komp go nie wykrywa (mam WinXP)
i skąd wziąść stery do tego aparatu- bo nigdzie nie moge znaleźć
Musisz mieć specjalny program.
Spróbu zassać i zainstalować to: http://world.casio.com/qv/download/e...e/Qvt3231e.exe
paput2000 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 18.10.2002, 22:29   #3
Adik
Arab'ski

Re: Re: aparat cyfrowy

Cytat:
paput2000 napisa***322;(a)

Musisz mieć specjalny program.
Spróbu zassać i zainstalować to: http://world.casio.com/qv/download/e...e/Qvt3231e.exe

zapodałem to i nic- jak nie wykrywał aparatu, tak dalej go nie widzi , jak próbuje coś zrobić przy pomocy np. ACDSee 4.0, to wyskakuje mi komunikat: